AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Del Skrevet 24. mai Så jævla lei av disse skravlebøttene. Hvordan kan noen holde på med flokking over hele dagen?! Det verste er vel at jeg kan høre dem som om de var med i rommet med meg, grunnet dårlig isolasjon i boligen. Klarte ikke å få lest så mye på dagtid og nå klarer jeg ikke å sove fordi jævlene har begynt å synge... /rant Anonymkode: ac413...d43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #2 Del Skrevet 25. mai Jeg må bare i at jeg føler skikkelig med deg. Har opplevd ting med mine naboer. Ikke akkurat fest, men støy. Og støten starter som oftest på den tiden jeg mener det er tid for å roe seg ned. Nei da, de holde på. De jeg snakker om, er fra et annet land og jeg tror de har en helt annen oppfattelse enn det jeg har. De er helt stille midt på dagen, men jo senere det blir....jo mer høylydt er de. Og da er jeg så trøtt og ønsker ro og fred med et tv program før jeg skal sove. De her, synger ikke. Men de dunker, løper og herjer. Jeg er helt på randen til å sende inn en klage. Men vil det hjelpe overhode? Har snakket personlig med moren. Hun nekter jo på dette. Det er helt sinnsykt at hun er så frekk og kaller meg jo løgner. Som om jeg finner opp dette for gøy, i en godt voksen alder. Ønsker deg lykke til. Send inn en klage. Anonymkode: 2b7c7...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå