Gå til innhold

Er du tilfredsstilt etter sex med partner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er du mann/dame, alder, hvor lenge sammen?

Er sex med partner "godt nok", eller har du lyst på noe annet/mer/onani etter samleie? Hvordan løser du dette?

Anonymkode: 1ed77...55c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mann 41, 13 år sammen.

Burde sagt ja, men dessverre er svaret nei.

Anonymkode: 5a7d6...c64

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

49 av 50 ganger er jeg tilfredsstilt, sliten og lykkelig etter sex. 1 av 50 ganger blir han sliten og tilfredsstilt før meg, mens jeg fortsatt har mer futt. Det løses ved at jeg ordner meg selv mens han ser på.

Anonymkode: bc55d...3a0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stort sett veldig tilfredsstilt, men jeg får serieorgasmer, ikke en kraftig og tilfredsstillende/endelig orgasme, så det hender både ved onanering og sex at jeg bare blir for utslitt til å orke å komme flere ganger, uten at jeg egentlig føler meg ferdig/tilfredsstilt. Dess deiligere sex og sterkere orgasmer dess større er egentlig sjansen for at kroppen min vil ha enda mer, selv om jeg er totalt utslitt. Så hender at jeg misunner dem som får en orgasme som er tilfredsstillende og avsluttende. Som de fleste menn og mange kvinner. 

Kvinne i 40 årene. Over 20 år sammen. 

Anonymkode: 2b10d...98b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid seksuellt tilfredstilt, det skal ikke så mye til.. De gangene det er lang tid mellom sex, fikser jeg det selv med alenetid. Aldri sur av å vente til neste gang, det trigger meg bare.. Da er jeg full av variasjoner og ideer som øker nytelsen.. Så sex er deilig.. men sex blir ikke like spennende, av å bli tilfredstilt daglig.. Tålmodighet er alltid en vinner💯💦

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, den var godt maskert😉

Anonymkode: f23fb...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne, 43år. 13 år sammen. 

Ja, tilfreds etter sex. Med mindre han ikke vil at jeg skal være det (Dom/sub forhold), men det skjer heller sjelden 😃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 1.38):

Er du mann/dame, alder, hvor lenge sammen?

Er sex med partner "godt nok", eller har du lyst på noe annet/mer/onani etter samleie? Hvordan løser du dette?

For meg er det ikke alltid viktig å bli tilfredsstilt  men viktig at dama nyter. Men best er nå begge nyter og helst samtidig

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er sjeldent tilfredstilt. Litt omvendte roller her - hun kommer på 3-5 minutter, og da er hun helt ferdig. Jeg blir stresset fordi jeg vet at hun vil at jeg kommer så fort som mulig etter hennes orgasme, så det blir et jag med å komme. Hadde jeg fått bestemme hadde vi hatt sex mye, mye lenger - først da kjenner jeg tilfredstillelse. Forøvrig er det beste jeg vet å slikke, gjerne i timesvis om jeg kunne, men hun liker ikke det. Jeg respekterer dette selvsagt, men uten slikking er jeg egentlig aldri tilfredstilt.

Mann, 40

Anonymkode: ca9cf...b7c

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg faker. Har alltid vaginalt samleie, uten forspill, ingen klitorisstimulering. 

For å ikke bli seksuelt frustrert veileder jeg han vekk fra erogene soner. For eksempel massere hel pupp i stedet for nippel. Snakker ikke om klitoris. Vil han ta på klitoris, veileder jeg han til litt på siden.

Kvinne 41, 7 år sammen.

Anonymkode: 088b5...82c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg kommer aldri av å ha sex. Det har jeg aldri gjort og jeg har vært seksuelt aktiv i 24 år nå, så jeg tviler på at jeg noen gang vil oppleve å bli tilfredsstilt av å ha sex. 

Anonymkode: b56e9...0ab

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Nei, jeg faker. Har alltid vaginalt samleie, uten forspill, ingen klitorisstimulering. 

For å ikke bli seksuelt frustrert veileder jeg han vekk fra erogene soner. For eksempel massere hel pupp i stedet for nippel. Snakker ikke om klitoris. Vil han ta på klitoris, veileder jeg han til litt på siden.

Kvinne 41, 7 år sammen.

Anonymkode: 088b5...82c

Hoff, hvorfor gjør du dette? Er det ikke vanskelig å ha sex når du ikke liker det?

Anonymkode: 93174...2a8

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg ikke går orgasme blir jeg heller ikke tilfredsstilt. 

Anonymkode: 93d9f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er sjeldent tilfredstilt. Litt omvendte roller her - hun kommer på 3-5 minutter, og da er hun helt ferdig. Jeg blir stresset fordi jeg vet at hun vil at jeg kommer så fort som mulig etter hennes orgasme, så det blir et jag med å komme. Hadde jeg fått bestemme hadde vi hatt sex mye, mye lenger - først da kjenner jeg tilfredstillelse. Forøvrig er det beste jeg vet å slikke, gjerne i timesvis om jeg kunne, men hun liker ikke det. Jeg respekterer dette selvsagt, men uten slikking er jeg egentlig aldri tilfredstilt.

Mann, 40

Anonymkode: ca9cf...b7c

Jeg fatter ikke det slikkestyret som en del menn driver med. Tenk å bli slikka i timevis da 😳 jeg tror jeg hadde satt på en serie på mobilen altså. For meg og jeg vet det gjelder mange andre så får vi lite/null ut av slikking. Kan lite gjerne slikke meg på baksiden av kneet. 

Anonymkode: f1ef8...109

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 9.21):

Haha, den var godt maskert😉

Anonymkode: f23fb...c3f

Hva mener du? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 37 år, 2 1/2 år sammen.

Vi har fantastisk sex sammen, han tilfredsstiller meg fullt og helt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg fatter ikke det slikkestyret som en del menn driver med. Tenk å bli slikka i timevis da 😳 jeg tror jeg hadde satt på en serie på mobilen altså. For meg og jeg vet det gjelder mange andre så får vi lite/null ut av slikking. Kan lite gjerne slikke meg på baksiden av kneet. 

Jeg får masse ut av det, gjelder bare å finne riktig dame da!

Anonymkode: 61bc4...ef2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg (K37) bruker jo lengre tid til å få orgasme enn ham, så med tanke på hvor ofte vi har sex har jeg rett og slett ikke tid eller energi til å komme hver gang. Men nyter sexen uansett, hatt en veldig bra kjæreste nå i 2 år. Om jeg synes det har vært for mange ganger med for kort sex etter hverandre så bare sier jeg i fra, noen ganger så føler jeg meg ikke tilfredstilt, mens andre ganger blir jeg det. Ofte ser jeg på som de korte øktene som forspill til den lange. Jeg liker godt å ha variasjon, så passer meg. 

Jeg vil si at jeg har et veldig bra sexliv, men det betyr nødvendigvis ikke at alle gangene er like gode. Om jeg fremdeles er veldig kåt etter at kjæresten min er helt ferdig pleier jeg å onanere på låret hans mens vi nusser, det er veldig koselig.

Anonymkode: bfdd5...ee2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Han er veldig opptatt av å tilfredstille meg🥰 Jeg er like opptatt av det. Han kommer ikke over hvor dyrisk sex vi har og ingen av oss har hatt det så bra i et forhold og seksuelt før. Vi bare klaffer på alle nivåer.

Anonymkode: 399e5...786

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sånn er det for meg og. Det er bare kjedelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...