Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde avstandsforhold til ei jeg virkelig likte godt, hun var 42 år, jeg er 43. Vi hadde et veldig fint forhold, god kjemi og alt stemte.

Forholdet var ca 3 mnd gammelt da hun er på besøk hos meg for første gang (3,5 timer å kjøre) etter 4-5 dager hos meg ringer faren hennes og spør når hun kommer hjem, og sier han savner henne...  hun blir et par dager til før hun drar hjem.
5 Dager senere gjør hun det slutt. Årsaken til at det ble slutt velger jeg å ikke skrive om her i frykt for at hun faktisk leser dette, men det var meningsløst og litt merkelig begrunnet, jeg ble beskylt for å være noe jeg ikke var, jeg fikk diagnoser og litt forskjellig snacks.

Hva slags vibber får dere av denne opplevelsen? jeg synes det er helt snålt og har aldri hørt om sånt før. Kan faren ha påvirket henne til bruddet... jeg vet ikke.

Har ikke mer kontakt, men se for dere at en dame sier at hun vil være med deg uansett hvor det er, bare man er i lag.. og sier masse fine ting, så gjør hun det slutt 1 uke etter at hun sier noe sånt helt uten grunn om dere kan tro meg.

Anonymkode: 36f0e...950

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det har noe med faren å gjøre nei. Det er da helt vanlig at en pappa sier at han savner sin datter uansett om hun er 20 eller 45? Skjønner ikke hvorfor du har uthevet det akkurat? 

Sannsynligvis så hun noen sider hun ikke likte. Hos deg. 

Anonymkode: 732a8...7c1

• Liker 6
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Du gir for lite info til at noen skal klare å gi deg fornuftige svar.

Anonymkode: 2b4e2...850

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker psykiatri..  Ett eller annet som ikke er som det skal. 

Jeg vet om en dame som virker oppegående om du bare treffer henne sporadisk/overflatisk.. men når du snakker mer med henne og begynner å bli ordentlig kjent, så merker du at der er noe. Hun jeg kjenner blir veldig passet på av familien (som ett barn) så kunne lett sett for meg at pappaen vet at det  er noe, og derfor sier at han savner henne og vil at hun skal komme hjem... 

Anonymkode: 95ca7...e06

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker psykiatri..  Ett eller annet som ikke er som det skal. 

Jeg vet om en dame som virker oppegående om du bare treffer henne sporadisk/overflatisk.. men når du snakker mer med henne og begynner å bli ordentlig kjent, så merker du at der er noe. Hun jeg kjenner blir veldig passet på av familien (som ett barn) så kunne lett sett for meg at pappaen vet at det  er noe, og derfor sier at han savner henne og vil at hun skal komme hjem... 

Anonymkode: 95ca7...e06

psykiatri er involvert ja, jeg viste det, men var ikke klar over hvor dypt det stakk. Hun sa en del ting som ikke er vanlig å si til folk egentlig, jeg kan dessverre ikke utdype mer da jeg tror hun er her på KG.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hun sagt ting om deg til faren? Noe som gjør at han mener hun er sammen med en pstcho?

Anonymkode: 25d41...e65

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hun sagt ting om deg til faren? Noe som gjør at han mener hun er sammen med en pstcho?

jeg har møtt faren mange ganger og så vidt jeg vet likte han meg, jeg er heller ingen psyko. Jeg har faktisk ikke gjort noe galt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Årsaken til at det ble slutt velger jeg å ikke skrive om

Så du vet hvorfor det ble slutt, hvorfor skal du da ha andre til å synse om det?

Anonymkode: 2b4e2...850

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ønsket ditt om å forstå.

Men det er egentlig helt uvesentlig hvorfor hun sa en ting og så gjorde som hun gjorde.

Det vesentlige er at hun gjorde det slutt på en stygg måte, med et tydelig forsøk på å trykke deg ned. Og personer som gjør slikt, de har noen åpenbare mangler i grunnleggende medmenneskelighet og respekt for andre. Det har ingenting med deg å gjøre, det er slik denne personen er.

Og den personen som valgte å snu så tvert om som hun nå gjorde, det er en person som du aldri vil kunne stole på. Uten å kunne stole på en partner, uten tillit, så er ikke et forhold mellom dere mulig. Når hun i tillegg mangler respekt og omtanke for deg, da kan det aldri bli noe mer mellom dere.

Vær glad for at du nå slipper å kaste bort mer tid og følelser på en slik person, og vær veldig glad for at du slapp å flytte sammen med en slik kvinne.

Anonymkode: b9be9...33c

• Liker 3
Skrevet

Du møtte hennes far flere ganger men hun bare den ene gangen hun var på besøk hos deg?

Virker litt rar hele historien spør du meg...

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

For meg så virker det som at faren ble redd for at hun skulle flytte til deg og dermed miste sin egen nære kontakt med henne. Gikk vel opp for ham da hun ble borte i dagevis hvor trist det ville ha blitt, og overtalt henne til å droppe deg. 

For det var aldri aktuelt at du var flyttbar du? 

Skrevet

Når du ikke skriver her hvorfor hun gjorde det slutt, er det jo umulig for oss å svare på hva vi synes om det.

Det du refererer fra telefonsamtalen med faren virker helt normalt. Jeg får ingen merkelige vibber av det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

jeg har møtt faren mange ganger og så vidt jeg vet likte han meg, jeg er heller ingen psyko. Jeg har faktisk ikke gjort noe galt.

Jeg sier ikke at du er en psycho, men en psycho ville selvsagt sagt at han ikke er det, og at han bare er snill etc.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når en selv ønsker forholdet, virker grunner den andres har for å gå, lett meningsløse og rare. 

Ellers er det ikke uvanlig at kortvarige forhold på under året tar brått slutt. Som regel kjenner man hverandre ikke så dypt, man kan bli overrasket over sider ved hverandre, og det tar tid å lære seg å tilpasse seg hverandre. 

Så sier du at hun både har diagnoser og har "beskyldt" deg for å ha diagnoser, det virker ikke som noen sunn dynamikk, og like greit at det ikke fortsatte. 

Anonymkode: 816d9...7e5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

psykiatri er involvert ja, jeg viste det, men var ikke klar over hvor dypt det stakk. Hun sa en del ting som ikke er vanlig å si til folk egentlig, jeg kan dessverre ikke utdype mer da jeg tror hun er her på KG.

Du har vel allerede oppgitt nok i innledende innlegg til at hun forstår at det er henne det gjelder dersom hun er her inne 🙂

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du har møtt han mange ganger i løpet av 3 mnd, og det er 3,5 time å kjøre til henne? Jeg tror ikke du snakker sant. Det er helt sikkert noe hun ikke likte med deg. Det har ingenting med faren hennes å gjøre. 

Anonymkode: 081f1...989

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

jeg kan dessverre ikke utdype mer da jeg tror hun er her på KG.

Hvis det er som det vage du beskriver og hun er her, så kjenner hun det igjen.

Enten så skriver man eller så lar man være. Mellomting, veksling og andre varianter skjønner jeg ikke noe av. Men, så er jeg sikkert/kanskje/nok en enkel sjel :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tror ikke det kan ha grunnlag i hvordan du reagerer på ting?

At du legger så mye vekt i at en far sier til sin datter at han savner henne etter å ikke ha sett henne på flere dager? Det er ganske normalt å si det til barna sine... Og du begynner spekulere i om han er årsak til bruddet, enda du har møtt han mange ganger og tror han liker deg?

Anonymkode: 2b817...c58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...