Gå til innhold

Veldig såre nipler og mensen etter to uker etter forrige mensen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer? Kan det ligge i at jeg tok en angrepille for rett under to uker siden? Jeg kan umulig være gravid med så mye blødning som jeg har nå. Så rart med så såre nipler... 

Anonymkode: 89b30...7d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva skjer? Kan det ligge i at jeg tok en angrepille for rett under to uker siden? Jeg kan umulig være gravid med så mye blødning som jeg har nå. Så rart med så såre nipler... 

Bivirkninger av angrepillen

Magesmerter, kvalme, oppkast og diare, tretthet, ømhet i brystene, blødningsforstyrrelser, hodepine og svimmelhet er vanlige bivirkninger

Et raskt googlesøk gir deg svar. 

Anonymkode: 2c886...5f9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jo du kan være gravid, jeg hadde skikkelig såre nipler og blødde helt som en vanlig mens altså mye. Trodde det var en ny ting i forbindelse med mensen. Derfor jeg ikke fant det ut før nesten blødning ikke dukket opp. Så ville sjekket

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bivirkninger av angrepillen

Magesmerter, kvalme, oppkast og diare, tretthet, ømhet i brystene, blødningsforstyrrelser, hodepine og svimmelhet er vanlige bivirkninger

Et raskt googlesøk gir deg svar. 

Anonymkode: 2c886...5f9

Dette kommer gjerne kort tid etter du har tatt pillen, men nesten 2 uker seinere virker litt rart. Det er en sjangse for at man kan være gravid om man måtte ta angrepillen tenker jeg. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Miaiai skrev (35 minutter siden):

Dette kommer gjerne kort tid etter du har tatt pillen, men nesten 2 uker seinere virker litt rart. Det er en sjangse for at man kan være gravid om man måtte ta angrepillen tenker jeg. 

Om det er bivirkninger så er det merkelig det kom så lenge etter da? Jeg hadde sex 16mai, tok angrepillen 19mai, på denne tiden skulle jeg aldri hatt mensen. Dette er snakk om store blødninger og større enn vanlig. Jeg kan da vel umulig vøre gravid med så kraftig blødninger? 🤔 niplene mine er så såre at skulle tro noen har klypet i de begge to. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om det er bivirkninger så er det merkelig det kom så lenge etter da? Jeg hadde sex 16mai, tok angrepillen 19mai, på denne tiden skulle jeg aldri hatt mensen. Dette er snakk om store blødninger og større enn vanlig. Jeg kan da vel umulig vøre gravid med så kraftig blødninger? 🤔 niplene mine er så såre at skulle tro noen har klypet i de begge to. 

Størrelsen på blødningen din har ingenting å si for om du er gravid eller ikke.. Selvsagt kan du være gravid. 

Bivirkninger av angrepille dukker ikke opp av det blå 2 uker etter inntak av pillen.. 

Anonymkode: 62dc0...8e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Størrelsen på blødningen din har ingenting å si for om du er gravid eller ikke.. Selvsagt kan du være gravid. 

Bivirkninger av angrepille dukker ikke opp av det blå 2 uker etter inntak av pillen.. 

Huff ikke si det. Jeg er tobarnsmor på 36, vært gravid 3 ganger. Alle startet med øyne pupper, men mer på brystet. Nå er det veldig på niplene... ts 

AnonymBruker
Skrevet

Ømme*

AnonymBruker
Skrevet
Miaiai skrev (2 timer siden):

Jo du kan være gravid, jeg hadde skikkelig såre nipler og blødde helt som en vanlig mens altså mye. Trodde det var en ny ting i forbindelse med mensen. Derfor jeg ikke fant det ut før nesten blødning ikke dukket opp. Så ville sjekket

Oi oi... huff.. hva gjør jeg da. Tok angrepille omtrent nesten rett etter, eller 2 dager etter. 

Jeg får håpe de såre niplene skyldes noe annet. Blør på dag 3 nå. 

AnonymBruker
Skrevet

1. ta en gravidtetstest når det har gått 14 dager siden samleie. 

2. bestill deg time hos gynekolog for celleprøve. 

Ingenting, altså INGENTING, annet kan hjelpe deg. 

Anonymkode: a64a1...967

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Oi oi... huff.. hva gjør jeg da. Tok angrepille omtrent nesten rett etter, eller 2 dager etter. 

Jeg får håpe de såre niplene skyldes noe annet. Blør på dag 3 nå. 

Nesten rett etter og 2 dager etter er STOR forskjell på.....  Angrepillen er ikke sikkert fungerer en gang. Veier man over 75kg reduseres effekten, for hver ekstra time etter samleie reduseres effekten, har du allerede hatt EL/har EL når du har sex så funker den ikke.. 

Kom deg til lege/gyn hvis du er bekymret. Det å sitte her inne og skrive hjelper verken deg eller andre når man er så lite opplyst... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nesten rett etter og 2 dager etter er STOR forskjell på.....  Angrepillen er ikke sikkert fungerer en gang. Veier man over 75kg reduseres effekten, for hver ekstra time etter samleie reduseres effekten, har du allerede hatt EL/har EL når du har sex så funker den ikke.. 

Kom deg til lege/gyn hvis du er bekymret. Det å sitte her inne og skrive hjelper verken deg eller andre når man er så lite opplyst... 

Mener på jeg ikke har hat EL imellomtiden, for det er faktor som spiller stor rolle. Man kan vel få bivirkninger litt sent også? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er det du som har innlegg at du spottet lenge? Hadde sex i mai?

AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (7 minutter siden):

Er det du som har innlegg at du spottet lenge? Hadde sex i mai?

Ja sorry for nytt innlegg. Måtte bare febrilsk skrive nytt tema med såre nipler som hovedtema. Men ja det er meg! 

AnonymBruker
Skrevet

Nipler? Med innebygget strekkavlastning i forniklet messing? 

Anonymkode: 042b0...7ac

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg skrev at jeg har vært igjenom det samma uten angrepillen, men jeg var gravid og hadde en ganske stor blødning jeg trodde jeg hadde mensen, men jeg var gravid. Ensete merkelig var at jeg hadde veldig såre nipler som deg aldri hatt før, noen sa det kunne være i forbindelse med mensen for det hadde dem hatt. Så jeg fant ikke ut at jeg var gravid før neste blødning ikke kom som normalt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja sorry for nytt innlegg. Måtte bare febrilsk skrive nytt tema med såre nipler som hovedtema. Men ja det er meg! 

Har du testet?

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare ta en test?

Anonymkode: 8350a...117

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mener på jeg ikke har hat EL imellomtiden, for det er faktor som spiller stor rolle. Man kan vel få bivirkninger litt sent også? 

Uten at du har vært til UL, tatt blodprøver etc er det ingen måte du kan vite med 100% sikkerhet når du faktisk hadde UL. 

Om bivirkningene KAN komme så sent - tja... Men heller veeeeldig veeeeldig usannsynlig...

AnonymBruker
Skrevet
Miaiai skrev (7 timer siden):

Jeg skrev at jeg har vært igjenom det samma uten angrepillen, men jeg var gravid og hadde en ganske stor blødning jeg trodde jeg hadde mensen, men jeg var gravid. Ensete merkelig var at jeg hadde veldig såre nipler som deg aldri hatt før, noen sa det kunne være i forbindelse med mensen for det hadde dem hatt. Så jeg fant ikke ut at jeg var gravid før neste blødning ikke kom som normalt.

Ja det stemte på deg. Kjenner det er så rart med de niplene, aldri vært borti slikt. Bare jeg løp ista så ble det vondt der. Kan ikke huske dette siden mitt forrige svangerskap som er for ni år siden nå. 

Ja jeg får ta en test, men vil ikke ta for tidlig. Derfor spør jeg her. Har vel ikke kom å tape på å få tips og erfaring 🤷‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...