Gå til innhold

Menn i forhold som "roter" med kamerater.

Mayer

Anbefalte innlegg

Har du intrykk av at dette er vanlig? Har du opplevd dette selv? Snakker nå om alt fra kosing/klining,  til onani, til "alt mulig annet". Snakker nå om heterofile menn som er sammen med en dame. Har hørt noen historier...

Endret av Mayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Mayer skrev (49 minutter siden):

Har du intrykk av at dette er vanlig? Har du opplevd dette selv? Snakker nå om alt fra kosing/klining,  til onani, til "alt mulig annet". Snakker nå om heterofile menn som er sammen med en dame. Har hørt noen historier...

Aldri hørt om noe i nærheten.

Det nærmeste jeg har observert, er kompis som måtte ha hjelp til å smøre seg på ryggen med solkrem da vi var på «guttetur» til alpene og dolomittene.

Anonymkode: f59ba...f1b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Mayer said:

De fleste menn pleier å være så utpreget hetero at de ikke på noe vis ville vurdert å tenke på å rote med en kompis. Man kan til nøds hjelpe en kompis som har ramla opp igjen ... men rundt der går nok grensa.

Om man skulle tilfeldigvis komme bort en annen er det viktig å si "No homo" så raskt som mulig så ingen skal få inntrykk av at man var homofil bare fordi det var litt trangt der man skulle gå forbi.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hørt om. Er det sånn " If the dicks dont touch,its not gay" greier? Ikke at det er noe galt i det,men en spade er en spade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blåmonster skrev (28 minutter siden):

Man er ikke homo om det skjer på guttetur 😜 sånn 1-3 ganger i året. 

Men det skjer ikke om man er en ekte mann, jeg hadde spydd.

Hva som skjer i den moderne "metroseksuelle woke-verdenen" aner jeg ikke, og bryr meg heller ikke.

Anonymkode: cf8b8...697

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er det det heter da, dogging eller noe sånt? Leste i avisen at det finnes slike treffpunkt i Trondheim hvor en haug menn møtes og gjør greier. Og at mange av de har kvinnelig (uvitende) partner hjemme.

Anonymkode: 4c608...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Even Tuell skrev (2 timer siden):

De fleste menn pleier å være så utpreget hetero at de ikke på noe vis ville vurdert å tenke på å rote med en kompis. Man kan til nøds hjelpe en kompis som har ramla opp igjen ... men rundt der går nok grensa.

Om man skulle tilfeldigvis komme bort en annen er det viktig å si "No homo" så raskt som mulig så ingen skal få inntrykk av at man var homofil bare fordi det var litt trangt der man skulle gå forbi.

Hvor i alle dager er det du er bosatt? Høres ut som et sted som stagnerte i 1991, jo. Evt. Irak

Anonymkode: b3681...5f6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg ville kalle det å "rote", men min samboer kysser gjerne kompisene sine når han er full. Spesielt en av de, han som er den nærmeste vennen hans kliner han alltid med på fest. Var en fest hvor jeg satt å pratet med noen andre og snudde meg og fikk se på andre siden av rommet at min samboer nesten satt oppi fanget på kompisen sin mens de satt og klinet en god stund. Gjør meg ingenting egentlig så lenge det bare er kompiser/ menn han gjør det med og ikke en dame 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva som skjer i den moderne "metroseksuelle woke-verdenen" aner jeg ikke, og bryr meg heller ikke.

Du vet fint lite hva som skjer på guttetur.. er de man minst kunne sett for seg typisk tekstbok mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blåmonster skrev (19 minutter siden):

Du vet fint lite hva som skjer på guttetur.. er de man minst kunne sett for seg typisk tekstbok mann. 

Skjer i hvertfall ikke på det jeg kaller guttetur, hva andrre gjør bryr meg ikke.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor i alle dager er det du er bosatt? Høres ut som et sted som stagnerte i 1991, jo. Evt. Irak

Anonymkode: b3681...5f6

Et sted som heter "Norge 2024" ... vi er dessverre ikke kommet sååå innmari langt. Folk flest har heldigvis blitt nokså komfortable med to kvinner som roter, kysser og er offentlig kjærester. Men to menn ... den sitter litt lengre inne.

To kvinner kysser offentlig? Helt ok
To menn kysser offentlig? *Snur seg litt vekk, forsøker å flytte blikket* "Trenger de gjøre det akkurat her blant folk?"

Har også inntrykk av at kvinner har langt mindre problem med å innrømme at de har både kyssa og gjort mere med en annen kvinne opp igjennom historien. En (voksen) mann ville aldri innrømmet å ha gjort noe tilsvarende. Han ville blånekta på å ha tenkt på hvordan det hadde vært å være med en annen mann. Aldri engang i fylla hadde han tenkt det så mye som for et millisekund.
Igjen, en kvinne ville være langt mer tilbøyelig til å innrømme noe slikt, gjerne til litt festlig jubel blandt de andre deltakerne på festen.

Jeg ser med to voksne øyne og forhåpentligvis er det både bedre og enklere for de som snart skal ut å få oss halvgamlisser til å hytte med neven. Jeg skulle inderlig håpe at det ikke var sånn og kan bare sette min lit til at yngre generasjoner har mer vett i skolten enn de i den tidlige middelalder og eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Jaane doe skrev (1 time siden):

Vet ikke om jeg ville kalle det å "rote", men min samboer kysser gjerne kompisene sine når han er full. Spesielt en av de, han som er den nærmeste vennen hans kliner han alltid med på fest. Var en fest hvor jeg satt å pratet med noen andre og snudde meg og fikk se på andre siden av rommet at min samboer nesten satt oppi fanget på kompisen sin mens de satt og klinet en god stund. Gjør meg ingenting egentlig så lenge det bare er kompiser/ menn han gjør det med og ikke en dame 😅

What?! Men det stopper med klining? BI-nysgjerrig eller hva er det som foregår? 

Anonymkode: 1d50e...b0c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Ekte mann"? Så menn som liker menn er ikke ekte hankjønn?

Er det slik å forstå? Isåfall bør du få hodet ut av baken. Menn er menn.

Endret av Mayer
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ekte menn blir ikke skremt av en kompis penis.

Men man har ikke sex med hverandre om man ikke er homofile.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje som 13-15 åringer, men ekte heterofile menn hoder seg for gode for sånt.

Anonymkode: e78bd...7f3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er greit så lenge man ikke er utro og smitter partner med kjønnssykdom 

Anonymkode: dc18a...36d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det er absolutt ikke vanlig.

Anonymkode: ea0bc...231

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...