AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #1 Del Skrevet 25. mai 2024 Ny mobil i hus, men jeg glemte å bestille skjermbeskyttelse. Gjelder en samsung S+. Hvor/hvilken skal jeg kjøpe? Anonymkode: 1454d...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 27. mai 2024 #2 Del Skrevet 27. mai 2024 S+? Sikker på at du ikke mangler et siffer der? S20+, S21+, S22+, S23+, S24+ Samsung Galaxy S24+ Spigen Glas.tR Ez Fit Beskyttelsesglass - 2 Stk. (mytrendyphone.no) Jeg synes denne er kjekk. Enkelt å sette perfekt på skjermen. Følger med to stk i pakken, så slipper man å kjøpe ny om man knuser en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #3 Del Skrevet 27. mai 2024 newman01 skrev (8 timer siden): S+? Sikker på at du ikke mangler et siffer der? S20+, S21+, S22+, S23+, S24+ Samsung Galaxy S24+ Spigen Glas.tR Ez Fit Beskyttelsesglass - 2 Stk. (mytrendyphone.no) Jeg synes denne er kjekk. Enkelt å sette perfekt på skjermen. Følger med to stk i pakken, så slipper man å kjøpe ny om man knuser en. Takk 🙂 Manglet definitivt et tall der. Blir bare så beslutningssløs når det er så mange forskjellige merker å få kjøpt. Anonymkode: 1454d...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå