AnonymBruker Skrevet 25. mai #1 Del Skrevet 25. mai Da vil jeg gjerne høre fra deg! Etter å ha levd i dette hamsterhjulet altfor lenge, er jeg nå på vei å vike litt fra det. Gjøre en endring. Bli mer fri.. Over de siste årene har jeg gradvis kvittet meg med ting, solgt masse, gitt bort masse. Spesielt det å gi bort ting har vært veldig fint. Nå er jeg der at jeg har lyst å selge leiligheten å flytte litt rundt. Studere litt, jobbe litt. Gjøre litt andre ting. Jeg er utdannet lærer, så ikke problem for meg å få vikarjobber rundt om når det trengs! Jeg vil studere for å lære, ikke nødvendigvis for at det skal brukes til jobb! Men noe jeg vil studere. Hvis jeg vil reise til andre steder så gjør jeg det. Gjøre litt som jeg føler for! Jeg lurer på om noen her inne lever litt annerledes enn A4-gjengen, som vil dele sin historie og erfaringer? Hvordan var den første tiden og hva var det som gjort at du brøt ut? Har liksom ikke enda turt å si opp å fullføre dette. Men jeg er veldig nær. Nærere enn noen gang før... Anonymkode: 5d6b8...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #2 Del Skrevet 25. mai Jeg brøt opp fordi jeg ønsket et annet liv. Det føltes riktig, så jeg gjorde det bare. Aldri angret siden. Har kuttet ut dyre vaner selvsagt, og jeg har ikke hatt sjans til å spare som jeg gjorde før, men jeg har også hatt nye muligheter som jeg aldri hadde hatt tidligere pg blitt rik av. Men mitt spørsmål til deg er hva venter du på? Reflekter over hvilke ting som holder deg igjeb og hvorfor, for å vurdere hvorvidt det er fornuftig eller ikke, for ditt liv og dine mål. Anonymkode: 1c4e1...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg brøt opp fordi jeg ønsket et annet liv. Det føltes riktig, så jeg gjorde det bare. Aldri angret siden. Har kuttet ut dyre vaner selvsagt, og jeg har ikke hatt sjans til å spare som jeg gjorde før, men jeg har også hatt nye muligheter som jeg aldri hadde hatt tidligere pg blitt rik av. Men mitt spørsmål til deg er hva venter du på? Reflekter over hvilke ting som holder deg igjeb og hvorfor, for å vurdere hvorvidt det er fornuftig eller ikke, for ditt liv og dine mål. Anonymkode: 1c4e1...312 Og hvordan "brøt du opp" og hva resulterte dette i? Anonymkode: 665c0...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå