Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #1 Del Skrevet 11. februar 2006 Noen som har prøvd denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy28 Skrevet 14. februar 2006 #2 Del Skrevet 14. februar 2006 Det smaker grusomt og gav meg dårlig mage..... En kollega av meg har også klagd over det samme. Jeg anbefaler deg heller å lage smoothies med tofu, yoghurt og hvetekim etc. Ligger mange gode oppskrifter på nettet. På Grete Roede sine nettsider er det gratis og står oppført hvor mange kalorier det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #3 Del Skrevet 14. februar 2006 Gikk på det et par uker for et par år siden.. Gikk ned, men mer opp igjen da jeg sluttet.. Ble jo helt utsultet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 21. februar 2006 #4 Del Skrevet 21. februar 2006 Synes den smaker helt pyton, dessuten ble jeg veldig kvalm av alle de kjemiske ekle stoffene i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malie Skrevet 22. februar 2006 #5 Del Skrevet 22. februar 2006 Syns det smaker helt greitt, har brukt det i perioder. Gått ned snart 15 kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 22. februar 2006 #6 Del Skrevet 22. februar 2006 Smakte en gang, og kan love deg at det aldri vil komme inn i munnen min igjen. Da skal jeg heller spise frukt og grønt hele dagen i stedet + ta litt ekstra vitaminer i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå