AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #21 Skrevet 23. august 2024 Kjetil E skrev (2 timer siden): Kan ta dere en tur med Sporakoff. En trikk som er innredet som pub. Som kjører rundt i byen. Eller så er det en restutant/bar husker ikke hva den heter, hvor du i bardelen kan sitte rundt gamle traktorer. Serverte god finsk husmannskost hvis jeg husker rett. Er en del år siden jeg var der. AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha er det sant? Sexleketøy 😅 Anonymkode: ffb28...5a8 FruPus skrev (1 time siden): Hvis dere er i det gastronomiske hjørnet anbefales middag på Finnjävel Bare navnet er jo kuult De har to avdelinger i restauranten, en "vanlig", Sali og en litt "fisefin" Salonki Men maten er sinnsykt god. Michelinstjerne mat Takk for svar dere tre! 😃 Jeg har gitt en oppdatering i #17, så allerede hjemme igjen, men som skrevet skal jeg/vi tilbake. Vi så på Finnjävel, men endte opp med å teste ut Olo og Natura nå. Neste gang! 👌🏻 Anonym …5a8: Stemmer, sexleketøy 😂 Vi måtte jo innom, veldig liten butikk, men utrolig artig 😁 Anonymkode: 14319...5d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå