AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #21 Skrevet 27. mai 2024 Men fra strafferens synsvinkel-hva blir mest pirrende? Kanskje å legge dama over knærne sine og tenke ut hva man skal gjøre først? Eller den første dasken du gir? Anonymkode: 31889...e8f
Katten.2.0 Skrevet 27. mai 2024 #22 Skrevet 27. mai 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Har prøvd bjørkekvister en gang. Som en del av straffa måtte jeg selv gå ut i skogen og skjære bjørkeris. Var våt flere plasser da jeg kom inn ☺️ paddle, hårbørste, skojern og spanskrør tenker jeg er veldig vondt, eller? Fantaserer om at han bruker belte - også på musa og puppene mine. Erfaringer med dette? Anonymkode: 18fa8...6fc Jeg har lang erfaring med å gjøre dette på partnere. Det kommer veldig an på hun, hvor mye oppvarming det har vært etc. Man må starte forsiktig, så kan man jobbe seg opp. Liker gjerne å bruke hånda først, for da har jeg mer kontroll og kan tilpasse styrken og 'snerten'. Noen har fått orgasmer av bare dette, andre synes det er deilig, noen synes det er bare smertefullt men tenner på det fordi det er en straff. Man må bare prøve seg fram, starte forsiktig og kommunisere/være obs på den submissive hele veien. 1 2
Østkantgutt1913 Skrevet 27. mai 2024 #23 Skrevet 27. mai 2024 Gjort dette med flere, de blir bra kåte av det jentene 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #24 Skrevet 27. mai 2024 Østkantgutt1913 skrev (2 timer siden): Gjort dette med flere, de blir bra kåte av det jentene Du blir kanskje litt kåt av det du også? Anonymkode: 31889...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #25 Skrevet 27. mai 2024 Kan kjenne et snev av kåtskap de gangene jeg har vært i snøkrig og i posisjon til å dynke ei jente. Å ta den første snøen...og faktisk når hun har gjort gjengjeld også- jo mer jo bedre nesten Anonymkode: 31889...e8f
Østkantgutt1913 Skrevet 27. mai 2024 #26 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du blir kanskje litt kåt av det du også? Anonymkode: 31889...e8f Ja
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #27 Skrevet 27. mai 2024 Jeg fikk ris på rumpa som straff som barn, og har emosjonelle traumer etter dette, så nei takk, dette tenner jeg ikke på. Dere som driver med dette, vær sikker på at den som får ris vil ha det, snakk om det først, så dere ikke risikerer å vekke gamle traumer❤️ Anonymkode: 60512...19d 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #28 Skrevet 27. mai 2024 Jeg elsker det og rumpa mi er dekket av blåmerker Anonymkode: f41d4...c4f
kjekkfyr Skrevet 27. mai 2024 #29 Skrevet 27. mai 2024 Det er noe deilig spennende over ei som er åpen for dette, så lenge man er enige om spillereglene 🥵❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #30 Skrevet 27. mai 2024 Katten.2.0 skrev (9 timer siden): Jeg har lang erfaring med å gjøre dette på partnere. Det kommer veldig an på hun, hvor mye oppvarming det har vært etc. Man må starte forsiktig, så kan man jobbe seg opp. Liker gjerne å bruke hånda først, for da har jeg mer kontroll og kan tilpasse styrken og 'snerten'. Noen har fått orgasmer av bare dette, andre synes det er deilig, noen synes det er bare smertefullt men tenner på det fordi det er en straff. Man må bare prøve seg fram, starte forsiktig og kommunisere/være obs på den submissive hele veien. Hvor langt har du gått/er du villig til å gå? Anonymkode: 18fa8...6fc
Katten.2.0 Skrevet 27. mai 2024 #31 Skrevet 27. mai 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor langt har du gått/er du villig til å gå? Anonymkode: 18fa8...6fc Så langt som hun er villig til å prøve. Alt jeg gjør er på min submissives premisser. Hun gir meg rammeverket gjennom sine grenser, og innenfor de rammene skaper jeg illusjonen av hjelpesløshet. En gang hadde jeg ei bundet fast og edget henne i halvannen time. Hver gang hun nærmet seg, tok jeg vekk vibratoren og spanket henne. Ikke før hun brøt sammen i frustrasjon fikk hun lov til å komme, og jeg er sikker på at hun genuint hatet meg mot slutten. 1 1
Mizzy Skrevet 27. mai 2024 #32 Skrevet 27. mai 2024 Katten.2.0 skrev (1 time siden): Så langt som hun er villig til å prøve. Alt jeg gjør er på min submissives premisser. Hun gir meg rammeverket gjennom sine grenser, og innenfor de rammene skaper jeg illusjonen av hjelpesløshet. En gang hadde jeg ei bundet fast og edget henne i halvannen time. Hver gang hun nærmet seg, tok jeg vekk vibratoren og spanket henne. Ikke før hun brøt sammen i frustrasjon fikk hun lov til å komme, og jeg er sikker på at hun genuint hatet meg mot slutten. Det trenger ikke å være så avansert føler jeg. Hvis det skal legges opp til noe sånt over tid føles det bare turnoff. At man likssom måå komme og det skal skje noe sånt 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #33 Skrevet 27. mai 2024 Katten.2.0 skrev (1 time siden): Så langt som hun er villig til å prøve. Alt jeg gjør er på min submissives premisser. Hun gir meg rammeverket gjennom sine grenser, og innenfor de rammene skaper jeg illusjonen av hjelpesløshet. En gang hadde jeg ei bundet fast og edget henne i halvannen time. Hver gang hun nærmet seg, tok jeg vekk vibratoren og spanket henne. Ikke før hun brøt sammen i frustrasjon fikk hun lov til å komme, og jeg er sikker på at hun genuint hatet meg mot slutten. Høres forjævlig ut. Anonymkode: a8bcc...c40 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #34 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres forjævlig ut. Anonymkode: a8bcc...c40 Hadde ikke vært sinnt over å ikke komme, hadde vært sinnt på av å være i nærheten av deg å at du rørte kroppen min. fysj. Anonymkode: a8bcc...c40
Katten.2.0 Skrevet 27. mai 2024 #35 Skrevet 27. mai 2024 53 minutter siden, Mizzy said: Det trenger ikke å være så avansert føler jeg. Hvis det skal legges opp til noe sånt over tid føles det bare turnoff. At man likssom måå komme og det skal skje noe sånt 46 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde ikke vært sinnt over å ikke komme, hadde vært sinnt på av å være i nærheten av deg å at du rørte kroppen min. fysj. Anonymkode: a8bcc...c40 Jeg skjønner ikke helt hvorfor dette er relevant. Dette er noe jeg gjør/har gjort med de av partnerne mine som tenner på nettopp dette. Som jeg fortalte i innlegget mitt er det mine partnere som setter grensene for hva jeg kan gjøre eller ikke. Mesteparten av partnerne mine har ikke tent på akkurat dette, så da gjør jeg ikke det. Det er ikke slik at jeg har foreslått at jeg skal gjøre dette på dere, så svarene deres er jo helt malplassert. 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #36 Skrevet 28. mai 2024 Katten.2.0 skrev (18 timer siden): Så langt som hun er villig til å prøve. Alt jeg gjør er på min submissives premisser. Hun gir meg rammeverket gjennom sine grenser, og innenfor de rammene skaper jeg illusjonen av hjelpesløshet. En gang hadde jeg ei bundet fast og edget henne i halvannen time. Hver gang hun nærmet seg, tok jeg vekk vibratoren og spanket henne. Ikke før hun brøt sammen i frustrasjon fikk hun lov til å komme, og jeg er sikker på at hun genuint hatet meg mot slutten. Høres deilig ut!! Anonymkode: 18fa8...6fc
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #37 Skrevet 28. mai 2024 Ingenting tenner meg mer når samboer tar av seg belte ❤️ Anonymkode: 9093f...85f 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #38 Skrevet 29. mai 2024 Jeg liker også å fantasere om dette. Men for meg er det kun fantasi. Anonymkode: 0f301...3bb
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #39 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker også å fantasere om dette. Men for meg er det kun fantasi. Anonymkode: 0f301...3bb For meg også. Anonymkode: 31889...e8f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #40 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg liker også å fantasere om dette. Men for meg er det kun fantasi. Anonymkode: 0f301...3bb Men av og til kan virkeligheten overgå fantasien… 😉 Anonymkode: 18fa8...6fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå