AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #1 Skrevet 25. mai 2024 Flere som har opplevd dette? Jeg var på topp, før første gang. Har i grunn ikke hatt stort til overs for selve samleiet før, da vi kun har hatt misjonær. Føltes bedre å ha han under meg. Plutselig ble det så overveldende at jeg begynte å gråte. Har aldri opplevd lignende. Litt usikker på om jeg fikk orgasme, men det var bare så følsomt i hodet og kroppen. Har klart å Google meg til at det ikke er unormalt, men ønsker å høre flere erfaringer. Anonymkode: 18c1b...691
Katten.2.0 Skrevet 25. mai 2024 #2 Skrevet 25. mai 2024 Flere partnere har begynt å gråte under sex. Det kan være første gang de har ordentlig g-punktsorgasme. Da har de gjerne holdt igjen, og bygd en mur. I det muren går ned og alle de ekstreme følelsene skyller over kroppen, så kan oppdemmede følelser bli revet med. Stress, bekymringer etc. Noen har grått fordi de har følt seg trygg og ivaretatt, og noen fordi vi var så nære og intime, med dyp kjærlighet mellom oss. Hvis du kun har hatt misjonær tidligere var det sannsynligvis mye som skjedde i kroppen din og hodet ditt på en gang. 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #3 Skrevet 25. mai 2024 Jeg har begynt å gråte noen ganger. Klarer ikke å komme, men tror jeg har vært veldig nære de gangene jeg gråter. Føler jeg til slutt ikke har andre måter å reagere og så begynner jeg å storhulke. Kvinne 40 Anonymkode: dec42...a0c 1
svartkatt Skrevet 25. mai 2024 #4 Skrevet 25. mai 2024 Gråt nesten hver gang med ene eksen. Har alltid sett på det som en form for orgasme. 1 2
Rosa Gnom Skrevet 25. mai 2024 #5 Skrevet 25. mai 2024 (endret) Blir dere triste? Eller gråter man bare fordi det kan bli litt mye følelser og lignende? Hvordan er tiden rett etter sex? Endret 25. mai 2024 av Rosa Gnom
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #6 Skrevet 25. mai 2024 Jeg har begynt å gråte flere ganger ved sex når jeg har fått orgasme eller det blir veldig mye følelser på engang. Anonymkode: 72441...e5a 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #7 Skrevet 25. mai 2024 Tror heller ikke det er så uvanlig å gråte under eller rett etter sex. For meg føles ofte sex som healing (er i forhold) og når jeg får dype orgasmer er det noen ganger nesten som en gjenfødelse. Høres sikkert litt rart ut hvis man ikke har opplevd det, men det er akkurat som om jeg kan la en gammel utdatert versjon av meg selv død og stige inn i en ny identitet 😂 Og da blir det så mange følelser på en gang, det er som om hjertet knuses i tusen biter (på en litt fin måte) og jeg må bare gråte litt. Sex og spiritualitet er jo nært knyttet så det er sikkert mye ubevist som kan komme opp. Så ts, jeg ville ikke bekymret meg, det kan skje, og for min del skjer det særlig hvis jeg er på vei inn i en ny fase av livet. Anonymkode: 7ac73...027 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #8 Skrevet 25. mai 2024 Rosa Gnom skrev (8 minutter siden): Blir dere triste? Eller gråter man bare fordi det kan bli litt mye følelser og lignende? Hvordan er tiden rett etter sex? Jeg sa ifra til typen min da jeg merket at jeg kom til å begynne å gråte. Han lurte på hvorfor. Jeg hadde absolutt ingen forklaring, annet enn at det «ble litt overveldende». Akkurat nå kan jeg savne følelsen jeg hadde mens dette pågikk, så var absolutt ikke dårlig sex. Ble ikke trist egentlig heller. Lo litt innimellom gråtingen, av hvor dum jeg følte meg. Så satt vi litt og holdt rundt hverandre i stillhet. Det ble mer dystert av det. Han ble veldig redd for at han hadde gjort noe galt og fikk dårlig samvittighet, så jeg tok en Google-runde i plenum for å overbevise han om at det ikke er unormalt🤣 Anonymkode: 18c1b...691 1
Rosa Gnom Skrevet 25. mai 2024 #9 Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sa ifra til typen min da jeg merket at jeg kom til å begynne å gråte. Han lurte på hvorfor. Jeg hadde absolutt ingen forklaring, annet enn at det «ble litt overveldende». Akkurat nå kan jeg savne følelsen jeg hadde mens dette pågikk, så var absolutt ikke dårlig sex. Ble ikke trist egentlig heller. Lo litt innimellom gråtingen, av hvor dum jeg følte meg. Så satt vi litt og holdt rundt hverandre i stillhet. Det ble mer dystert av det. Han ble veldig redd for at han hadde gjort noe galt og fikk dårlig samvittighet, så jeg tok en Google-runde i plenum for å overbevise han om at det ikke er unormalt🤣 Anonymkode: 18c1b...691 Hehe. Det er bra. Stusset litt over det da jeg aldri har opplevd det selv. Da er det jo bra at dere fikk pratet litt om det da ! Jeg hadde jo blitt bekymret selv om hun plutselig hadde begynt å gråte midt under akten.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #10 Skrevet 25. mai 2024 Jeg gråter alltid etter (g-punkts)orgasme. Det oppleves ikke som noe annet enn som en fysisk reaksjon på en annen fysisk reaksjon. Er litt som å nyse når det kiler i nesa. Blir ikke trist eller har noen traumer. Antar det er hormonrush som overvelder kroppen. Anonymkode: 0ddfa...a7f 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #11 Skrevet 25. mai 2024 Jeg har begynt å gråte både av intensiteten av orgasmen, og fordi jeg kjenner så sterke følelser for samboeren min. Anonymkode: 358c4...5cf
Bamseklemmer Skrevet 25. mai 2024 #12 Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flere som har opplevd dette? Jeg var på topp, før første gang. Har i grunn ikke hatt stort til overs for selve samleiet før, da vi kun har hatt misjonær. Føltes bedre å ha han under meg. Plutselig ble det så overveldende at jeg begynte å gråte. Har aldri opplevd lignende. Litt usikker på om jeg fikk orgasme, men det var bare så følsomt i hodet og kroppen. Har klart å Google meg til at det ikke er unormalt, men ønsker å høre flere erfaringer. Anonymkode: 18c1b...691 Nei, det er ikke unormalt å få emosjonell orgasme.. kvinner gråter og menn kan bli rørt til tårer. Så jo, jeg kjenner meg igjen i innlegget ditt.. men jeg er meget lettrørt og full av omsorg.. så den største gleden min, er å glede hun jeg har sex med. Jeg reagerer i tillegg enormt på godlyder.. det er så deilig å høre på at hun har det så deilig, det er så betryggende og godt.. Da blir jeg temmelig emosjonell.. Btw.. jeg blir også enormt rørt, når jeg hører dommerpanelet roser sine elever i the voice. Men samtidig er det jo godt å bli rørt, for jeg blir også veldig munter etterpå🥰 Å joda.. jeg har opplevd emosjonelle reaksjoner fra damer.. da er det helt umulig å ikke bli rørt selv, og vi blir jo veldig munter etterpå😉 1 1
Hans Tore Lem Skrevet 25. mai 2024 #13 Skrevet 25. mai 2024 Jeg har opplevd det samme med en kvinne jeg var med. Etter ti minutter begynte hun å gråte. Xen hennes kom alltid etter to minutter, så hun hadde aldri opplevd å få orgasme. Når jeg etter 10 minutter, hadde gitt henne 3 orgasmer, ble det litt mye for henne. Hun var så lykkelig for å endelig ha fått orgasme at hun begynte å gråte.
Fioljenta Skrevet 25. mai 2024 #14 Skrevet 25. mai 2024 Jeg gråter også under sex iblant. Ikke fordi jeg er trist, men fordi det bare blir for mye følelser på en gang. Noen ganger skifter jeg mellom å gråte og skikkelig hjertelig latter. En herlig overveldende samling av følelser. 💜 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #15 Skrevet 25. mai 2024 Høres fantastisk ut. Håper at jeg får oppleve det en gang Anonymkode: a6d33...a74
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #16 Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg sa ifra til typen min da jeg merket at jeg kom til å begynne å gråte. Han lurte på hvorfor. Jeg hadde absolutt ingen forklaring, annet enn at det «ble litt overveldende». Akkurat nå kan jeg savne følelsen jeg hadde mens dette pågikk, så var absolutt ikke dårlig sex. Ble ikke trist egentlig heller. Lo litt innimellom gråtingen, av hvor dum jeg følte meg. Så satt vi litt og holdt rundt hverandre i stillhet. Det ble mer dystert av det. Han ble veldig redd for at han hadde gjort noe galt og fikk dårlig samvittighet, så jeg tok en Google-runde i plenum for å overbevise han om at det ikke er unormalt🤣 Anonymkode: 18c1b...691 Ligner på det samme som jeg har opplevd noen ganger ja. Har også ledd litt fordi jeg blir så overraska av min egen reaksjon. Er i forbindelse med orgasme. Overveldende. Anonymkode: 45ad1...643
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #17 Skrevet 25. mai 2024 Det hender at jeg gråter rett etter en skikkelig orgasme. Spesielt hvis det er lenge siden sist. Det føles ut som å gråte av lettelse, en masse anspenthet som slipper taket. Har ingenting med tristhet å gjøre. Anonymkode: c4d8d...08b 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #18 Skrevet 25. mai 2024 Vet ikke om det er relatert å har ikke et svar til det, men når jeg gjør yoga, så er det ganger jeg begynner å gråte og instruktøren vet at det vil skje og kommenterer det på videoen etter at det har skjedd. Så kanskje det er noen ganger om vi kjenner på kroppen eller er sårbare på et vis, nær oss selv? At det utløser gråt uten at vi trenger å vite helt eksakt at vi egentlig følte noe? Anonymkode: 62314...007 1
Sitronterte Skrevet 26. mai 2024 #19 Skrevet 26. mai 2024 Samleie er jo en sterk intimitet mellom to personer. Det er mange følelser som blir satt i sving. Så jeg tror ikke det er så "unormalt" eller uvanlig at det setter igang noe emosjonelt som gråt.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #20 Skrevet 26. mai 2024 Skjedd noen ganger her også. Anonymkode: 0d4c2...b29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå