Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trodde vi skulle til Panormos, men faren for streik i Norwegian gjorde at vi endret planene. Nå skal vi, som tittelen antyder, til Georgioupolis, en landsby mellom Hania og Rethymnon. Noen som har vært der og har noe å anbefale?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært der, men har vært i Rethymnon. Var fint der, men synes stranda var for steinet. Ute i vannet når man går ut altså. Ganske værhardt også på kysten der, men kanskje det er bedre strand der dere skal.

Anonymkode: c8ee8...8ff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært der. Det er vel ca 10 år siden, men jeg synes ikke noe om stedet. På forhånd leste jeg mange positive omtaler fra nordmenn, men jeg synes det var en litt kjip plass. Ikke særlig gode strender og mye dårlig mat der.

Jeg likte Rethymnon mye bedre, så ville nok heller dratt dit.

Anonymkode: ac918...8c0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært der for 25 år siden. Vi var kjempefornøyd, men det skal sies at vi var sykt forelsket på den turen. Jeg tror alt hadde vært bra 😅 Det er ikke et sted jeg hadde valgt å reise til i dag. 

Anonymkode: 26c1a...252

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har vært der. Det er vel ca 10 år siden, men jeg synes ikke noe om stedet. På forhånd leste jeg mange positive omtaler fra nordmenn, men jeg synes det var en litt kjip plass. Ikke særlig gode strender og mye dårlig mat der.

Jeg likte Rethymnon mye bedre, så ville nok heller dratt dit.

Anonymkode: ac918...8c0

Takk for svar. Halvgode strender er et pluss. Vi skal ta en tur til Rethymnon også. Kan du anbefale et spisested i gamlebyen? Havna er utelukket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...