Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: 38126...dae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Voksende mage, spark og mer tissetrengt enn vanlig. Dette var mine graviditetstegn. Har tre barn 😍

Anonymkode: 0b5ed...c68

AnonymBruker
Skrevet

Uteblitt mensen, trøtthet, bevegelser og spark, hyppigere turer på do fra rundt uke 17.. 

Anonymkode: 6bec9...a6f

AnonymBruker
Skrevet

Nr 1: var sikker på jeg fikk mensen og ble irritert, men tenkte jeg skulle ta en test bare for å se. Den var positiv. Husker jeg ikke følte meg noe gravid før uke 7, da kom kvalme, oppkast, ømme pupper, ekstremt trøtt. Kun mensensmerter før dette 

Nr 2: fikk på følelsen lenge før man kan få positiv test at jeg var gravid. Noe bare sa det til meg. Rundt 5-6 dager før mensen fikk jeg halsbrann, og ble tungpusten. Så testet jeg positivt noen dager etter mensen skulle kommet, gadd ikke teste før da jeg egentlig ikke håpte på at jeg skulle være det. Har også litt mensensmerter av og på, og noe kvalme (men ikke mer enn ett snev) 

Anonymkode: 293b4...17f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nr 1: var sikker på jeg fikk mensen og ble irritert, men tenkte jeg skulle ta en test bare for å se. Den var positiv. Husker jeg ikke følte meg noe gravid før uke 7, da kom kvalme, oppkast, ømme pupper, ekstremt trøtt. Kun mensensmerter før dette 

Nr 2: fikk på følelsen lenge før man kan få positiv test at jeg var gravid. Noe bare sa det til meg. Rundt 5-6 dager før mensen fikk jeg halsbrann, og ble tungpusten. Så testet jeg positivt noen dager etter mensen skulle kommet, gadd ikke teste før da jeg egentlig ikke håpte på at jeg skulle være det. Har også litt mensensmerter av og på, og noe kvalme (men ikke mer enn ett snev) 

Glemte å nevne det men må også veldig ofte på do med nr 2, dette merket jeg også før positiv test

AnonymBruker
Skrevet

Biiiittelitt ømme pupper 

Kan bli bråmett/kvalm når jeg spiser 

Kjempetrøtt! 

så det er akkurat i rute med hvordan det var med nr 1. 

med nr 1 fikk jeg også bekkenplager, så gleder meg virkelig til det begynner igjen. 

Anonymkode: 431d1...9b8

AnonymBruker
Skrevet

Halsbrannhelvete i 7 måneder. 

Anonymkode: 532bb...822

Skrevet

Fikk større og ømme pupper, mistet lyst på kaffe (og diverse andre matvarer i første svangerskapet, i andre var det kun kaffe jeg ikke ville ha), var ikke kvalm så lenge jeg unngikk nei-maten😅 ble også ekstremt emosjonell, kunne nesten ikke åpne tiktok uten at jeg begynte å gråte av en eller annen kattevideo etc.😅

AnonymBruker
Skrevet

Kvalme, oppkast, metallsmak i munnen, sensitiv for lukt, emosjonell, ligamentsmerter, tissetrengt og ømme pupper. Følte jeg fikk alt 😂

Anonymkode: fa587...e1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...