Gå til innhold

Er du tilfredsstilt etter sex med partner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har hele veien hatt god sex, men jeg skal innrømme at det tok tid før jeg ble skikkelig tilfredsstilt hver gang. Vi havnet i et spor som ble litt ensformig og la opp til fokus på ham og hans orgasmer for at jeg følte meg til bry da jeg «krevde så mye» (mine følelser, ikke noe han følte). Da var det enklere å legge min nytelse på hylla. Det handlet heller aldri om at han ikke hadde fokus på min nytelse, men at jeg ikke var åpen om at jeg ønsket mer.

Men så bestemte jeg meg for å ta tak i mitt eget seksualliv og begynte å inkludere ham i hva jeg hadde behov for. Vi lekte og utforsket og la orgasmepresset helt vekk. Vi kom ut av det fastkjørte sporet vi var i og endte opp med et fantastisk sexliv hvor vi kommuniserte godt, utforsket hverandre og hvor jeg etter hvert fikk lett orgasmer og kunne få flere på rad.

Veldig glad for at jeg tok ansvar for min egen nytelse og for at jeg har en mann som er raus, åpen, utforskende og som evner å kommunisere rundt sexlivet vårt. 

Anonymkode: 17e5e...6d3

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Spørs hva man mener. Jeg kommer jo, men det hadde jo helt klart vært mye mer tilfredstillende om sexen var med ei ekstremt attraktiv ung jente istedet. 

Anonymkode: 54586...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Spørs hva man mener. Jeg kommer jo, men det hadde jo helt klart vært mye mer tilfredstillende om sexen var med ei ekstremt attraktiv ung jente istedet. 

Da finner du deg det og la partneren din finne seg noen som tenner på henne. 

Anonymkode: 17e5e...6d3

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er sjeldent tilfredstilt. Litt omvendte roller her - hun kommer på 3-5 minutter, og da er hun helt ferdig. Jeg blir stresset fordi jeg vet at hun vil at jeg kommer så fort som mulig etter hennes orgasme, så det blir et jag med å komme. Hadde jeg fått bestemme hadde vi hatt sex mye, mye lenger - først da kjenner jeg tilfredstillelse. Forøvrig er det beste jeg vet å slikke, gjerne i timesvis om jeg kunne, men hun liker ikke det. Jeg respekterer dette selvsagt, men uten slikking er jeg egentlig aldri tilfredstilt.

Mann, 40

Anonymkode: ca9cf...b7c

Har det på samme måten. Liker å fingre og slikke lenge. Og hun kommer mange ganger og nyter det hele, men når hun vil tilfredsstille meg ønsker hun at jeg skal komme fort. Har sagt mange ganger at jeg også ønsker å bli kost med og bli pirret. Og at jeg blir stresset av jaget etter å komme. 

Anonymkode: 9241b...b2d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har det på samme måten. Liker å fingre og slikke lenge. Og hun kommer mange ganger og nyter det hele, men når hun vil tilfredsstille meg ønsker hun at jeg skal komme fort. Har sagt mange ganger at jeg også ønsker å bli kost med og bli pirret. Og at jeg blir stresset av jaget etter å komme. 

Interessant perspektiv, kanskje vi damer er opplært på et vis til å "avslutte" mannen? 

Jeg faller nok litt i det mønsteret selv. Målet er at han skal komme, ikke nødvendigvis forlenge nytelsen. 

Det skal jeg ta med meg.

Anonymkode: 1ed77...55c

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 hours ago, AnonymBruker said:

Interessant perspektiv, kanskje vi damer er opplært på et vis til å "avslutte" mannen? 

Jeg faller nok litt i det mønsteret selv. Målet er at han skal komme, ikke nødvendigvis forlenge nytelsen. 

Det skal jeg ta med meg.

Ja det må du gjøre! 😀 Veien er jo minst like viktig som målet - og vi er mange som liker at ting tar tid, ta det rolig og bare kjenne hvor deilig det er. Orgasmen er en fantastisk bonus men ikke det viktigste for meg ihvertfall. 

Anonymkode: ca9cf...b7c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Noen menn insisterer rett og slett på å fremstille seg selv som hjernedøde. 

Får din partner noe tilfredsstillelse ved sex, eller gidder du ikke det siden hun ikke er en ekstremt attraktiv ungjente? 

Slipp henne fri! Hun kan få seg så mye bedre mann. At du får en ekstremt attraktiv ungjente er nok mer tvilsomt. 

Anonymkode: 2b10d...98b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 1.38):

Er du mann/dame, alder, hvor lenge sammen?

Er sex med partner "godt nok", eller har du lyst på noe annet/mer/onani etter samleie? Hvordan løser du dette?

God problemstilling! Jeg er en kvinne som behøver litt tid og har gjerne et ønske om å komme flere ganger. Mennene jeg matcher best med er selvsagt de som kan holde på veldig lenge... men(!) det finnes grenser. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, hver gang. Mannen er opptatt av at jeg skal nyte, så han har som "misjon" om at jeg skal komme flere ganger. Han liker å pirre og "plage" meg, ved å stoppe opp, bevege seg sakte, bytte på å bruke fingre, munn og penis osv. Dette går selvsagt begge veier, men det er helt klart han som gjør mest. Jeg liker å kysse og slikke han fra topp til tå, pirre og dra det ut. Samt at han liker analstimulering, og at jeg suger og slikker mellom anus og baller. Og vi avslutter ofte med meg på topp, da kan han bare ligge å nyte etter all jobben han har gjort i forkant. Så jeg tror han er ganske fornøyd også.

Vi er sammen på 10.året nå, og jeg kan ikke forestille meg å bytte han ut.

Anonymkode: 682b7...5d3

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, hver gang. Mannen er opptatt av at jeg skal nyte, så han har som "misjon" om at jeg skal komme flere ganger. Han liker å pirre og "plage" meg, ved å stoppe opp, bevege seg sakte, bytte på å bruke fingre, munn og penis osv. Dette går selvsagt begge veier, men det er helt klart han som gjør mest. Jeg liker å kysse og slikke han fra topp til tå, pirre og dra det ut. Samt at han liker analstimulering, og at jeg suger og slikker mellom anus og baller. Og vi avslutter ofte med meg på topp, da kan han bare ligge å nyte etter all jobben han har gjort i forkant. Så jeg tror han er ganske fornøyd også.

Vi er sammen på 10.året nå, og jeg kan ikke forestille meg å bytte han ut.

Jeg vil bare legge til at det sitrer i kroppen lenge etter at vi er ferdig, det er en fantastisk følelse! Og jeg kan leve lenge på de rundene, om jeg tenker på det i dagene etter, så sitrer det på nytt😅❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Her er det motsatt, han vil at jeg skal komme fort, mens jeg liker å «pine» han. 

Anonymkode: f2cd7...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alltid tilfredstilt etterpå. Her er det mer at vi har kommet inn i et spor hvor jeg ikke føler meg så gira på forhånd. Det handler om at jeg har større apetitt enn han på sex, og han er mer enn fornøyd med å kjøre på i rutinen vi har funnet (som er veldig digg, men blir litt kjedelig i lengden). Når vi først er i gang er det ikke noe problem og jeg er alltid fornøyd etterpå. Skal ta tak i utfordringene nå snart. Må bare komme i havn med et krevende livsprosjekt her som snart er overstått først. 

Anonymkode: fc4db...6de

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann 39. Vi har vært sammen i 2år

Litt ambivalent, for elsker å ha sex med henne på veldig mange måter, men blitt noen ting som har bygget seg opp.

Hun har mindre lyst pga helse, som naturlig nok fører til at vi har mindre sex. Og selv når sexen er på topp, så har det vist seg at vi har forskjellige behov. Hun er ikke så glad i langt forspill og mange runder, hun blir utålmodig og vil ha kuk, og er orgasmen kraftig, så blir hun slått ut. Mens jeg gjerne vil bruke tid på å nyte hverandre før penetrering, og føler meg ikke ferdig etter en orgasme. Føles som stereotypene har blitt snudd på hodet😅 Må snakke med henne om det, men hun er litt sensitiv, så ikke helt klart å formulere det på en måte hvor vi kan ha en konstruktiv samtale, uten at det føles som et angrep 

Anonymkode: 40f8e...991

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mann 39. Vi har vært sammen i 2år

Litt ambivalent, for elsker å ha sex med henne på veldig mange måter, men blitt noen ting som har bygget seg opp.

Hun har mindre lyst pga helse, som naturlig nok fører til at vi har mindre sex. Og selv når sexen er på topp, så har det vist seg at vi har forskjellige behov. Hun er ikke så glad i langt forspill og mange runder, hun blir utålmodig og vil ha kuk, og er orgasmen kraftig, så blir hun slått ut. Mens jeg gjerne vil bruke tid på å nyte hverandre før penetrering, og føler meg ikke ferdig etter en orgasme. Føles som stereotypene har blitt snudd på hodet😅 Må snakke med henne om det, men hun er litt sensitiv, så ikke helt klart å formulere det på en måte hvor vi kan ha en konstruktiv samtale, uten at det føles som et angrep 

Anonymkode: 40f8e...991

Skjønner.  Du virker veldig reflektert da.

Er dette av et sånt kaliber du har vurdert å gjøre det slutt om det ikke blir endringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pingvinen skrev (På 29.5.2024 den 7.55):

Sånn er det for meg og. Det er bare kjedelig 

Er veel bare å si i fra da så slipper du vel har aldri hørt om noen som er blitt tvangs slikket😂

Anonymkode: 611c7...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er veel bare å si i fra da så slipper du vel har aldri hørt om noen som er blitt tvangs slikket😂

Anonymkode: 611c7...338

Opplevd furting. Og stygge kommentarer. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
AnonymBruker

Nei. Føler meg aldri " pult" lenger fordi jeg nå er sammen med ei dame og det ikke er noe tempo på sexen...kun fingre. Tror hjernen knytter sex til misnøye,press på å komme, kjedelig sex ,så jeg har mistet lysten og nesten fått avsmak på hele greia.

Anonymkode: bd879...f83

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Føler meg aldri " pult" lenger fordi jeg nå er sammen med ei dame og det ikke er noe tempo på sexen...kun fingre. Tror hjernen knytter sex til misnøye,press på å komme, kjedelig sex ,så jeg har mistet lysten og nesten fått avsmak på hele greia.

På tide med en real kuk igjen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

På tide med en real kuk igjen kanskje?

Ja. Drømmer om det ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 22.35):

Nei, jeg faker. Har alltid vaginalt samleie, uten forspill, ingen klitorisstimulering. 

For å ikke bli seksuelt frustrert veileder jeg han vekk fra erogene soner. For eksempel massere hel pupp i stedet for nippel. Snakker ikke om klitoris. Vil han ta på klitoris, veileder jeg han til litt på siden.

Kvinne 41, 7 år sammen.

Anonymkode: 088b5...82c

Så trist!😩

Anonymkode: 18541...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...