Gå til innhold

Har du verdens beste partner, bror, søster, barn ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lagd merke til mange omtaler sine  partner,  barn, og familiemedlemmer i  nære realsjoner som  verdens beste.  Synes det er bra at ein omtaler sine nermeste i positive ordlag, men finnes det egentlig   noen partner, søster bror etc  som er blitt kåret til verdens beste omsorgsperson /partner ?

. En dame omtalte sin bror på FB som verdens beste bror på bursdagen, men kommentarene lot da  ikkje vente på seg fra   andre søsken.   Det  finnes utvilsamt mange snille ,og  omsorgsfulle personer, og  omtalen  kan selvsagt  vera vel ment, men kan  også virke støtende.  En mor la ut bilde av sin sønn på bursdagen på FB  der hunm omtalte han som  verdens godeste, og snilleste gutten.  Utvilsamt velmente ord fra en mor overfor sin  elsket  sønn, men hva  da med alle andre  gutter tru. ?

Det finnes utvilsamt mange personer som tenker mer på andre en seg selve en andre i mange samanhenger, og  de fortjener å bli hedret, og sett.  

Anonymkode: fe45a...45c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid tenkt på det som "i min verden er du verdens beste mor/far/bror/søster/kjæreste" Regner med at de fleste forstår at man ikke snakker andre ned eller som mindre gode. 

Anonymkode: f655f...d29

• Liker 3
Skrevet

Du overtenker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har alltid tenkt på det som "i min verden er du verdens beste mor/far/bror/søster/kjæreste" Regner med at de fleste forstår at man ikke snakker andre ned eller som mindre gode. 

Fra ditt ståsted kan nok din mor,søster bli oppfattet som verdens beste støtte, omsorgsperson,  og velmente ord, og ein utrykksform som er blitt nokså vanleg,men kan også virke støtende overfor andre. Eg verdisetter alle mine barn like høyt, og er varsam med  å fremheve den eine foran den andre.

Eg og mine 3 brødre var  sterkt knyttet til min mor under oppvektsten   ettersom far var hardtarbeidende, og lange økte på sjøen. Etterhvert som guttense ble eldre ble de  gradvis  mer knyttet til far  som omsorgsperson. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fra ditt ståsted kan nok din mor,søster bli oppfattet som verdens beste støtte, omsorgsperson,  og velmente ord, og ein utrykksform som er blitt nokså vanleg,men kan også virke støtende overfor andre. Eg verdisetter alle mine barn like høyt, og er varsam med  å fremheve den eine foran den andre.

Eg og mine 3 brødre var  sterkt knyttet til min mor under oppvektsten   ettersom far var hardtarbeidende, og lange økte på sjøen. Etterhvert som guttense ble eldre ble de  gradvis  mer knyttet til far  som omsorgsperson. 

Hvis det er støtende for andre, så tenker jeg man har levd et liv beskyttet fra mye annet som faktisk er støtende..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde verdens beste partner men oppdaget det for sent- han døde💔

Anonymkode: 653c5...0f0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk må jo skrive slikt når de først skal skrive noe. 

Kan ikke skrive "Gratulerer med dagen mamma/pappa, verdiløse rasshøl som aldri skulle hatt barn" eller "Gratulerer med dagen søsken/tante/onkel som er verdens største drittsekk.

Det hadde dog vært mer underholdende å lest slike kommentarer spesielt når man vet hvordan familieforholdene er. Få ting som er så fake som facebook.

Anonymkode: 485fc...6dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...