AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #1 Skrevet 25. mai 2024 Kjæresten skal snart på guttetur og jeg fant nettopp ut at han har søkt på "how to say you're hot in spanish" og "how to say darling in spanish". Jeg vet at han snakket på tlf med noen kompiser som skal på turen, samme kveld, så kanskje det var for å ha noen "fun facts" til de single kompisene? Vil ikke tro det verste her men jeg fikk litt klump i magen.. Ønsker å ta det opp men samtidig vil jeg sikkert bli beskyldt for å snoke, det er jo forståelig. Usj... hva ville dere gjort? Anonymkode: 5d0ee...af1 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #2 Skrevet 25. mai 2024 Hadde umiddelbart fått klump i magen, men bedre å spørre …. Så håper jeg at han er ordentlig kar! Anonymkode: 619f9...a22 3
SPOCA Skrevet 25. mai 2024 #3 Skrevet 25. mai 2024 Jeg hadde konfrontert han og spurt rett ut. Rett og slett. Og hvis han nekter for det ville jeg vel tenkt mitt, at han er ute etter å sjekke opp en dame på guttetur. Og det ville betydd slutten for forholdet for min del. 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #5 Skrevet 25. mai 2024 mimifin72 skrev (4 minutter siden): Hvordan fant du ut hva han har søkt på? Jeg lånte laptopen hans og skulle søke på noe urelatert på "h", da kom det opp som forslag på google Anonymkode: 5d0ee...af1 3 1
mimifin72 Skrevet 25. mai 2024 #6 Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg lånte laptopen hans og skulle søke på noe urelatert på "h", da kom det opp som forslag på google Anonymkode: 5d0ee...af1 Det betyr ikke nødvendigvis at han har søkt på det. Kan være bare forslag fra google. Tror jeg da😊 2 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #7 Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjæresten skal snart på guttetur og jeg fant nettopp ut at han har søkt på "how to say you're hot in spanish" og "how to say darling in spanish". Jeg vet at han snakket på tlf med noen kompiser som skal på turen, samme kveld, så kanskje det var for å ha noen "fun facts" til de single kompisene? Vil ikke tro det verste her men jeg fikk litt klump i magen.. Ønsker å ta det opp men samtidig vil jeg sikkert bli beskyldt for å snoke, det er jo forståelig. Usj... hva ville dere gjort? Anonymkode: 5d0ee...af1 Jeg ville skammet meg for å ha snoket. Hvor ofte holder du på med dette, og hvorfor respekterer du ikke privatlivet til typen din? Anonymkode: 8d18e...11a 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #8 Skrevet 25. mai 2024 mimifin72 skrev (2 minutter siden): Det betyr ikke nødvendigvis at han har søkt på det. Kan være bare forslag fra google. Tror jeg da😊 Det kom opp i sånn blå tekst, med en "klokke" på venstresida, så er ganske sikker Anonymkode: 5d0ee...af1 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #9 Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ville skammet meg for å ha snoket. Hvor ofte holder du på med dette, og hvorfor respekterer du ikke privatlivet til typen din? Anonymkode: 8d18e...11a Hun har ikke snoket. Les tråden! Det kom opp da hun skulle søke på noe selv, som begynte på samme forbokstav. Pc-en foreslår da det siste som er søkt på samme pc med samme bokstav. Anonymkode: 04c3f...d40 6 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #10 Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kjæresten skal snart på guttetur og jeg fant nettopp ut at han har søkt på "how to say you're hot in spanish" og "how to say darling in spanish". Jeg vet at han snakket på tlf med noen kompiser som skal på turen, samme kveld, så kanskje det var for å ha noen "fun facts" til de single kompisene? Vil ikke tro det verste her men jeg fikk litt klump i magen.. Ønsker å ta det opp men samtidig vil jeg sikkert bli beskyldt for å snoke, det er jo forståelig. Usj... hva ville dere gjort? Anonymkode: 5d0ee...af1 🚩🚩🚩 Anonymkode: ac4d8...3f2 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #11 Skrevet 25. mai 2024 Jeg tenker at du overreagerer noe veldig... Har han vært utro før? Har han gitt deg noen som helst grunn til å tro at han er tilbøyelig til å være utro? Har han tidligere gjort noen grove tillitsbrudd? Anonymkode: 9a092...9b4
Macro Skrevet 25. mai 2024 #12 Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg ville skammet meg for å ha snoket. Hvor ofte holder du på med dette, og hvorfor respekterer du ikke privatlivet til typen din? Anonymkode: 8d18e...11a Hun har ikke snoket. Lurt å åpne øynene før du leser. Jeg hadde også fått klump i magen. 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #13 Skrevet 25. mai 2024 Tydelig hva planene hans er. Anonymkode: db398...ba6 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #15 Skrevet 25. mai 2024 i så fall har han søkt i feil språk. Spanjolene oppholder seg ikke på typiske turiststeder. Han kommer heller til å ha bruk for tysk, fransk, engelsk, polsk... Anonymkode: a4be3...bdc 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #16 Skrevet 25. mai 2024 Så han har søkt på engelsk, etter fraser på spansk? Anonymkode: fa43e...a0e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #17 Skrevet 25. mai 2024 Tror det er noe på spansk at om du sier at du er varm(feeling hot) så betyr det å være kåt, en morsom ting mange sier feil har jeg hørt kan ikke spansk Anonymkode: 93942...b7e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #18 Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror det er noe på spansk at om du sier at du er varm(feeling hot) så betyr det å være kåt, en morsom ting mange sier feil har jeg hørt kan ikke spansk Anonymkode: 93942...b7e Direkte oversatt må man si «jeg har varme» - Tengo calor - ikke «jeg er varm» estoy caliente, det betyr at man er kåt, ja. Que calor - «hvilken varme!» Er fint å bruke 😜 Anonymkode: 17217...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #19 Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Direkte oversatt må man si «jeg har varme» - Tengo calor - ikke «jeg er varm» estoy caliente, det betyr at man er kåt, ja. Que calor - «hvilken varme!» Er fint å bruke 😜 Anonymkode: 17217...4ad Takk, du beskrev det bedre enn meg🤪 Anonymkode: 93942...b7e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #20 Skrevet 25. mai 2024 Jeg får opp utrolig mye rart når jeg skriver i søkefeltet, tror jeg må skjule mye for meg selv 😅 Anonymkode: c2949...8a3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå