AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #41 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 15.58): Jeg fikk ris på rumpa som straff som barn, og har emosjonelle traumer etter dette, så nei takk, dette tenner jeg ikke på. Dere som driver med dette, vær sikker på at den som får ris vil ha det, snakk om det først, så dere ikke risikerer å vekke gamle traumer❤️ Anonymkode: 60512...19d Jeg fikk også ris som barn, men kun noen få ganger. Tok meg noen å forstå at ros på rumpa for å disiplinere ulydige barn på ingen måte gjør deg immun mot å bli tent av det som voksen. Selvfølgelig er grunnlaget for all trygg og god lek og eksprimentering innen BDSM at dere kjenner hverandre og blir enige om grenser og pause/ fortsett og avslutt kodeord. Dette krever mye trygghet både å dominere noen og være den som underkaster seg. Å begynne å snakke om dette første gang du skal kose/ knulle er like dumt som å kreve alle typer avanserte stillinger med ei jomfru. Min erfaring er at etterhvert som man vokser og seksualrådgiver preferanser vokser trenger man ikke lenger noen ord eller singnatur på at man er gammel nok til å være samtykkekompetent. Psykologiske traumer må du ta opp og bearbeide med psykolog. En erfaren dom eller sub vil raskt kunne ledet kroppsspråk og lyder fra sin sub. Skulle ønske flere folk hadde slutte å snakke ned noe de aldri har prøvd, men det er klart at ikke alle kan like alt Anonymkode: d6744...d8d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 31. mai 2024 #42 Del Skrevet 31. mai 2024 Etk skrev (På 26.5.2024 den 22.57): Ja… liker det veldig godt 😊 Selvfølgelig gjør du det God oppdragelse er jo ett must.... Skratter Mvh M@ster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 31. mai 2024 #43 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 4.19): Har prøvd bjørkekvister en gang. Som en del av straffa måtte jeg selv gå ut i skogen og skjære bjørkeris. Var våt flere plasser da jeg kom inn ☺️ paddle, hårbørste, skojern og spanskrør tenker jeg er veldig vondt, eller? Fantaserer om at han bruker belte - også på musa og puppene mine. Erfaringer med dette? Anonymkode: 18fa8...6fc Jada har masse erfaringer med det... Mvh M@ster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå