Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe noen krystaller, bringe litt energi med meg. Har sett ut noen krystaller og deres egenskaper. er det noen som har erfaringer med krystaller her? hvordan bruker dere de og hvordan merker dere effekt av de?

Anonymkode: d20da...f66

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør sjekke numerologi. Ulike stener passer til ulike personligheter basert på blant annet fødselsdato. Da finner du stenene som passer deg best.

Anonymkode: c0535...13a

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er så nysgjerrig på krystaller så håper noen har gode og ordentlige kommentarer å komme med. Hvordan de brukes og hvordan du merket det virket 😊

Anonymkode: d20da...f66

Det spørs hva du er ute etter: bevisbar, faktabasert kunnskap, eller overtro basert på anekdoter helt uten bevis.

Hvis du er ute etter det første, så er svaret at hva krystaller er, og deres egenskaper, er velkjent, at de ikke på noen måte gir fra seg noen energi, og den eneste effekten ut over at de er vakre, er placebo.

Hvis du er ute etter det siste, så er vel svaret at du kan tro hva du vil, alt er akkurat like lite sant, men kan sikkert få deg til å føle deg bra. Men alle forklaringer du får innenfor dette, vil være helt uten faktabaserte, vitenskapelige forklaringer, helt uten bevis, og helt uten noen kunnskapsbasert, logisk forklaring på hvordan de virker.

Endret av Capitan Fracassa
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ryddet for avsporing. 

_popcorn_, adm

AnonymBruker
Skrevet

Hei, anbefaler deg å se på nettsiden mystica, de har veldig stort utvalg av krystaller og er rimelige i pris. Har handlet mye krystaller der. 

Personlig så liker jeg å holde krystaller i hånden min og meditere med de.

Anonymkode: ddc0e...fce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei, anbefaler deg å se på nettsiden mystica, de har veldig stort utvalg av krystaller og er rimelige i pris. Har handlet mye krystaller der. 

Personlig så liker jeg å holde krystaller i hånden min og meditere med de.

Anonymkode: ddc0e...fce

Enig ang mystica :) 

Bare en liten ting, husk at krystallene både må renses og fortelles hvilken jobb de skal gjøre for deg for å få ønsket effekt!

Bruker masse krystaller til alt mulig, synes det er effektivt!

Anonymkode: b3bd2...5b4

AnonymBruker
Skrevet
On 5/24/2024 at 9:36 PM, AnonymBruker said:

Du bør sjekke numerologi. Ulike stener passer til ulike personligheter basert på blant annet fødselsdato. Da finner du stenene som passer deg best.

3 hours ago, AnonymBruker said:

Enig ang mystica :) 

Bare en liten ting, husk at krystallene både må renses og fortelles hvilken jobb de skal gjøre for deg for å få ønsket effekt!

Bruker masse krystaller til alt mulig, synes det er effektivt!

Anonymkode: b3bd2...5b4

Får bokstavelig talt hakeslepp av å se hva folk tror på i 2024.

Anonymkode: 3f86f...449

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Får bokstavelig talt hakeslepp av å se hva folk tror på i 2024.

Anonymkode: 3f86f...449

Og jeg får hakeslepp av at folk får hakeslepp av at andre tror på andre ting enn en selv. Trodde vi hadde litt mer aksept rundt andre måter å leve på i 2024.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og jeg får hakeslepp av at folk får hakeslepp av at andre tror på andre ting enn en selv.

For min del får jeg absolutt ikke hakeslepp av at andre tror på andre ting enn det jeg gjør. 

Men jeg sliter med å forstå at noen tror på så absurde ting som kommer fram her, ting som er helt beviselig feil hvis man bryr seg om å skaffe seg et minimum av kunnskap. 

Sitat

Trodde vi hadde litt mer aksept rundt andre måter å leve på i 2024.

Det handler ikke om at jeg eller andre er trangsynte og ikke liker at andre mennesker lever på andre måter enn oss, som du antyder.

Derimot handler det om at det faktisk er noen her som bryr seg om fakta og kunnskap, og blir forundret over mennesker som ikke gjør det. 

Endret av Capitan Fracassa
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Får bokstavelig talt hakeslepp av å se hva folk tror på i 2024. Anonymkode: 3f86f...449

...og jeg trekker pusten i et hikst når jeg ser prisen på de dyreste krystallene... :dåne: 

Skrevet

Det er ganske trist at noen utnytter enkle mennesker på denne måten. Nei, krystaller gir ikke energi(med mindre de er radioaktive), og de helbreder ikke noe annet enn selgerens økonomi. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De er pene å se på, that’s it. Har mange selv rundt om kring

Anonymkode: 9baf8...8b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...