AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Jeg refererer til en dame som har vært sammen med en i familien min, og det har barn sammen. Hun har et stort nettverk gjennom jobb, som mor og som nabo, har et over gjennomsnittet godt humør som hun viser til de hun liker, er veldig flink til å snakke for seg og virker veldig selvsikker på det hun snakker om, men hun er høy på seg selv og flyter på det. Når folk stiller spørsmål eller gjør noe som hun ikke liker er hun kverulerende, manipulerende og hard, og behandler deg som dritt, derfor skjønner jeg ikke hvorfor veldig mange helt sikkert liker henne godt. Når jeg ser bilde av henne utenpå lokalavisen og på Facebook, der hun gliser mot kamera mens hun forteller om sitt verv som leder her og der, så vet jeg at hun har ødelagt for folk som står henne nær. Er det slike mennesker vi kaller manipulatorer eller narcissister? Anonymkode: f6d72...536
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Øøøø, nei, det er du som mangler forståelse for roller og rollekonflikter. Anonymkode: 8237d...844
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Skrevet 24. mai 2024 Det er mange falske og beregnende mennesker. De trenger ikke nødvendigvis ha en diagnose. Stol aldri på et førsteinntrykk, enkelte er veldig gode på å spille en rolle, og er smørblide så lenge alt går deres vei, eller de har noe å vinne på å være hyggelige. Mange lar seg lure altfor lett. Anonymkode: fe9eb...ef6 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er mange falske og beregnende mennesker. De trenger ikke nødvendigvis ha en diagnose. Stol aldri på et førsteinntrykk, enkelte er veldig gode på å spille en rolle, og er smørblide så lenge alt går deres vei, eller de har noe å vinne på å være hyggelige. Mange lar seg lure altfor lett. Anonymkode: fe9eb...ef6 Jeg har i flere år bare sett henne glise mye og alltid vært høyt oppe, og jeg har reagert på denne glisingen for jeg har syntes den har vært så falsk, men har bare snakket helt vanlig til henne. Så skjer det noe i familien som gjør henne usikker og hun føler seg truet, og begynner med baksnakking, setter folk opp mot hverandre og lyver, og da er det ikke mye glising men kun et steinansikt. Ts Anonymkode: f6d72...536
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #5 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Øøøø, nei, det er du som mangler forståelse for roller og rollekonflikter. Anonymkode: 8237d...844 Fortell Ts Anonymkode: f6d72...536 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #6 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg refererer til en dame som har vært sammen med en i familien min, og det har barn sammen. Hun har et stort nettverk gjennom jobb, som mor og som nabo, har et over gjennomsnittet godt humør som hun viser til de hun liker, er veldig flink til å snakke for seg og virker veldig selvsikker på det hun snakker om, men hun er høy på seg selv og flyter på det. Når folk stiller spørsmål eller gjør noe som hun ikke liker er hun kverulerende, manipulerende og hard, og behandler deg som dritt, derfor skjønner jeg ikke hvorfor veldig mange helt sikkert liker henne godt. Når jeg ser bilde av henne utenpå lokalavisen og på Facebook, der hun gliser mot kamera mens hun forteller om sitt verv som leder her og der, så vet jeg at hun har ødelagt for folk som står henne nær. Er det slike mennesker vi kaller manipulatorer eller narcissister? Anonymkode: f6d72...536 Ja Anonymkode: 70f9e...8f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå