Jane How Skrevet 11. februar 2006 #1 Skrevet 11. februar 2006 Jeg kjeder meg sånn at det vrenger seg i alle muskler. Likevel orker jeg ikke gjøre noe og er for rastløs til å se en film. Noen som lider samme skjebne som meg?
Gjest Gjesten Skrevet 11. februar 2006 #2 Skrevet 11. februar 2006 Ikke akkurat nå men har hatt den kjedsomheten før. Det er helt grusomt.
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2006 #3 Skrevet 11. februar 2006 Ja jeg. Kjeder vettet av meg. Må være hjemme og fjernsynsprogrammet er bare dritt.
Gjest Sabia Skrevet 11. februar 2006 #4 Skrevet 11. februar 2006 Kjeder meg ikke akkurat men har vært ganske mange timer på kg ikveld, og jeg kommer ganske høyt opp på den topp ti lista over innlegg her idag... Get a life, tenker jeg, hehe men heldigvis lenge mellom lørdager som blir såå stille som denne da.. Og ville jeg absolutt gjort noe kunne jeg gjort noe, men jeg gidder ikke..
~MALIN~ Skrevet 12. februar 2006 #5 Skrevet 12. februar 2006 (endret) Når jeg kjeder meg henger jeg på telefonen og prater med venninner i tiiimer og tiiimer :-D . Ergo kjeder jeg meg ikke, men vi fant ut at det var lurt å gå til annskaffelse av IP-telefon hvis vi skulle ha noe håp om å få betalt resten av regningene i huset her... . Endret 12. februar 2006 av ~MALIN~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå