AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Etter at jeg og kjæresten flyttet sammen, fortalte kompisen min om følelsene sine. Jeg avviste, han ble såret og sint og bestemte seg for å spre løgner til kjæresten min om at jeg og han har ligget sammen osv. Kjæresten min tror tilsynelatende på meg men selv synes jeg situasjonen er utrolig stressende og det å måtte gjøre rede for noe man ikke har gjort er ikke noe jeg har sett for meg å måttet gjøre. Ser ikke ut som kompisen min har tenkt å gi seg heller med det første. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 91731...c10 3
AnonymMisbruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Slett og blokker. Legg ut på some om oppførsel hans. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Skrevet 24. mai 2024 Slutte å kalle han kompis, først og fremst. Kutt han ut fra livet ditt. Anonymkode: b7780...af6 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 La være å ha «kompiser», selvfølgelig. Anonymkode: e0e88...26d 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #5 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Etter at jeg og kjæresten flyttet sammen, fortalte kompisen min om følelsene sine. Jeg avviste, han ble såret og sint og bestemte seg for å spre løgner til kjæresten min om at jeg og han har ligget sammen osv. Kjæresten min tror tilsynelatende på meg men selv synes jeg situasjonen er utrolig stressende og det å måtte gjøre rede for noe man ikke har gjort er ikke noe jeg har sett for meg å måttet gjøre. Ser ikke ut som kompisen min har tenkt å gi seg heller med det første. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 91731...c10 Hborfor skriver du i overskriften at du hat vært utro, men ikke har vært det? Skrulle Anonymkode: 17246...d1a 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #6 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Slutte å kalle han kompis, først og fremst. Kutt han ut fra livet ditt. Anonymkode: b7780...af6 Jeg har gjort det, men han fortsetter å sende meldinger til kjæresten. Anonymkode: 91731...c10
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #7 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har gjort det, men han fortsetter å sende meldinger til kjæresten. Anonymkode: 91731...c10 Få kjæresten til å sende dickpics til han? Anonymkode: e0e88...26d 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #8 Skrevet 25. mai 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Etter at jeg og kjæresten flyttet sammen, fortalte kompisen min om følelsene sine. Jeg avviste, han ble såret og sint og bestemte seg for å spre løgner til kjæresten min om at jeg og han har ligget sammen osv. Kjæresten min tror tilsynelatende på meg men selv synes jeg situasjonen er utrolig stressende og det å måtte gjøre rede for noe man ikke har gjort er ikke noe jeg har sett for meg å måttet gjøre. Ser ikke ut som kompisen min har tenkt å gi seg heller med det første. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 91731...c10 Dette skjer fordi du har ligget med «kompisen» din, og han er skuffet og sjalu over at du valgte en annen. Man høster som man sår. Anonymkode: ccea3...cca 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #9 Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hborfor skriver du i overskriften at du hat vært utro, men ikke har vært det? Skrulle Anonymkode: 17246...d1a Les oversikten en gang til du før du kaller andre en skrulle... Anonymkode: 06bf4...5d8 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #10 Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette skjer fordi du har ligget med «kompisen» din, og han er skuffet og sjalu over at du valgte en annen. Man høster som man sår. Anonymkode: ccea3...cca Jeg har ikke vært utro. Hva er det jeg nøyaktig høster? Anonymkode: 91731...c10
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #11 Skrevet 25. mai 2024 Blokker han begge to. Var han veldig intens. Ville jeg ha vurdert å legge ut et innlegg, der jeg hadde skrevet. Desverre har det gått eg for øret at det verserer endel rykter om meg som ikke er sanne. Så jeg setter pris på om at dette ikke spres videre og heller snakker med meg om du lurer på noe. Ikke skriv hvem som sprer ryktene. Det skjønner de selv. Blir "kompisen" din sur for det. Så får du bare si at du ikke har noe valg når han ikke gir seg. Og hvis han nå ikke gir seg kommer du til å ta det til nye høyder. Kjæresten din bør også blokkere han. Anonymkode: 50a13...75a 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #12 Skrevet 25. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Blokker han begge to. Var han veldig intens. Ville jeg ha vurdert å legge ut et innlegg, der jeg hadde skrevet. Desverre har det gått eg for øret at det verserer endel rykter om meg som ikke er sanne. Så jeg setter pris på om at dette ikke spres videre og heller snakker med meg om du lurer på noe. Ikke skriv hvem som sprer ryktene. Det skjønner de selv. Blir "kompisen" din sur for det. Så får du bare si at du ikke har noe valg når han ikke gir seg. Og hvis han nå ikke gir seg kommer du til å ta det til nye høyder. Kjæresten din bør også blokkere han. Anonymkode: 50a13...75a Støtter denne. Mest modne måten å håndtere det på! Anonymkode: ee3b0...f9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå