AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Jeg mistenker at jeg har klart å såre en mann, uten å ha ønsket det selvsagt. Jeg opplever at han distanserer seg, svarer MYE senere på meldinger enn før - tidligere pleide han svare innen alt fra 15 min til 1-2 timer. Nå lar han det glatt gå 4 timer. Og han har kuttet ut alle emojier i meldingene sine. Og han orker ikke lenger snakke så mye på telefonen. Kan det være typiske tegn på at jeg har såret han? Eller hva gjør en mann som har blitt såret? Vil han trekke seg litt unna og hvor lenge må jeg regne med at det kan vare før han kommer til seg selv igjen? Utrolig kjipt å oppleve dette, og jeg har skrevet til han at jeg aldri ønsket såre han, og jeg har skrevet at jeg merker han distanserer seg. Det hopper han over å svare på, men svarer på andre ting. Så...det jeg spør om er på en måte...fyll ut..."når en mann er blitt såret, da handler han på denne måten....: " Vil gjerne høre hvordan andre opplever sårede menn? Anonymkode: a60ff...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Min samboer trekker seg tilbake, distanserer seg, både fysisk og følelsesmessig. Vil ikke finne på ting, ønsker ikke å ha sex, vil sitte for seg selv. Dette kan vare i noen dager før han snakker om det som såret han eller plaget han. Anonymkode: acb91...3bf 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Skrevet 24. mai 2024 Dette høres ut som en såret mann, ja. Typisk oss menn å distansere oss, "late som om" vi ikke bryr oss, trekke oss inn i hulen, signalisere at vi trenger avstand og typisk at kvinnen blir usikker av det. Ikke bra men vi er ikke verdensmestere på å kommunisere at vi er såret, dessverre. Som regel blir det bedre når han har fått litt tid på seg til å bearbeide alt. Men snakk gjerne med han, si at du er redd du har såret han. At han viser såpass markant endring på hvor lang tid han pleier bruke på å besvare meldinger feks, er jo klassisk en såret mann. Noen vil si at han er uinteressert, men nei, en mann blir ikke uinteressert over dagen, det skal en del til. Her er det en såret eller veldig lei seg en. Anonymkode: 6fc0b...354 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 common signs that might indicate that a guy is hurt by you: Change in Behavior: If you notice a sudden change in his behavior towards you, such as becoming distant, avoiding you, or being less talkative, it could be a sign that he is hurt. Emotional Responses: He may exhibit emotional responses such as sadness, anger, or irritability when interacting with you. Lack of Communication: He may not engage in conversations as much as before or may seem disinterested in talking to you. Physical Cues: Some people may show physical signs of distress when they are hurt, such as avoiding eye contact, fidgeting, or displaying tense body language. Avoidance: If he is actively avoiding you or situations where he might have to interact with you, it could be a sign that he is hurt by something you did. Changes in Routine: If he suddenly changes his routine or stops participating in activities that you both used to enjoy together, it could indicate that he is hurting. Seeking Reassurance: He may seek reassurance or validation from you, indirectly signaling that he is feeling hurt or insecure. Expressions of Vulnerability: Some people may express their hurt feelings directly by telling you that they are upset or hurt by something you did. Anonymkode: d56e2...19a 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #5 Skrevet 24. mai 2024 Du skriver ingenting om hvor lenge dette har pågått. Har han faset deg ut over lengre tid, kan det "bare" være at han har gått lei men er for feig til å si det. Han håper at det bare skal gli over av seg selv. En person som er såret og trekker seg unna, men så blir imøtegått og bedt om unnskyldning, vil gjerne komme på glid igjen når han/hun opplever forståelse og får den unnskyldningen. Da kommer gjerne forklaringen på hvorfor han/hun trakk seg unna, for de vil gjerne at forholdet skal fortsette. I ditt tilfelle er muligheten også at han ikke ønsker mer. Anonymkode: e1065...cdb
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #6 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skriver ingenting om hvor lenge dette har pågått. Har han faset deg ut over lengre tid, kan det "bare" være at han har gått lei men er for feig til å si det. Han håper at det bare skal gli over av seg selv. En person som er såret og trekker seg unna, men så blir imøtegått og bedt om unnskyldning, vil gjerne komme på glid igjen når han/hun opplever forståelse og får den unnskyldningen. Da kommer gjerne forklaringen på hvorfor han/hun trakk seg unna, for de vil gjerne at forholdet skal fortsette. I ditt tilfelle er muligheten også at han ikke ønsker mer. Anonymkode: e1065...cdb Det er snakk om dager. Og jeg har ikke sagt unnskyld. Ikke direkte, bare at jeg ikke ønsket såre han. Anonymkode: a60ff...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Skrevet 26. mai 2024 Ofte blir de sinte. Anonymkode: ca2af...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå