Lykkelinn Skrevet 25. mai 2024 #1 Del Skrevet 25. mai 2024 Som overskriften sier, jeg ønsker tips fra reisevante kvinneguidere om fine steder å dra utenlands med barn på henholdsvis 7 og 10 år på sommerstid. Ikke lengre flytur enn 4 timer, mulighet for bading i havet, helst basseng på hotellet og gjerne også mulighet for litt shopping. At det er pent og ryddig er også et pluss. Trenger ikke å være all inclusive, bamseklubb og underholdning 24/7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #2 Del Skrevet 25. mai 2024 Har reist mye med barna mine, og har noen favoritter å dele. Portugal er et av våre favorittland å reise til. Porto i nord er lett å kombinere med strandliv og naturopplevelser. Sør Frankrike. Området rundt Nice er nydelig. Fine steder å bade, nydelige småbyer og veldig god mat. Om det er ren badeferie dere vil ha så anbefaler jeg Lanzarote, som jeg synes er den mest spennede av de spanske øyene. Anonymkode: 66cf7...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå