ScarletWitch Skrevet 25. mai 2024 #1 Skrevet 25. mai 2024 Hei jeg er 21 år gammel dame. Jeg har ingen erfaring både romantisk og seksuelt. Altså har ikke engang hatt mitt første kyss, aldri vært i noe snakkefase engang og har vært på en date gjennom tinder. Det er alt:/ Jeg synes dette er veldig flaut skal jeg være helt ærlig og nesten tragisk. Jeg synes jeg henger etter og skammer meg veldig. Jeg sliter med å snakke med venner om det og flere som jeg har blitt kjent med nyligere vet ikke at jeg ikke har kysset noen engang. Helt ærlig har jeg heller ikke en klar årsak til dette heller. Jeg har verken en diagnose eller blitt mobbet eller vært helt alene hele livet. Jeg er veldig sjenert med det motsatte kjønn, og er veldig gjennomsnittlig i utseendet. Med årene og føler jeg det er vanskeligere for meg å komme seg ut på markedet. Jeg forsøker datingapps men gir fort opp egentlig fordi jeg synes det er vanskelig å snakke med folk på nett. Samtidig synes jeg det er skummelt å faktisk møte noen så det virker veldig motsigende men er noe jeg sliter med. I tillegg gruer jeg meg med å måtte fortelle at jeg ikke har erfaring, og er redd for å bli dømt. Jeg vet at det er uvanlig og mange tenker nok at det er noe veldig galt med som gjør at jeg ikke har noe erfaring. Heller ikke veldig fan av å dra ut da jeg ikke nyter å drikke samtidig som at mye av innholdet i å dra ut handler om gutter, sex og slikt som jeg har lite erfaring i. Gruer meg til og med for vors fordi emnet alltid dukker opp og da må jeg forklare og folk blir så rare. Jeg bare vil vite om det er noen andre som er i samme båt og evt tips? Føler også jeg må bare lette dette til fremmede på nett😅, da jeg sliter med å dele dette med andre. Muligens jeg får bare prøve å få en date i sommer og få noe overstått for å rive av plasteret 🤔 Trenger bare litt råd og evt støtte fra likedane. Føler meg helt alene i dette her jeg er. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 ScarletWitch skrev (4 timer siden): Gruer meg til og med for vors fordi emnet alltid dukker opp og da må jeg forklare og folk blir så rare. Kan du ikke bare begynne å lyve på deg erfaring? Anonymkode: b8b04...07a 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Skrevet 26. mai 2024 Men da har du heller ingen dårlige erfaringer! Og det er verdifullt, det er mange som begynte tidligere men som har med seg dårlige opplevelser i bagasjen. Prøv å stress ned. Det er ikke noe galt med deg, det er ikke for sent. Hva driver du med ellers? Vanker du noen steder hvor folk møtes mer naturlig? Studier, hobbyer? Hilsen ei som også var over 20 før hun fikk noe erfaring Anonymkode: 59c92...3da
carlberner1 Skrevet 26. mai 2024 #4 Skrevet 26. mai 2024 <- kan man merke tråder her på et vis? Type, "dette har jeg lyst til å skive noe på, men har ikke tiden akkurat nå" ->
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #5 Skrevet 26. mai 2024 Finn deg en mann i 30åra som du kan utforske sex med, så bygger du videre på det. Dette er en fin måte å starte på, jeg var 20år når det skjedde med meg. Da hadde jeg onanert siden jeg var 14-15år, så var ivrig etter å prøve sex. Men sa ikke at jeg var jomfru, lot han styre showet i starten til jeg var mer selvsikker. Holdt på med han i ca 1år, alt jeg lærte der var utrolig verdifullt. Neste mann ble jeg kjæreste med, da var jeg trygg på sex. Startet med sex her også, som ble til forhold ❤️. Synes nesten det er en grei måte å starte på, slipper alt datestyret. Anonymkode: c8cfc...d3a
AnonymBruger Skrevet 26. mai 2024 #6 Skrevet 26. mai 2024 Bare si du har spart deg med (kyssing og) sex til noen du har følelser for. Bare bonus at du ikke er løs.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Skrevet 26. mai 2024 Jeg var 28 år gammel før jeg fikk seksuell erfaring, og 30 år før jeg fikk meg kjæreste. Min erfaring var at mange menn ville være "førstemann" så jeg sluttet å nevne det. Jeg nevnte det kun hvis det var en mann som viste oppriktig interesse og som ønsket å treffe meg flere ganger. Når det kom til dating så tvang jeg meg selv ut, jeg hadde egentlig ikke så lyst, men jeg gjennomførte flere dater, bare for å øve meg på å treffe menn. Etterhvert fant jeg en som det klaffet veldig med, vi hadde en sykt morsom date og utviklet et vennskap, aldri noen romantiske følelser fra noen av oss. Han ville ikke være min første med sex, og det gjorde at jeg ville "ha" han som min første, nettopp fordi han ikke så det som et "trofé". Etter en fuktig tur på byen for oss begge to, ble det en del seksuelle handlinger, som til slutt ledet til sex. Mitt råd er derfor at du er forsiktig med hvem du deler det med, for da risikerer du at du deler det med noen som vil gi deg falske forhåpninger, kun for å være førstemann til mølla. For meg fungerte det veldig godt å finne en jeg fikk god vennskapelig kjemi med, jeg ble trygg på han, delte at jeg var jomfru, også føltes det veldig trygt å ha sex med han, mye fordi jeg kjente at jeg ikke hadde romantiske følelser, så jeg visste at jeg ikke kom til å bli såret. Anonymkode: 19762...cc5
Motstrømmen Skrevet 26. mai 2024 #8 Skrevet 26. mai 2024 Er det en ting jeg akulle ønske jeg hadde når jeg var 20 var det den deilige gi faen holdningen til meg som 40 åring. Hva som er normalt er ikke definert enda...for ingen er lik. Mangen menn er og uten erfaring i 20 årene sånn at du vet det. Ingen skam og du er ikke rar. Men jeg kan tenke meg at du kanskje ikke slapper helt av med deg selv i situasjonen du tydelig beskriver i den sosiale omgangen. Desverre kommer ikke post mannen på døren lengre, så man må ut å treffe folk. Fine er at går man ut aleine, så kjenner de deg ikke...så om det blir kleint og du drar..javel , ingen skade skjedd. Utsett deg for "ubehagelige"/"flaue" situasjoner, det er bare ett menneske du treffer på.Ta å møte folk i ditt element om du skal ut å treffe noen, enn hvor ute du føler det er. Natur, kaffé, museum og øv på hvor intim du kan la noen i en avslappet setting kan komme...hånden, skulder...når kontakt oppnås så skjer det noe som gjør at man naturlig går videre til mer. Ikke minst ha det gøy med å finne deg selv og andre. Behøver ikke å nevne erfaring om det ikke naturlig kommer opp og du føler deg trygg å med dele. Ps. Ingen ting er mer farlig enn dialog i eget hode, kast stemmen ut som hindrer deg i å smile å ta til deg de fantastiske menneskene rundt deg. For du er fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå