AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #1 Del Skrevet 25. mai 2024 Skal snart ta helsefagarbeider eksamen som privatist. Der vil man få noen oppgaver der man skal lage en tiltaksplan og case ut i fra diverse problemsituasjoner på samme pasient som skal løses. Vet ikke hva enda. Det jeg lurer på, er det noen som har tatt denne, og har noen gode forslag til hvordan skrive og legge det opp? Anonymkode: 0eaa7...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Del Skrevet 26. mai 2024 Kanskje ikke akkurat det samme, men jeg har gått vg1 og vg2 på helsearbeiderfag og hadde eksamen i fjor i helsefag. Det er akkurat det samme bare at det er skuespill og ikke ekte brukere. Fikk sekser, eller "syver" som sensor sa haha. Så hvis det er til hjelp kan jeg godt prøve i bistå! Tenker selv å ta læren som helsefagarbeider og så fagprøven når jeg er ferdig med studier - så har jeg flere bein å stå på. Anonymkode: 6ca08...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Del Skrevet 26. mai 2024 Dette har du fått opplæring og innføring i. Vær trygg på deg selv, stol på det du har lært. Jeg har 3 ulike utdanninger, en av de sykepleie. Mitt beste råd er at om du får panikk når du ser oppgaven(e), så sett deg godt til rette, snu arket og bruk tiden på å tenke. Tenking er viktig arbeid for da lager du oppgaven i hodet og kunnskapen faller inn underveis. Skriving går fort når den helhetlige idéen er på plass. Anonymkode: 00b24...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #4 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje ikke akkurat det samme, men jeg har gått vg1 og vg2 på helsearbeiderfag og hadde eksamen i fjor i helsefag. Det er akkurat det samme bare at det er skuespill og ikke ekte brukere. Fikk sekser, eller "syver" som sensor sa haha. Så hvis det er til hjelp kan jeg godt prøve i bistå! Tenker selv å ta læren som helsefagarbeider og så fagprøven når jeg er ferdig med studier - så har jeg flere bein å stå på. Anonymkode: 6ca08...b28 Ja setter pris på alle tips og råd. AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette har du fått opplæring og innføring i. Vær trygg på deg selv, stol på det du har lært. Jeg har 3 ulike utdanninger, en av de sykepleie. Mitt beste råd er at om du får panikk når du ser oppgaven(e), så sett deg godt til rette, snu arket og bruk tiden på å tenke. Tenking er viktig arbeid for da lager du oppgaven i hodet og kunnskapen faller inn underveis. Skriving går fort når den helhetlige idéen er på plass. Anonymkode: 00b24...a6f Ja det er lurt. Det er som du sier bare å få ideen på plass. Rart hvordan mye stopper opp når eksamensnervene tar overhånd. Anonymkode: 0eaa7...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå