AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Har lagd merke til mange omtaler sine partner, barn, og familiemedlemmer i nære realsjoner som verdens beste. Synes det er bra at ein omtaler sine nermeste i positive ordlag, men finnes det egentlig noen partner, søster bror etc som er blitt kåret til verdens beste omsorgsperson /partner ? . En dame omtalte sin bror på FB som verdens beste bror på bursdagen, men kommentarene lot da ikkje vente på seg fra andre søsken. Det finnes utvilsamt mange snille ,og omsorgsfulle personer, og omtalen kan selvsagt vera vel ment, men kan også virke støtende. En mor la ut bilde av sin sønn på bursdagen på FB der hunm omtalte han som verdens godeste, og snilleste gutten. Utvilsamt velmente ord fra en mor overfor sin elsket sønn, men hva da med alle andre gutter tru. ? Det finnes utvilsamt mange personer som tenker mer på andre en seg selve en andre i mange samanhenger, og de fortjener å bli hedret, og sett. Anonymkode: fe45a...45c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Jeg har alltid tenkt på det som "i min verden er du verdens beste mor/far/bror/søster/kjæreste" Regner med at de fleste forstår at man ikke snakker andre ned eller som mindre gode. Anonymkode: f655f...d29 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har alltid tenkt på det som "i min verden er du verdens beste mor/far/bror/søster/kjæreste" Regner med at de fleste forstår at man ikke snakker andre ned eller som mindre gode. Anonymkode: f655f...d29 Fra ditt ståsted kan nok din mor,søster bli oppfattet som verdens beste støtte, omsorgsperson, og velmente ord, og ein utrykksform som er blitt nokså vanleg,men kan også virke støtende overfor andre. Eg verdisetter alle mine barn like høyt, og er varsam med å fremheve den eine foran den andre. Eg og mine 3 brødre var sterkt knyttet til min mor under oppvektsten ettersom far var hardtarbeidende, og lange økte på sjøen. Etterhvert som guttense ble eldre ble de gradvis mer knyttet til far som omsorgsperson. Anonymkode: fe45a...45c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #5 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fra ditt ståsted kan nok din mor,søster bli oppfattet som verdens beste støtte, omsorgsperson, og velmente ord, og ein utrykksform som er blitt nokså vanleg,men kan også virke støtende overfor andre. Eg verdisetter alle mine barn like høyt, og er varsam med å fremheve den eine foran den andre. Eg og mine 3 brødre var sterkt knyttet til min mor under oppvektsten ettersom far var hardtarbeidende, og lange økte på sjøen. Etterhvert som guttense ble eldre ble de gradvis mer knyttet til far som omsorgsperson. Anonymkode: fe45a...45c Hvis det er støtende for andre, så tenker jeg man har levd et liv beskyttet fra mye annet som faktisk er støtende.. Anonymkode: f655f...d29 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #6 Skrevet 24. mai 2024 Jeg hadde verdens beste partner men oppdaget det for sent- han døde💔 Anonymkode: 653c5...0f0 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #7 Skrevet 24. mai 2024 Folk må jo skrive slikt når de først skal skrive noe. Kan ikke skrive "Gratulerer med dagen mamma/pappa, verdiløse rasshøl som aldri skulle hatt barn" eller "Gratulerer med dagen søsken/tante/onkel som er verdens største drittsekk. Det hadde dog vært mer underholdende å lest slike kommentarer spesielt når man vet hvordan familieforholdene er. Få ting som er så fake som facebook. Anonymkode: 485fc...6dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå