AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Del Skrevet 24. mai Jeg synes virkelig naboen er utrolig hensynsløse mennesker. Jeg bor i en enebolig med svært tette naboer. Naboen har frie rammer på barna tydeligvis. Det er 3 gutter som jeg har observert. Trampolina har de valgt å plassere 5 meter unna soveromsvinduet til min 3 åring. Jeg kjenner jeg gruer meg til det er finevær, for da slipper foreldrene bråkerungene ut når de vet min 3 åring skal sove. Hadde barna hatt et normalt støynivå ute hadde det ikke gjort meg noe, men det er absolutt ikke et normalt støynivå. 4 åringen deres BRØLER og HYLER hele tiden. Han griner å sutrer å ROPER. Jeg har tatt det opp med mora at det hadde vært fint om de hadde tatt hensyn da barnet mitt prøver å sove. Jeg har også tatt det opp med en kjenning av meg som er hennes slekt, denne kjenningen kjenner barnet mitt godt. Hun forteller meg at det ikke kommer som noe sjokk, hun har selv tatt opp div ting med henne, uten at det har skjedd noe endringer. Hun skulle nevne det til henne at de må ta hensyn når barnet mitt prøver å sove. Jeg kjenner også en annen slekt av henne som forstår hva jeg sier, og som sier at dette ikke er nytt. Hun forteller at det er et totalt rotehus (dette har jeg og flere andre observert selv) saker og ting utenfor huset er strødd utover, og jeg har selv ved flere anledninger plukket deres søppel som har fløyet over på min plen. Ikke nok med det, så får jeg heller ikke fred når jeg sitter ute på verandaen, for mens de ufordragelige barna dere hopper på trampolina så hopper de vendt mot meg å stirrer på meg hele tiden. De klatrer også opp på taket på sidebygget, som er på huset sitt, å sitter der på en stol å å glaner på meg. Jeg føler heller for å sitte inne da jeg ikke får noe som helst privatliv når jeg er ute. Jeg kjenner jeg blir også bekymret for denne 4 åringen, da han er ute til sent på kveld, klatrer opp på taket å gjør akkurat hva han vil. Det er tydeligvis ingenting som funker, å jeg har virkelig prøvd alt. Ved en annen anledning så velger de OGSÅ å ta med høytaler ut på veranda en ettermiddag å har på HØY musikk = alle de styggeste pop sangene. Min reaksjon da, var å ta med boomboxen min ut, å sette på min trance. De sluttet å høre på musikk ute Anonymkode: a4621...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #2 Del Skrevet 24. mai Ja, det er skikkelig dritt med naboer! Jeg skulle ønske at naboene holdt barna inne lengre på morgenene når det er finvær, istedenfor å hyle, rope, gråte og bråke fra tidlig om morgen på helg og ferier. Men sånn er det bare å bo tett oppå folk. At 4-åringen driver og klatrer på taket er selvsagt skummelt og bekymringsverdig. Moren bør jo klare å gjemme bort stigen her, så 4-åringen ikke ramler av taket. Anonymkode: 1341e...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #3 Del Skrevet 24. mai Snart er din 3 åring der disse er. Synes du skal flytte om dette plager deg så mye. Barn er barn godt de leker ute istedenfor å sitte inne og spille. Anonymkode: 4e708...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #4 Del Skrevet 25. mai Ring barnevernet om du er seriøst bekymra👍🏻 Anonymkode: f54f5...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #5 Del Skrevet 25. mai Flytt da vel. Herlighet, du må lære barnet ditt å tåle lyder når det skal sove . i tillegg går du å snakker med andre om de, skikkelig usjarmerende og sladrete nabo du Anonymkode: dc8f1...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #6 Del Skrevet 25. mai Ikke bare bruker naboungene trampoline, de kommer fra et ROTEHUS! Nei nei nei! Dette går ikke an. Anonymkode: 9c4f9...5bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 26. mai #7 Del Skrevet 26. mai Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg