AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Har sendt en mld jeg angret litt på - og tror ikke den er lest enda fordi det er sent. Når jeg markerer meldingen, kommer et "søppelboks"-tegn opp, så det er tydelig jeg kan slette den, men sletter jeg den da bare for meg eller også for den som fikk den? Noen som vet? (android tlf, hvis det har noe å si) Anonymkode: cf4b1...072
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Kun for deg selv. Vet at iPhone har fått muligheten til å angre meldinger, men da må man gjøre det rett etter den er sendt, tar ikke så lang tid før "angre" ikke lenger er tilgjengelig. Anonymkode: f9236...221
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kun for deg selv. Vet at iPhone har fått muligheten til å angre meldinger, men da må man gjøre det rett etter den er sendt, tar ikke så lang tid før "angre" ikke lenger er tilgjengelig. Anonymkode: f9236...221 Stemmer, men da er det teknisk sett iMessage og ikke SMS. SMS kan ikke angres. Anonymkode: 3e04b...b6b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #6 Skrevet 24. mai 2024 Tror ikke du kan det på en vanlig mobil nei. Men jeg tror at muligheten teknisk sett er der. For det var en sak jeg hadde gjennom jobben en gang hvor man fikk engangspassord for å logge inn et sted på SMS. Og på denne tjenesten så kom det ikke bare et nytt passord på SMS hver gang slik som på andre slike tjenester, men den erstattet faktisk den forrige SMS'en på mobilen min med det nye engangspassordet. Og dette var på en android telefon. Jeg ble veldig overasket da jeg ikke trodde at det var mulig for en ekstern tjeneste å slette SMS på min mobil. Anonymkode: 7b0bd...708
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #7 Skrevet 25. mai 2024 Tror du kan gjøre det med en gang den er sendt. Anonymkode: f315f...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå