Gå til innhold

Kunne du tenke deg å ha en elsker?  

110 stemmer

1. 1. Kunne du tenke deg å ha en elsker?

• Oh yes!!
      40
    • Nei, aldri.
      52
    • Nja...?
      18

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Kun sex og kos

-Ingen forpliktelsar

-Han kan gjere det han vil

-Du kan gjere det du vil

-Ingen av dokke ser for dokke ei framtid saman

Hadde det vore noko for deg??

:humpe::sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, garantert!!!!

OM eg hadde klart å ikkje utvikla følelsa for han..

det e tyyypisk Robinie!

Gjest GreenSky
Skrevet

JEg har en PV (pulevenn), og det passer meg bedre. Liker ikke elsker av type "tøm og røm". Med PV-en puler vi, og vi er venner. Så langt har det funket bra. :)

Gjest !BettyBoob!
Skrevet
JEg har en PV (pulevenn), og det passer meg bedre. Liker ikke elsker av type "tøm og røm". Med PV-en puler vi, og vi er venner. Så langt har det funket bra.  :)

:redd:

Skrevet

Jeg synes dere over her uttrykker dere ufint og respektløst overfor det at to personer er intime med hverandre og har en slags kjemi.

Når det er sagt, ja, som singel hadde det ikke vært å forakte.

Gjest Gjesten
Skrevet
Jeg synes dere over her uttrykker dere ufint og respektløst overfor det at to personer er intime med hverandre og har en slags kjemi.

Hvordan da? :overrasket:

Gjest GreenSky
Skrevet

Når det er sagt, ja, som singel hadde det ikke vært å forakte.

Åh? Åssen da?

Skrevet

Tja.

Hvorfor ikke?

Så lenge man vet og har tenkt igjennom hva man begir seg ut på :sjarmor:

Skrevet

Helt klart! Har hatt det, og ser ikke bort fra at jeg får det igjen ;)

Skrevet

Syns ikkje nokon har uttrykkt seg spesielt ufint egentlig...

Og eg går jo utifra at dei som svarar er single, sidan dette ligg i singel-forumet. :)

Uansett... Eg glømte å svare sjølv.

Ja! Det kunne eg virkelig tenkt meg. :sjarmor:

Men enig med GrønnSky. En PV vil eg heilt klart ha, ikkje berre en "tøm og røm".

Skrevet
-Kun sex og kos

-Ingen forpliktelsar

-Han kan gjere det han vil

-Du kan gjere det du vil

-Ingen av dokke ser for dokke ei framtid saman

Hadde det vore noko for deg??

:humpe:  :sjarmor:

Ja, og sånn har jeg hatt det i 2 år med samme person. Vi er venner, flørter og har sex når det passer oss. Og ja, vi koser masse :sjarmor:

Skrevet

Nei. Ikke bare fordi jeg ikke er singel, ville ikke hatt det om jeg var singel heller.

Hatt det før, og det var bra i starten men det ble vanskelig etterhvert. Alltid en eller annen som utvikler følelser... Iallfall min erfaring da ;)

Skrevet

En elsker er å foretrekke, synes jeg. Med pulevenner er det alltid en som ender opp med å bli såret.

En elsker trenger ikke være tøm og røm. Man kan gjøre ting med elskeren sin også, gjerne romantiske ting (som man ikke gjør med pulevenner).

Skrevet (endret)

Hva mener dere er forskjell på en elsker og en kjæreste ?

Endret av Donna
Skrevet

En elsker kan være så mangt, men hovedforskjellen til en kjæreste er at det er underforstått at man ikke kommer til å bli sammen, men at man bare nyter hverandre for en periode. Man har heller ingen monogame forpliktelser.

Skrevet

Nei, det kunne jeg aldri tenkt meg. Før jeg traff mannen min hadde jeg masse kjærester - men det innbefattet alltid masse og sterke følelser. Kunne aldri tenkt meg en mann kun for sex`en sin del ...

Skrevet

Har hatt en PV, men det ble vanskelig - han ble forelsket i meg. Og jeg sliter egentlig med å se for meg en slik relasjon uten at det utvikler seg følelser den ene eller den andre veien.

Men hvis jeg mot formodning skulle klare å forholde meg kun vennskapelig og fysisk til personen, og han til meg - ja takk! Det konseptet har jeg ikke noe imot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...