Gå til innhold

Trenger hjelp med Ebay

Pludre

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe kjole på ebay, og holder på å registrere meg på pay pal, men finner ingen kode, kan noen hjelpe meg med å fortelle meg hva jeg skal gjøre ??

Værsåsnill!!!!!

Pludre12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Snakker du om en firsifret kode?

Den vil komme på kontoutskriften på kredittkortet du brukte når du registrerte deg på PayPal.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Ja, jeg vet det, men hvor lang tid tar det før jeg ser det på kontoen min, jeg har nettbank og ser at jeg er blitt trukket for 1.95 $, men det står bare Visa de, ikke noe mer info, hvor lang tid tar det før jeg kan se det der ??

Jeg vant auksjonen forrige fredag, og jeg har 10 dager å betale på, og tiden begynner å løpe i fra meg.

Fikk mail fra selger at de foretrekker Pay pal !!

Forsto du noe av dette ??

Håper du kan forklare litt mer !!

Klem fra PLudre12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg synes du er svært dristig som kjøper kjole uten å ha prøvd!! Det ville ikke jeg ha gjort for alt i verden, for selv om du prøver en kjole i en forretning, kan akkurat samme kjole og størrelse være litt annerledes i en annen forretning. Håper i allefall at den passer til deg, og ikke minst, at den passer til kroppen din. Dersom du bare har sett den i annonse, er det i allefall helt utopi å kjøpe kjoler uten å prøve. Men lykke til allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du ser nøye etter skal det stå et firesifret nummer i forbindelse med visa-utbetalingen. Det kom i hvertfall opp på min nettbank. Nummeret sto rett etter enten kortnummeret eller registreringsnummeret for betalingen.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

På min nettbank sto det: kortnr, dato, USD 1,95 Paypal XXXX *member Hvor XXXX er det tallet du er ute etter. HVis det ikke står på kontoutdraget på nettet kan du sikkert få det direkte fra banken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koden vil komme i nettbanken i løpet av noen dager. Vær forsiktig med å mase på banken om den firesifrede koden. PayPal advarer medlemmer mot dette fordi de da kan få klager fra banken/kortselskapet ditt. Dette kan gjøre at de utestenger deg fra PayPal.

Du kan betale $100 uten å ha bekreftet kortet. Gi evt. beskjed til selgeren om det tar lengre tid, så ordner det seg sikkert.

Lykke til! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koden kommer etter noen dager på en detaljert kontoutskrift : )

Og mht kjolen - vær ikke redd for å kjøpe på e-bay. Det har jeg gjort med STORT hell og med mange tusen kroner spart. En hver kjole må sys litt ut eller inn for å passe perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjøpte min flott 100% silk kjole fra eBay og var kjempefornøyd! Fikk den sydd litt inn, men det må man regne med alle kjoler, hvor som helst man kjøper dem fra. Det beste var at jeg betalte kr. 1300 for kjolen, mens prisen for den akkurat samme kjolen kosten nærmere kr. 8000 i Norge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...