Gå til innhold

Mannen og grautskåla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min hater grøt.

Er det sånn at fyrer ikke liker grøt, generelt?

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke min heller

Sier at han får vondt i magen av det

Gjest Madeline
Skrevet

Hverken min sønn eller min mann liker grøt. Jeg og døtrene mine derimot synes det er godt. Merkelig det der.

Skrevet

Min liker det, men det er "ikke skikkelig middag". Men det er greit å ha det til middag en gang iblant, bare ikke for ofte. :ler: Er oppvokst med grøt hver lørdag jeg, skulle gjerne fortsatt med det! Men vi hadde grøt i ett-to tida og så hadde vi lørdagskos på kvelden med lasagne eller reker eller pizza eller noe sånt. Nå gidder jeg ikke lage "to middager" så da jeg heller nøye meg med grøt litt sjeldnere..

Skrevet

Eh... det er jeg som laget den andre tråden med fyrer som drikker te og spiser knekkebrød osv, og jammen liker jeg ikke grøt også...

Nå begynner jeg virkelig å bli bekymret,

Skrevet

Alle gutta i huset her liker grøt! Mannen også ;) .

Skrevet

Mannen liker grøt, jeg derimot......vel etter å ha vokst opp med "lørdagsgrøt" kan jeg trygt si jeg har fått min dose ;)

Skrevet
Hverken min sønn eller min mann liker grøt. Jeg og døtrene mine derimot synes det er godt. Merkelig det der.

Det er fordi dere kvinnfolk er noen premenstruelle rare dyr.

Skrevet
Det er fordi dere kvinnfolk er noen premenstruelle rare dyr.

Det er så artig å se hvor mye enkelte kan få hengt på "premenstruell knaggen", dette var definitivt en av de bedre :ler:

Skrevet
Det er så artig å se hvor mye enkelte kan få hengt på "premenstruell knaggen", dette var definitivt en av de bedre  :ler:

:ler:

Skrevet

Eksen min liker ikke grøt fordi det var det han ble servert hver lørdag da han var i militæret. :ler:

Skrevet

Min kjære liker ikke grøt, men jeg liker det. så hver gang han er på overtid benytter jeg sjansen å lage en porsjon med grøt til kun meg selv! Min lille liker det heller ikke..

Skrevet

Mannen min elsker grøt, være det risensgrynsgrøt, rømmegrøt etc.. Tror det er noe av det beste han vet..

Bare så kjipt jeg ikke får til å lage det... Har prøvd mange ganger, men det skjærer seg alltid... jaja ;p Og ikke får man kjøpt slikt på pakke heller er da, siden engelskmenn ikke spiser slikt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...