Gå til innhold

Menn i forhold som "roter" med kamerater.

Mayer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
5 hours ago, Jaane doe said:

Vet ikke om jeg ville kalle det å "rote", men min samboer kysser gjerne kompisene sine når han er full. Spesielt en av de, han som er den nærmeste vennen hans kliner han alltid med på fest. Var en fest hvor jeg satt å pratet med noen andre og snudde meg og fikk se på andre siden av rommet at min samboer nesten satt oppi fanget på kompisen sin mens de satt og klinet en god stund. Gjør meg ingenting egentlig så lenge det bare er kompiser/ menn han gjør det med og ikke en dame 😅

Eh... hehehe, okei 🤭🫣

Anonymkode: 2ae87...336

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaane doe skrev (9 timer siden):

Vet ikke om jeg ville kalle det å "rote", men min samboer kysser gjerne kompisene sine når han er full. Spesielt en av de, han som er den nærmeste vennen hans kliner han alltid med på fest. Var en fest hvor jeg satt å pratet med noen andre og snudde meg og fikk se på andre siden av rommet at min samboer nesten satt oppi fanget på kompisen sin mens de satt og klinet en god stund. Gjør meg ingenting egentlig så lenge det bare er kompiser/ menn han gjør det med og ikke en dame 😅

De er nok langt mer enn kompiser. Utroskap er utroskap uansett hvilket kjønn det er med. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mayer skrev (13 timer siden):

Har du intrykk av at dette er vanlig? Har du opplevd dette selv? Snakker nå om alt fra kosing/klining,  til onani, til "alt mulig annet". Snakker nå om heterofile menn som er sammen med en dame. Har hørt noen historier...

De er ikke heterofile da. De er homoer. 

Anonymkode: a1634...278

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Jaane doe skrev (10 timer siden):

Jeg er målløs. Du lar han være utro rett foran øynene dine og det er greit fordi det er med en mann?!?! 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tviler ikke på at det skjer, men skjer det så er det nok lite sannsynlig at dem snakker så høyt om det eller partneren er så veldig klar over det. Jeg kjenner en venninne jeg som oppdaget mannen sin i full action på sofaen hjemme med bestekompisen, dem så ikke hun sto der og så dem. Tingen var at hun skulle vært på jobben, men ble plutselig dårlig og dro hjem. 

Anonymkode: fdb8a...ce9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (11 timer siden):

De er nok langt mer enn kompiser. Utroskap er utroskap uansett hvilket kjønn det er med. 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er målløs. Du lar han være utro rett foran øynene dine og det er greit fordi det er med en mann?!?! 

For meg så ser jeg ikke på det som utroskap.  Så ja, det går helt fint for meg. Vi har alle forskjellige meninger og syn på ting. Og at dere mener at dette er utroskap i et forhold er helt greit det, men for meg er ikke dette det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Mayer skrev (På 25.5.2024 den 16.57):

Har du intrykk av at dette er vanlig? Har du opplevd dette selv? Snakker nå om alt fra kosing/klining,  til onani, til "alt mulig annet". Snakker nå om heterofile menn som er sammen med en dame. Har hørt noen historier...

Nei, har aldri hørt om dette

Anonymkode: dbaa6...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenåringer som er nysgjerrige/ eksperimentelle kan prøve seg på kompiser, men er man passert 20 og driver på, da er man nok bifil, eller homofil, og ikke vil innrømme det. En heterofil mann ville ikke drømme om å runke med en kompis. En heterofil tenåring som er usikker kan kanskje prøve, men finner nok også ut på første forsøk at det ikke var riktig. De øvrige som fortsetter er nok noen som ikke tør innrømme sannheten for seg selv. 

Anonymkode: 47313...327

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Jaane doe skrev (3 timer siden):

For meg så ser jeg ikke på det som utroskap.  Så ja, det går helt fint for meg. Vi har alle forskjellige meninger og syn på ting. Og at dere mener at dette er utroskap i et forhold er helt greit det, men for meg er ikke dette det.

Verden vil bedras! 🤦🏻‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri hørt om.  tenker at en klem, klaps etc sikker skjer, men klining og mer høres merkelig ut for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaane doe skrev (4 timer siden):

Vi har alle ulike syn på hva som er utroskap. Det finnes ingen fasit. Likevel er det fantastisk (i mine øyne) at du er så raus med samboeren din og lar han få utforske sine bi-seksuelle sider ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er i forhold og kjæreste med ei dame, men jeg og kameraten min roter fælt. Vi suger og fingerpuler hverandre til orgasme omtrent hver dag. Dama mi digger det og ser gjerne på, hun digger å se oss drive hverandre til vannvidd før vi eksploderer i de sykeste orgasmer😅

Anonymkode: e405b...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, dette er ikke vanlig. I hvert fall ikke i miljøene jeg har vært borti.

Dessuten er en hetero mann som har sex med andre menn ikke hetero, men bi. I hvert fall biseksuell.

Anonymkode: 9851c...5de

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Blåmonster skrev (På 25.5.2024 den 20.05):

Man er ikke homo om det skjer på guttetur 😜 sånn 1-3 ganger i året. 

Og dette er JÆVLI mye vanligere enn folk tror😉

Anonymkode: b9cc5...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, dette er ikke vanlig. I hvert fall ikke i miljøene jeg har vært borti.

Dessuten er en hetero mann som har sex med andre menn ikke hetero, men bi. I hvert fall biseksuell.

Anonymkode: 9851c...5de

Oh the ignorance🤭. En forstår vel at dette ikke er noe som kringkastes. Menn holder kjeft.

KLOKELIG.

Anonymkode: b9cc5...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mayer skrev (På 25.5.2024 den 16.57):

Kun sett ved min eks at han alltid skulle kline eller kysse på en kamerat da han var ute å drakk. Et par ganger ble han tatt i å stjele genserne til denne kameraten også.

Mistenker at han er litt ekstra interessert i kameraten, men han har ikke fullført noe rundt de følelsene. Nå har de barn på hver sin kant. 

Anonymkode: 074fa...fd7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kun sett ved min eks at han alltid skulle kline eller kysse på en kamerat da han var ute å drakk. Et par ganger ble han tatt i å stjele genserne til denne kameraten også.

Mistenker at han er litt ekstra interessert i kameraten, men han har ikke fullført noe rundt de følelsene. Nå har de barn på hver sin kant. 

Anonymkode: 074fa...fd7

Skjer gjerne litt på siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en versjon av den gode gamle "man blir ikke rompis av å suge en kompis"? 😅

Tror ikke dette er vanlig. Det skjer i alle fall ikke blant mine venner eller konas venner, men om det gjorde det så tror jeg ikke at det hadde brydd noen av oss nevneverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blåmonster skrev (På 25.5.2024 den 20.05):

Man er ikke homo om det skjer på guttetur 😜 sånn 1-3 ganger i året. 

Er heller ikke utro hvis det er en kompis

Anonymkode: 15e27...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er heller ikke utro hvis det er en kompis

Anonymkode: 15e27...951

All seksuell aktivitet som skjules for kjæreste/samboer/ektefelle er utroskap, uavhengig av om dette er samme kjønn eller ikke.
Om kjæreste vet og godkjenner er det ikke utroskap. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...