AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #1 Del Skrevet 25. mai 2024 Jeg er i slutten av 30-årene og har ikke hatt kjæreste. Det skremmer meg å åpne meg helt opp for et annet menneske, å være helt transparent, være seg selv på godt og vondt, dele alt, være sårbar, osv. Jeg vet rett og slett ikke hvordan man gjør dette. Jeg har nå for første gang i mitt liv møtt en mann som jeg kan se for meg noe seriøst og langvarig med. Og jeg ønsker virkelig det. Men som sagt så vet jeg ikke hvordan det hele fungerer. Det enkleste er jo bare å droppe hele greiene. Men jeg liker han jo veldig godt. Han har også vært i forhold før, så balansen er ulik. Har noen vært i en lignende situasjon? Eller har noen gode råd? Anonymkode: fe244...f87 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #2 Del Skrevet 25. mai 2024 Det du beskriver ligner veldig på engstelig unnvikende tilknytningstil. Det finnes mye seriøst å lese på dette tema. Men mest sannsynlig kommer dette av traumer fra barndommen og måten dine "forbilder" har lært deg å være i relasjoner. Det beste vil jo være å snakke med en psykolog. Men et stort steg er å forstå hvor dette kommer i fra og kjenne igjen dine egne angstreaksjoner og velge å stå i det fremfor å flykte (som du jo antyder). Å være i et trygt forhold gir mye bra. Men man må jobbe litt med seg selv (og partner) for å komme dit. Om ikke psykolog (anbefales), så bruk litt tid på Sabrina Zohar. Seriøst, hun er god. Søk henne opp på Tiktok og sjekk linken under. Hun er veldig nyttig uansett kjønn. https://stan.store/Sabrinazohar Anonymkode: fe99e...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #3 Del Skrevet 25. mai 2024 Å. Jeg glemte en veldig viktig ting her. Du virker jo som en ålreit person. Du VIL jo dette. Det er et bra utgangspunkt. Slapp av! Vær deg selv, aldri spill spill med ham, aldri vær passiv aggressiv. Velg alltid å være ærlig og åpen uansett hvor skummelt det er. Han kommer til å elske det! Slutt å bekymre deg. Anonymkode: fe99e...fbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. mai 2024 #4 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er i slutten av 30-årene og har ikke hatt kjæreste. Det skremmer meg å åpne meg helt opp for et annet menneske, å være helt transparent, være seg selv på godt og vondt, dele alt, være sårbar, osv. Jeg vet rett og slett ikke hvordan man gjør dette. Jeg har nå for første gang i mitt liv møtt en mann som jeg kan se for meg noe seriøst og langvarig med. Og jeg ønsker virkelig det. Men som sagt så vet jeg ikke hvordan det hele fungerer. Det enkleste er jo bare å droppe hele greiene. Men jeg liker han jo veldig godt. Han har også vært i forhold før, så balansen er ulik. Har noen vært i en lignende situasjon? Eller har noen gode råd? Anonymkode: fe244...f87 Balansen trenger ikke å være ulik selv om han har vært i et forhold fra før. Betyr bare at han er en erfaring rikere enn deg. Er ikke sikkert dette var en god erfaring heller. Det vet man ikke. Det viktigste er at dere to blir godt kjent med hverandre, og tar hensyn til hverandre. Tillit begge veier er et godt utgangspunkt for et forhold uavhengig av erfaring 🪷💕. Man skal aldri sammenligne andre mennesker. Det er urettferdig i mine øyne, og da er det dømt til å mislykkes. Å dele noen vonde erfaringer for å illustrere at man feks er sårbar tenker jeg er greit, for man trenger jo å vite hva man skal ta hensyn til. Er ingen mennesker som er tankelesere..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 26. mai 2024 #5 Del Skrevet 26. mai 2024 Å være ny til noe pleier å kunne gå over helt fint. Når du liker fyren, er det verd det å stå i usikkerheta di og dele av deg selv og utvikle et forhold. Det vil alltid være noe ulikheter, og felter en kanskje ikke har så mye erfaring innenfor, så jeg tenker du ikke skal bekymre deg så mye over det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå