Gå til innhold

Du som sliter (veldig) psykisk, har du kjæreste eller er du singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter veldig med psyken og har kjæreste, men vet ikke om det kommer til å fungere i lengden, da jeg har en alvorlig lidelse. 

Anonymkode: 1d4f5...113

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blant annet en psykoselidelse (vet ikke hvilken ennå da jeg er under utredning) pluss masse annet, og jeg har vært singel i mange år. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt kjæreste. 

Anonymkode: cc7ad...f87

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei evig singel

Anonymkode: b04ff...56e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Singel alenemamma. 

Anonymkode: d26bf...d3d

AnonymBruker
Skrevet

Men ikke tenkog sammenlign deg med andre. Det finnes de som sliter psykisk som har kjæreste og det finnes de som ikke sliter psykisk som å har kjæreste. Er kjæresten din åpen og aksepterende at du sliter psykisk, ser jeg ikke noe problem i det.

Kan være en mening å at du har kjæreste, for kjæresten din er god støtte og hjelp i hverdagen som er der litt som en venn å.

Lytt til følelsene !

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Emilie fra hjertefamilien (snap) sliter psykisk og har både kjæreste og barn. Hun går til psykolog og alt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med å slite veldig? Jeg har autisme med en del komorbide psykiske lidelser som angst, ocd og depressive perioder. Er ufør fordi hodet mitt ikke fungerer i arbeidslivet.

Har mannen min på 10. året og et barn 🥰

Anonymkode: 905c7...fd8

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er singel, har aldri vært i et forhold, har aldri hatt sex eller lignende. 

Anonymkode: c6093...eb0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Emilie fra hjertefamilien (snap) sliter psykisk og har både kjæreste og barn. Hun går til psykolog og alt :)

Men nå har jo også kjærestenalvorlig psykiske problemer og hun har ikke omsorg for to av barna sine så dette er bare et meget dårlig eksempel.

Anonymkode: 4a202...a04

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er singel. Jeg sliter såpass psykisk at det ikke er mulig med et normalt liv.

Anonymkode: 4a202...a04

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt kjæreste selv om jeg er 30 år.

Anonymkode: 68276...de9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i psykiatrien, i hovedsak brukere med psykoselidelser og gjentatte depresjoner. De fleste brukere jeg møter er single. 

Anonymkode: f54ba...9dc

AnonymBruker
Skrevet

Borderline ,ptsd,spiseforstyrrelser,depresjon + mye migrene.

Har kjærester som tar meg akkurat for den jeg er😊

Anonymkode: 2dafc...3ff

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Er singel nå, føler jeg sliter for mye til å møte en ny, så vil vente før jeg aktivt leter.

Når jeg var i et forhold så gikk det bra, men det var jo med han, andre kan tenke anderledes. 

Anonymkode: 6a929...72c

AnonymBruker
Skrevet

Har autisme, angst og PTSD noe som ødelegger mye i hverdagen. Har vært i et forhold i 9 år og er forlovet. Det blir ikke barn på oss, da psyken er for dårlig.

Anonymkode: 83c02...311

AnonymBruker
Skrevet

Har schizofreni, og er i fast forhold (gift). Vært sammen de siste 10 årene. Er 28 år. Gått i behandling fra 13-års alder. Er i full jobb, og lever et vanlig liv.

Anonymkode: 3874c...086

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tilbakevennende depresjoner, angst/sosial angst, alvorlig spiseforstyrrelse. Han har sine issues selv, men bare helt milde godt skjult fra omverdenen. Vi holder det egentlig begge nokså i sjakk og hjelper og støtter hverandre. Det har vi gjort i 8 år. Har to barn som vokser opp i et trygt og omsorgsfullt hjem hvor de er førsteprioritet og kommer foran alt annet. Føler vi klarer oss svært bra etter forholdene

Anonymkode: ac7e2...68f

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er singel. Vil ikke gå inn i forhold nå heller. Må føle meg noe bedre med meg selv først tror jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri vært i forhold, eget valg.

Kptsd, piseforstyrrelse og tilbakevendende depressiv lidelse er mine hoveddiagnoser. 

Er ufør. Mitt liv er ikke forenlig med en partner. Jeg trenger ikke et problem til i livet mitt og jeg har null tiltro til menn. Det er grunnen til mitt valg. 

Anonymkode: 2a4d4...8ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...