AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Del Skrevet 24. mai 2024 Hver sommer plukker jeg tuster dag etter dag.. Og jeg blir så sliten av det. Finnes det noe som forhindrer at slikt vokser opp? Jeg er nøye og tar det med røttene hver gang, men likevel kommer det opp. Noen råd? Anonymkode: f3e8e...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Del Skrevet 24. mai 2024 I etterkant av steinen er lagt, er det nok ikke så mye å gjøre for å forhindre at det dukker opp. Håper du får noen tips Anonymkode: ccac6...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Del Skrevet 24. mai 2024 Du kan brenne ugresset med en ugressbrenner eller prøve å drepe røttene med kokende vann. Anonymkode: 0d235...798 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Del Skrevet 24. mai 2024 Problemet er at grunnarbeidet er for dårlig ta. Ta opp all steinen, legg duk og grus, og legg ned belegningsteinen igjen. Anonymkode: 6f42d...bb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #5 Del Skrevet 24. mai 2024 Prøv med kokende vann Anonymkode: feca1...28a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 24. mai 2024 #6 Del Skrevet 24. mai 2024 Kokende vann og edikk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #7 Del Skrevet 24. mai 2024 jegerrinne skrev (17 minutter siden): Kokende vann og edikk Blandet sammen? Hvor mye av hvert? Anonymkode: f3e8e...e9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #8 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Problemet er at grunnarbeidet er for dårlig ta. Ta opp all steinen, legg duk og grus, og legg ned belegningsteinen igjen. Anonymkode: 6f42d...bb6 Helt utenkelig. Er alenemor og har ikke kapasitet....dessverre. Anonymkode: f3e8e...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 24. mai 2024 #9 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hver sommer plukker jeg tuster dag etter dag.. Og jeg blir så sliten av det. Finnes det noe som forhindrer at slikt vokser opp? Jeg er nøye og tar det med røttene hver gang, men likevel kommer det opp. Noen råd? Anonymkode: f3e8e...e9f Roundup 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 24. mai 2024 #10 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blandet sammen? Hvor mye av hvert? Anonymkode: f3e8e...e9f En del efikk 35% og 2 deler vann og spray utover 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dried Mangoliano Skrevet 24. mai 2024 #11 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt utenkelig. Er alenemor og har ikke kapasitet....dessverre. Anonymkode: f3e8e...e9f Men det er kanskje nettopp hvis man har lite tid, at man ikke kan ta seg råd til slik som å "plukke tuster dag etter dag, (år etter år)". Det er fort gjort å jobbe hardt med feil ting. Gjør det samme ofte selv. Trenger typisk at noen på utsiden påpeker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #12 Del Skrevet 24. mai 2024 Må gjøre jorda mellom steinene ulevelig for planter. Kjemikalier, store mengder kalk, noen liter gammel motorolje eller et eller annet nedimellom sprekkene som gjør det utrivelig for plantene. Anonymkode: a83bf...572 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #13 Del Skrevet 25. mai 2024 Dried Mangoliano skrev (10 timer siden): Men det er kanskje nettopp hvis man har lite tid, at man ikke kan ta seg råd til slik som å "plukke tuster dag etter dag, (år etter år)". Det er fort gjort å jobbe hardt med feil ting. Gjør det samme ofte selv. Trenger typisk at noen på utsiden påpeker det. 'Ikke kapasitet' er ikke nødvendigvis det samme som liten tid. Som uføretrygdet har jeg allverdens av tid, men hadde ikke hatt kapasitet i hverken kropp eller hode for en slik jobb. Det vil jeg tro kan gjelde en alenemor også. Anonymkode: 3df8d...a99 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #14 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Må gjøre jorda mellom steinene ulevelig for planter. Kjemikalier, store mengder kalk, noen liter gammel motorolje eller et eller annet nedimellom sprekkene som gjør det utrivelig for plantene. Anonymkode: a83bf...572 Gammel motorolje er spesialavfall og skal IKKE brukes til dette! Anonymkode: 74952...53f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 25. mai 2024 #15 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hver sommer plukker jeg tuster dag etter dag.. Og jeg blir så sliten av det. Finnes det noe som forhindrer at slikt vokser opp? Jeg er nøye og tar det med røttene hver gang, men likevel kommer det opp. Noen råd? Anonymkode: f3e8e...e9f Finnes mye fint sprøytemidler. Rondup f.eks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #16 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Helt utenkelig. Er alenemor og har ikke kapasitet....dessverre. Anonymkode: f3e8e...e9f Poenget er at ved å gjøre litt mer innsats NÅ, slipper du å bruke noe innsats senere. Da slipper du å kontinuerlig gå å plukke tuster. Da kan du heller slappe av istedenfor å bruke både hjernekapasitet og tid på å gjøre oppgaven på. Anonymkode: 6f42d...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #17 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Poenget er at ved å gjøre litt mer innsats NÅ, slipper du å bruke noe innsats senere. Da slipper du å kontinuerlig gå å plukke tuster. Da kan du heller slappe av istedenfor å bruke både hjernekapasitet og tid på å gjøre oppgaven på. Anonymkode: 6f42d...bb6 Duk fungerer i noen år, det kommer opp før eller siden. Gjennom grus og stein og hva som helst Anonymkode: e9b9b...53b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #18 Del Skrevet 25. mai 2024 Tar vekk steinene og har heller gressplen med masse villblomster Anonymkode: f5136...595 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #19 Del Skrevet 25. mai 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Duk fungerer i noen år, det kommer opp før eller siden. Gjennom grus og stein og hva som helst Anonymkode: e9b9b...53b Dette er sant. Vi fikk lagt stein av profesjonelle. Det var Gress fritt lenge, til det ikke var det mer... Nytter ikke å sloss mot gress. Skulle jeg laget gåvei en gang til hadde jeg lagt store heller/skifer med litt avstand og heller klippet gresset i mellom med gressklipper. Anonymkode: aef20...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 25. mai 2024 #20 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Gammel motorolje er spesialavfall og skal IKKE brukes til dette! Anonymkode: 74952...53f 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå