AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #1 Skrevet 25. mai 2024 Jeg har begynt å få mellomblødninger rundt eggløsning. Hatt det 4-5 ganger. Er 43 og aldri hatt det før. Er rosa som starten på forsiktig mens med stikkende ubehag som blir til brunt utflod. Varer 1-2 dager. Jeg har lest at det kan være normalt ved eggløsning, men når jeg aldri har hatt det før er jeg usikker på om det bør sjekkes eller om det er begynnende overgangsalder som bare skal gå sin gang. Noen som har erfaring? Hvor lenge venter man før man kontakter lege? jeg tok celleprøve i fjor med innvendig ultralyd. Alt var fint, og negativ test for hpv. Anonymkode: 87459...e78
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #2 Skrevet 25. mai 2024 Ville tatt ny celleprøve bare for sikkerhets skyld. Hvis du var negativ for HPV i fjor er det neppe noe i den retningen, men greit å utelukke det. Tror jeg også hadde gått til gynekolog og blitt ordentlig undersøkt der. Anonymkode: 5dc57...cfc
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #3 Skrevet 25. mai 2024 Høyst sannsynlig er det ikke pga celleforandringer siden du til og med hadde negativ HPV i fjor. Men jeg tenker at det kan være lurt med en gu med ultralyd for å se at alt er som det skal være. Anonymkode: c7f0d...0cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå