Gjest issoras Skrevet 26. mai 2024 #141 Del Skrevet 26. mai 2024 3 hours ago, Topper og daler said: Jeg har de to barna jeg trenger, takk. De er voksne. Og du synes det er en helt fornuftig, rimelig tanke at du hadde foretrukket å være uten det yngste barnet ditt for å slippe kondom noen måneder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #142 Del Skrevet 26. mai 2024 La barna deres få vite at dere bruker/brukte kondom også. På tide at en oppvoksende generasjon får høre at det fint går an å bruke som prevensjon og ikke bare dritt som de fleste får høre om kondomer som unge i dag. Anonymkode: a3294...8ce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 26. mai 2024 #143 Del Skrevet 26. mai 2024 På generell basis er det på tide at menn begynner å ta ansvar for prevensjon. Langt flere kvinner burde gjøre som ts - gi beskjed om at de slutter på hormon-prevensjon og at mannen får bruke kondom eller sterilisere seg. Det er helt sykt at mange menn går rundt og oppriktig mener at kvinnen skal putte i seg hormoner for at de selv skal slippe å gjøre noe. Sex vil de ha men de må for guds skyld ikke være nødt til å ha på kondom - cry me a river. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #144 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg hater kondom. Vi brukte det før jeg ble gravid første gang, mellom nummer én og nummer to og en stund etter at nummer to ble født. Men det var siste gang. Jeg savnet nærheten og syntes ikke sexen var så intim som jeg ønsket. Før vi laget den første hadde jeg brukt p-piller, så vi skulle ha en periode uten piller før vi laget barn. Derfor kondom. Men ingen av oss likte det, så vi sluttet. Vi lot bare være, og ingenting skjedde. Men da vi ble enige om at tiden var inne, ble jeg gravid med én gang. Veldig rart og veldig morsomt. Jeg var 29 år da og vi hadde vært sammen i 11-12 år. Da vi gikk inn for å bli gravide hadde vi sex så mange ganger vi orket hver dag. Så kanskje det var hyppigheten som gjorde det. Ubeskyttet sex hadde vi jo hatt i to måneder. Anonymkode: e7844...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 26. mai 2024 #145 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 11.16): Jeg har lyst på flere barn, mens min mann har lyst til å vente litt før neste. Jeg sa at det er helt greit at vi venter en stund, men da får du ta ansvar for prevensjonen og bruke kondom. Da begynte han først og le før han forsto at jeg var seriøs. Da ble han helt satt ut og da at selvfølgelig skulle vist jeg starte på piller eller noe igjen. Jeg har ikke lyst til det! Jeg brukte p-piller i de første 4 årene av forholdet vårt, og har absolutt ingen ønsker om å starte på hormoner igjen! Uansett hvilken type! Jeg mener oppriktig at det nå er hans tur å ta ansvar hvis han ikke vil ha baby igjen med engang. Men han bare avblåser det med "kondom er plagsomt og ikke godt, du får bare svelge noen piller som du gjorde før" 😡 Hvem mener dere har rett? Anonymkode: 70987...03c Du har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #146 Del Skrevet 27. mai 2024 viren skrev (22 timer siden): På generell basis er det på tide at menn begynner å ta ansvar for prevensjon. Langt flere kvinner burde gjøre som ts - gi beskjed om at de slutter på hormon-prevensjon og at mannen får bruke kondom eller sterilisere seg. Det er helt sykt at mange menn går rundt og oppriktig mener at kvinnen skal putte i seg hormoner for at de selv skal slippe å gjøre noe. Sex vil de ha men de må for guds skyld ikke være nødt til å ha på kondom - cry me a river. Kunne ikke ha vert mer enig Anonymkode: a3294...8ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå