AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Kjæresten min har virkelig introdusert en helt ny verden når det kommer til sex. En av de tingene som jeg har endt opp med å digge noe ekstremt er ulike måter hun har seg med meg "mot min vilje." Vi rollespiller det på ulike måter, hvor hun iblant binner meg fast, andre ganger har hun gjort ting som tvinger meg til å måtte lytte på henne. Den måten hun dominerer meg på går en veldig fin balanse gang som er vanskelig å beskrive, iblant kan den være forførende, iblant veldig streng men ikke så mye hvor jeg føler meg uvel. Hun gjør det lett for meg å late som at jeg ikke nyter det, mens jeg i realiteten elsker hvert et sekund når det kommer til makten hun har over meg, og jeg har aldri sett så mye fram imot å være ferdig med å ha sex som jeg har med henne. Det er utrolig viktig for henne at vi går ut av de rollene på en ordentlig måte og jeg føler meg virkelig elsket mens vi koser og hun snakker til meg på en myk og kjærlig måte. Hun startet nylig med at hun foretrekker den rollen, men at hun av og til ønsker å reversere rollene. Jeg tenkte det var bare mer enn rettferdig av meg å utføre hennes ønske jeg var litt nervøs når det gjaldt å gjøre en like bra jobb som henne, men det som ikke slo meg var at jeg slet med å bli klare å holde meg tent, og sist gang klarte vi å komme inn i en grei rytme. Tils hun gjorde noe ved å lage en lyd som var litt for overbevisene og jeg måtte stoppe hele opplegget fordi jeg fikk en ute av kroppen opplevelse og ble redd. Jeg vet at det ikke er ekte og at hun i realiteten nyter det, men det var vanskelig for meg å bli hard når hun skulle gjøre litt motstand. Den lyden hun lagde var et ufrivillig stønn, og ikke av den typen hvor vi har sex et sted vi kanskje ikke burde og det er så deilig at hun glemte seg bort. Det hørtes ut som jeg har ingen kontroll og kroppen bare reagerer ufrivillig og jeg kunne føle et usynlig publikum som uten kontekst komme over denne scenen og tenke hvilket monster jeg var. Beklagde over og over igjen, jeg var så lei meg for å skuffe henne og ta ifra henne nytelsen, jeg klarte det bare ikke jeg vet det bare er en fantasi. Jeg klarer derimot ikke tanken på at jeg skal kjenne noen som helst nytelse fra hennes lidelse. Ja det er hun som er fokuset i det scenarioet, og jeg er villig til å gjøre masse for at hun skal føle nytelse. Men jeg kan jo ikke nekte for at i øyeblikket før hun lagde den lyden syntes jeg det også var deilig mens jeg penetrerte henne. Så fikk jeg helt krej etter lyden og nå har jeg skyldfølelse også for at jeg ødela den kvelden for henne ved at fokuset ble satt over på meg. Hun klarte å overbevise meg om at vi burde ha helt vanlig sex for å avslutte slik at jeg ikke fikk noen dårlige assosiasjoner hun fikk i det minste noe seksuell tilfredstillelse. Og vi har bare at kose sex de neste dagene men jeg klarer ikke å la være å gå med knuter i magen om at jeg har mislykkes og burde kunne gi henne en opplevelse hun har bedt meg om. Alle de tingene hun har åpnet for meg og jeg kan ikke gjøre henne den tjenesten? Jeg vil gjerne gjøre det for henne og prøve igjen, jeg vet bare ikke hvordan jeg skal gjøre det. For dere som har erfaring med dette hvordan går dere inn i det uten at du lar deg påvirkes av det slik jeg ble? Anonymkode: 8a350...66c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Si til henne at dette er ikke noe for deg. Du skal ikke skade noen for sex når du kan finne ei anna dame. Serriøst, ikke ødelegg degselv. Hun er gal, dropp henne. Anonymkode: c20a9...37a 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Skrevet 24. mai 2024 Du har ikke mislykkes og du skal heller ikke ha dårlig samvittighet. Dette var ikke noe for deg og det er helt i orden. Du må bare være flink til å kommunisere hva du liker og er komfortabel med sammen med kjæresten din. Jeg synes ikke du på noe sett og vis skal trå over dine grenser og hva du er komfortabel med. Det er viktig å lytte til egne behov. Så finner dere på masse annet spennende og måter å realisere forskjellige fantasier på. Anonymkode: 78b46...0fc 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #4 Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Si til henne at dette er ikke noe for deg. Du skal ikke skade noen for sex når du kan finne ei anna dame. Serriøst, ikke ødelegg degselv. Hun er gal, dropp henne. Anonymkode: c20a9...37a Hvis hun er gal så må jo jeg også være det siden jeg får mye nytelse av at hun "unytter" eller "bruker" meg når hun er den dominante parten. Hvorfor er hun gal fordi hun har en seksuell fantasi? Jeg har ingen fordommer for at hun ønsket det, jeg klarte bare ikke å gjøre det. De ble litt for sterkt å gå imot min egen natur på det viset. Å holde armene hennes fast over hode hennes og leke med henne ved å gå sakte og forsiktig og kan gi brystene hennes et sugemerke tils hun tryggler meg om å kjøre så hard og fort som mulig går fint da det er en veldig lett form for dominasjon og vi er oss selv. Hun viser jo ren nytelse i eksempler som det. Men det ble noe helt annet når vi skulle gå inn i de rollene. Kunne aldri tenkt meg å droppe henne, ta bort denne opplevelsen er hun det beste som har skjedd meg på lang tid. Hadde kastet inn håndkle på mer enn bare en måte, hadde bestemt meg for at jeg skulle bare fokusere på de tingene som gav meg noe. Tre uker etter dukket hun opp i livet mitt og med en gang stemte det for å oss begge hvordan vi vil at livet skal se ut og hva vi vil ha fra den andre. Eneste tingen som var en overaskelse var hvor seksuelt åpen hun var i forhold til meg og lærte meg å gi slipp siden jeg alltid følte jeg måtte gjøre ting på en bestemt måte eller kom jeg til å være en dårlig kjæreste og dårlig elsker. Anonymkode: 8a350...66c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #5 Skrevet 25. mai 2024 KG's sjefsdikter er tilbake! Jeg kan anbefale å la AI skrive teksten på nytt, for du er fremdeles veldig lettkjennelig. Anonymkode: 09d3d...d3c
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Skrevet 26. mai 2024 16 hours ago, AnonymBruker said: KG's sjefsdikter er tilbake! Jeg kan anbefale å la AI skrive teksten på nytt, for du er fremdeles veldig lettkjennelig. Anonymkode: 09d3d...d3c Er du sikker? Umulig å si sikkert men jeg tror ikke den personen er lenger blant oss. Skulle lagret det og fulgt innlegget slik at jeg kunne linket det. Var en bruker som beklagde og sa det var dem. Hen forklarte de hadde fått psykisk hjelp til å leve i realiteten etter et mentalt sammenbrudd. Hen skrev historiene fordi de var kraftig handicappet, lite tid igjen. Å leve gjennom historiene var den eneste måten hen klarte å føle de hadde levd et liv på. Til de fikk psykisk hjelp og skulle bruke tiden sin til å leve med familie og venner isteden for å dytte dem bort. TS om det er reelt, at hun har forbedret livet ditt betyr ikke at du har en gjeld du må betale tilbake. Ihvertfall ikke når det er noe som går imot dine egne verdier. Det er ingen ting galt i at dere begger liker når hun gjør det mot deg. Det er folk som gjøre mye mer ekstreme ting i soverommet så du kan slappe helt av der. Høres ut som dere genrelt sett har et bra sex liv som dere begge får noe ut av, det burde være nok. Anonymkode: 519dd...920
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Skrevet 26. mai 2024 16 hours ago, AnonymBruker said: Tøffel Anonymkode: 6aed9...6b7 Han vil ikke føle på at det er deilig og tennende for han å begå mishandel og overgrep uansett om det er fantasi eller ikke. Det gjør han om til en tøffel? Hvis det var en fantasi som han hadde og hun ikke følte seg komfortabel med det. Hvor hun gikk med på det for hans skyld, hadde du sagt det samme? Anonymkode: 519dd...920
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå