AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Er det farlig? Har gjort det noen år og først nå har dette problemet kommet. ser at det er mye hvit misfarging og enkelte røde flekker der hvor snusen bruker å ligge. Har flere opplevd det samme? Jeg skal slutte siden jeg ble såpass bekymra, men er det noen som kan berolige meg med at det mest sannsynlig er ufarlig og at dette går over så snart jeg slutter? Er 25år om det har noe å si. Anonymkode: eedec...482
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Hvis jeg forstår deg rett så er det herding av huden der hvor du har snusen, samboeren min kalte det for «elefant hud». Vet ikke om det er flere som kaller det for det. Skvatt litt til første gang jeg så det på samboer for det ser ikke noe bra ut. Hvorvidt det forsvinner når man slutter å snuse aner jeg ikke da jeg ikke snuser selv. Dersom du er bekymret for hudforandringene som er oppstått så er det nok best å ta kontakt med lege/tannlege som kan uttale seg om om det er hudforandringer av bekymring eller ikke. Lykke til med snus-slutt ☺️ Anonymkode: c2eda...142
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Skrevet 24. mai 2024 Kan utvikle seg til kreft i alle fall Anonymkode: de7b5...d9d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #4 Skrevet 25. mai 2024 Vel, hyppig bruk kan føre til celleforandringer. Du må sjekke deg. Anonymkode: 9a0fc...fb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå