Gå til innhold

Hvordan gå fram for å få mer variasjon i sexen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har datet en flott fyr i et par mnd. Kun hatt sex/overnattet ved 5 anledninger, men sex mange ganger når vi møtes. Det er bra sex, og jeg føler meg veldig tilfredsstilt, og han har typ den beste pikken jeg har ligget med (det er SYKT digg fordi den er helt perfekt størrelse osv). men sexen har blitt veldig likt hver gang, typ 3 stillinger i samme rekkefølge. Ikke så langt forspill fordi vi blir fort kåte begge to akkurat nå. Men jeg er egentlig veldig glad i litt mer teasing, at han tar mer på meg først og underveis. Han bruker å slikke meg, men har ikke fingra meg ennå. Jeg er vant til at menn gjør litt mer sånne ting, og bruker hendene mer underveis. Jeg viser tydelig at jeg liker det når han tar på meg under forspillet. 

Men vi er begge litt sjenerte, virker det som. Vi har blitt ganske glade i hverandre og godt kjent utenom sexen, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram for at vi skal prøve ut litt mer greier. Jeg spurte ham hvor han likte å bli tatt på, og han sa han ikke hadde tenkt over det, så kanskje han syns det er litt flaut å snakke om sånne ting? 

Jeg er vanligvis glad i å bli litt dominert og litt bdsm-inspirert sex, men har ikke følt for å utforske det med ham ennå. Men håper jo vi kan gjøre noe sånn på sikt? Jeg er uansett vant til at menn er litt mer frampå i senga, og "tar seg til rette" med samtykke selvsagt, og liker det veldig godt, men jeg tror han er er veeeldig opptatt av å ikke gjøre noe feil kanskje, og ikke tør å ta seg til rette? 

Noen tips til hvordan, og når jeg skal ta opp dette? Hvordan kan jeg vise ham hva jeg liker uten at han skal oppleve noe kritikk eller bli mer selvbevisst? 

Anonymkode: 4d39e...e7a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det tar tid å bli kjent og fortrolige med hverandre, snakk med han! Fortell han hva du ønsker og liker, ingen er tankelesere!  

Anonymkode: 61e3b...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryt av ham! Og det han gjør. 🙂

La ham vite at du liker det dere gjør og så kan du foreslå flere ting du har lyst til å utforske sammen med ham. 

Men, altså, 5 ganger er jo ikke mange. Ta dere god tid og små skritt. Det er i alle fall min anbefaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...