AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #1 Del Skrevet 25. mai 2024 Datteren min liker denne artisten, flere som har sansen. datteren min er 12 år og jeg tenkte på om jeg skulle gi henne konsertbiletter til europaturneen i gave. Ser de skal spille mange steder Anonymkode: 77ed7...9d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #2 Del Skrevet 29. mai 2024 Ingen som kjenner til henne? Anonymkode: 77ed7...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Del Skrevet 29. mai 2024 Hva er egentlig spørsmålet? Om noen kjenner til henne? Anonymkode: 0a19f...74b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #4 Del Skrevet 29. mai 2024 Hun er helt fantastisk, virkelig gode og dype tekster og en ekte kunstner. 🙏 Ville vært veldig fornøyd hvis min tolvåring var fan av henne. 😊 Jeg tenker ja, men at du selvsagt blir med. Synes ikke hun er gammel nok til å gå på konsert alene. Kvinne 40 Anonymkode: 45fb5...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #5 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun er helt fantastisk, virkelig gode og dype tekster og en ekte kunstner. 🙏 Ville vært veldig fornøyd hvis min tolvåring var fan av henne. 😊 Jeg tenker ja, men at du selvsagt blir med. Synes ikke hun er gammel nok til å gå på konsert alene. Kvinne 40 Anonymkode: 45fb5...1d1 Jeg skal selvsagt bli med. Tenkte hun skulle få billettene i bursdagsgave. Det er bare at jeg har ikke hørt om henne faktisk. Anonymkode: 77ed7...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #6 Del Skrevet 29. mai 2024 Hun er en veldig flink artist. Veldig annerledes i måten hun uttrykker seg, så er mange som ikke har sansen for henne fordi de syns musikken og stilen hennes er "rar". Minner meg om hvordan folk dømte Lady Gaga ganske hardt tidligere for at hun også var ganske annerledes artist enn andre. Men hun er absolutt flink, tror ikke dere angrer på å se henne live. Hun har god stemme live. Anonymkode: 35393...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #7 Del Skrevet 29. mai 2024 Veldig flink, og veldig anneledes og kunsterisk artist! Noen dømmer henne veldig fordi hun er litt "rar" i utkledning noen ganger, men jeg syntes det bare er spennende og gøy med noe anneledes! Anonymkode: 43eb1...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #8 Del Skrevet 30. mai 2024 Min 13 år gamle datter er stor fan av Melanie M. Vi var på konsert med henne i Oslo Spektrum på Halloween i fjor. Jeg visste kun det hun hadde spilt for meg og fortalt i forkant og synes det var okay selv om jeg ikke er i målgruppa. Datter er veldig ivrig på den nye touren, men jeg har gitt beskjed om at det ikke er aktuelt når det ikke er i Skandinavia. Får håpe hun kommer tilbake ved en annen anledning. Anonymkode: 291ed...612 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #9 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min 13 år gamle datter er stor fan av Melanie M. Vi var på konsert med henne i Oslo Spektrum på Halloween i fjor. Jeg visste kun det hun hadde spilt for meg og fortalt i forkant og synes det var okay selv om jeg ikke er i målgruppa. Datter er veldig ivrig på den nye touren, men jeg har gitt beskjed om at det ikke er aktuelt når det ikke er i Skandinavia. Får håpe hun kommer tilbake ved en annen anledning. Anonymkode: 291ed...612 Det gjør hun nok. Jeg tenker å kjøpe billetter i høstferien til en av europakonsertene. Anonymkode: 77ed7...9d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #10 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 0.01): Det gjør hun nok. Jeg tenker å kjøpe billetter i høstferien til en av europakonsertene. Anonymkode: 77ed7...9d8 Det er jo en flott gave! 😊 Jeg fyller 50 år i år og har «booket opp» både budsjettet mitt og kalenderen (feriedagee) med venninneturer og feiringer, litt ego men føler jeg fortjener det også! 😅 Anonymkode: 291ed...612 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå