Gå til innhold

Høres ut som ganske unge ungdommer har fest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i blokk og har stort sett alltid døren til balkongen oppe. Siden ca kl 21 synes jeg det hørtes ut som en gruppe ganske unge ungdommer satt og snakket sammen på en av de andre balkongene. Og sist jeg hørte de var nå nettopp. Jeg er ikke så god på å anslå alder og spesielt ikke ut i fra bare stemme. Men det høres ut som de kanskje kan være 13-15 år gamle? Eventuelt er det bare ett bursdagsselskap med harmløs brus da men merkelig av foreldrene å la de være såpass høylytte?

Anonymkode: 086ea...ad7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spiller det noe rolle? Angår det deg? 

Anonymkode: 32a13...85b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det galt at ungdom som helt sikkert er edru snakker sammen ?! I alle dager hvordan har det blitt her i Norge når en reagerer på at folk snakker sammen en varm sommerkveld.

Anonymkode: ca4a6...f65

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring politiet, er så lei nordmenns drittsyn på at unge tenåringer skal ha lov til å drikke for da er de kule

Anonymkode: 526c7...3b7

AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å ha fest også når man bor i blokk. Det er lov å ha fest også om man er ungdom. Fester pleier å være litt høylytte. Om det ikke er hver eneste helg ville jeg bare lukket verandadøren og vært glad for at ungdommen har et sted å være og har det gøy. Neste gang er det du som har lyst til å feire noe og setter pris på at naboene ikke klager eller tenker stygt om deg, slik du gjør om dem. 

Anonymkode: 7c3a5...4c8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, du får lukke balkongdøren din om det plager deg at noen ungdommer sitter på en annen altan og snakker!

Anonymkode: d4a91...af8

Gjest jegerrinne
Skrevet

Hallo. Kan ikke ungdom ha der hyggelig.  Her kan jenta ha venner på besøk og de sitter ute å prater  hører på musikk griller. Og uten alkohol.

Selv om en hører prat og latter behøver det ikke være alkohol i bildet. Og så lenge du ikke vet 100% alder kan du jo ikke nekte de heler 

Og det er sommer og kl var 21 da må da folk for lov å nytte ute tid

AnonymBruker
Skrevet

Du burde bo i enebolig på landet.

Anonymkode: 7adec...9ce

AnonymBruker
Skrevet

Hørtes dem fulle ut eller hadde dem det bare gøy? Faktisk så blir jeg ofte i godt humør om jeg er på fest, har knapt nippet av glasset før noen du blir fort full 🤣 seriøst sier jo litt om andre om dem tror det og være gla, skravlete og ha det gøy er ensbetydende med og være full eller og ha drukket 

Anonymkode: 1bb93...3fe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ring politiet, er så lei nordmenns drittsyn på at unge tenåringer skal ha lov til å drikke for da er de kule

Anonymkode: 526c7...3b7

Hun vet ikke om dem har drukket, ei heller  alderen på dem. Jeg synes ungdom ser unge ut i dag, fordi jeg har blitt over 40. Så jeg blir stadig overasket over alderen når dem har bikket 18 liksom 😅 men uansett gla og litt høy skravle er ikke nok og ringe kl 21, med mindre du hører bråk og dårlig stemningen, eller du vet det er Klara 13 år som du ser drikker 

Anonymkode: 1bb93...3fe

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...