AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #1 Skrevet 25. mai 2024 Jeg kontaktet damen som han hadde betrodd seg til og flørtet med i flere måneder. De sa begge at det kun var samtaler om dype tema, personlige ting og om familien. At det aldri hadde vært noe fysisk utenom en klem. De møttes noen ganger for å bytte noe hobbygreier, men da var barn hjemme både hos oss og henne sier de. Barna våre har aldri nevnt noe om dette. De er begge uføre, hun har også mann. Nå 6 mnd etterpå sender hun en mld og sier at de har hatt sex. Mannen min sier det er bullshit. Hun prøver også å nå han på ulike sosiale medier som han da viser til meg og blokkerer henne. Han har ikke pratet med henne siden jeg fant utav det. Det vet jeg med 100% sikkerhet. Jeg synes derimot det er litt rart at han ikke kontakter henne og ber henne slutte spre usannheter om det ikke stemmer at de har hatt sex? Jeg har jo blitt og prøvd å tilgi pga det ikke var noe fysisk. Jeg vil jo vite sannheten for å vite om jeg vil bli eller gå. Nå er jeg bare usikker. Anonymkode: 84b4e...258
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #2 Skrevet 25. mai 2024 Høres ut som han var utro ja Anonymkode: a63aa...d5e 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #3 Skrevet 25. mai 2024 Jeg tenker at han kanskje unnlater å kontakte henne, enten fordi han ikke vil "falle for fristelsen" og gjenta jevnlig kontakt, eller fordi han oppriktig ikke ønsker å gi henne mer oppmerksomhet, som hun kanskje prøver å få ved å kontakte deg med denne informasjonen. Anonymkode: c2887...251 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #4 Skrevet 26. mai 2024 De har nok hatt sex jevnlig i 6 måneder + bak ryggen deres, og nå har mannen din «slått opp» med henne og valgt deg. Dette liker ikke henne og hun kommer frem med sannheten nå. Anonymkode: ef926...13e 6
AllahBallah Skrevet 26. mai 2024 #5 Skrevet 26. mai 2024 Han kontaktet henne ikke for å be henne slutte spre usannheter, fordi det er ingen usannheter. De har sannsynligvis hatt sex. Mye lettere å flykte unna ubehageligheter enn å konfrontere dem, så klart. Spesielt ubehageligheter som vil få så store konsekvenser som utroskap. Du burde jo kontakte mannen hennes Lykke til 😊 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #6 Skrevet 26. mai 2024 Hva med å spørre henne om info, når, hvor osv. Da kan du jo ca vite om når det var og om han var hjemme da eller ikke feks. Jeg tipper hun er såret over at han ble hos deg. Hun beskyttet ham i starten for å skåne ham når han skulle gå fra deg og ikke skape problemer for ham. Nå er jo ikke det aktuellt lenger så da kan hun gjerne skape problemer Anonymkode: eeeca...a5b 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #7 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nå er jo ikke det aktuellt lenger så da kan hun gjerne skape problemer Fasiten på hvordan damer tenker det. Anonymkode: c15c6...f3b 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #8 Skrevet 27. mai 2024 Er ikke sikkert han har gjort noe galt. Kanskje denne damen som prøver å spre usannheter for hun ønsker å være sammen med din mann. Anonymkode: 8e4f6...b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå