AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Er det lov å be naboen skru ned musikken fordi det plager meg? Har ikke sovet på to netter, og da skal selvfølgelig naboen spille høy musikk med bass som rister i veggene. Men det er fredag og jeg har vel ikke noen god grunn til å kreve at de skal skru av. Men bare vet at når han starter nå så varer det gjennom kvelden og natta og jeg har ikke noe sted å flykte. Gjelder regelen med at det skal være stille etter 23 i helger? Anonymkode: 91d5e...458
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Skrevet 24. mai 2024 Øh JA, han skal ikke være til plage for naboer, å spille musikk etter 23 kan du ringe politiet, i helger og. Anonymkode: df632...e35
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Øh JA, han skal ikke være til plage for naboer, å spille musikk etter 23 kan du ringe politiet, i helger og. Anonymkode: df632...e35 Takk! Anonymkode: 91d5e...458
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #5 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk! Anonymkode: 91d5e...458 Bare hyggelig! Ikke finn deg i hva som helst bare fordi det er dagtid eller før 23. Det er ikke meninga at man skal kunne snekre, bråke, spille musikk eller feste hardt til 23 hver kveld. 23 er øvre grense for uro og lyd, etter det skal det være stilt med mindre nabovarsel om fest eller lignende er gitt. Anonymkode: df632...e35 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå