AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Jeg lurer på om det er relativt vanlig å ville møtes hver dag i starten av dating? Eller er det et tegn på røde flagg etter hvert? Mvh uerfaren Anonymkode: ee11d...0ee
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg lurer på om det er relativt vanlig å ville møtes hver dag i starten av dating? Eller er det et tegn på røde flagg etter hvert? Mvh uerfaren Anonymkode: ee11d...0ee Hver dag?! 2-3 ganger i uken, toppen! Anonymkode: cb9dd...aa1 1
Sparkling_Pink Skrevet 26. mai 2024 #3 Skrevet 26. mai 2024 Jeg greier stort sett ikke møte noen oftere enn en gang i uka i starten. Helst enda sjeldnere. Det kan godt gå en måned mellom det første halve året for min del. Det er også kontekstavhengig, et kurs på ei uke, hvor jeg henger med en av de andre hver dag funker det og. Men i hverdagslivet, med mindre du kan gjøre noe ilag med meg som jeg allerede gjør, møter jeg folk helst sjeldent.
AnonymMisbruker Skrevet 26. mai 2024 #4 Skrevet 26. mai 2024 On 5/24/2024 at 5:44 PM, AnonymBruker said: Jeg lurer på om det er relativt vanlig å ville møtes hver dag i starten av dating? Eller er det et tegn på røde flagg etter hvert? Mvh uerfaren Anonymkode: ee11d...0ee En som vil treffe deg og være med deg? Ja, definitivt rødt flagg. Dump og finn en ekte mann som ikke er interessert i å møte deg. Nei, helt alvorlig så høres det helt innafor ut. Om han vil treffe deg hver dag så er han jo interessert. Er ikke det bra da? 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #5 Skrevet 26. mai 2024 Daglig?! Nei, et par ganger i uka kanskje Anonymkode: d8f15...aab 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #6 Skrevet 26. mai 2024 Sparkling_Pink skrev (54 minutter siden): Jeg greier stort sett ikke møte noen oftere enn en gang i uka i starten. Helst enda sjeldnere. Det kan godt gå en måned mellom det første halve året for min del. Det er også kontekstavhengig, et kurs på ei uke, hvor jeg henger med en av de andre hver dag funker det og. Men i hverdagslivet, med mindre du kan gjøre noe ilag med meg som jeg allerede gjør, møter jeg folk helst sjeldent. Hvordan blir man kjent med et menneske hvis man møtes en gang i måneden? Anonymkode: 67a42...0a0 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Skrevet 26. mai 2024 Det kommer jo helt an på? Er man en slacker som hverken jobber eller studerer, så er det et helt annet utgangspunkt en om man har 2 barn og fulltidsjobb. I min livssituasjon, så hadde det blitt treff i uker jeg ikke hadde hatt barna. De ukene hadde jeg jo også hatt andre ting jeg måtte prioritert, som trening, jobb, venner osv. Når jeg tenker meg om, så hadde det neppe funket for min del å skulle date noen om jeg ble singel nå😂 Anonymkode: 5ef00...407
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 24.5.2024 den 15.44): Jeg lurer på om det er relativt vanlig å ville møtes hver dag i starten av dating? Eller er det et tegn på røde flagg etter hvert? Mvh uerfaren Anonymkode: ee11d...0ee Hva med så ofte man har tid og lyst? Røde flagg vil du merke på andre måter Anonymkode: f775c...805 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #9 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva med så ofte man har tid og lyst? Røde flagg vil du merke på andre måter Anonymkode: f775c...805 Dette. Alt handler om kjemi og hvor fort ting vekkes hos hver og en. Det er flere historier om single som var sammen hver dag etter at de møttes og til slutt flyttet sammen etter kort tid. Og det varte. Det som er det store spørsmålet her er ikke hva som er vanlig, men hva du selv føler og vil. Hva fikk deg til å stille dette spørsmålet her inne, og hva ønsker du å finne ut av via svarene du får? Anonymkode: 811f7...664
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #10 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette. Alt handler om kjemi og hvor fort ting vekkes hos hver og en. Det er flere historier om single som var sammen hver dag etter at de møttes og til slutt flyttet sammen etter kort tid. Og det varte. Det som er det store spørsmålet her er ikke hva som er vanlig, men hva du selv føler og vil. Hva fikk deg til å stille dette spørsmålet her inne, og hva ønsker du å finne ut av via svarene du får? Anonymkode: 811f7...664 Fordi jeg har erfaring fra voldelig forhold og det starter jo som sakt med lovebombing, å det innebærer også at vedkommende ønsker å møtes ofte, snakke sammen ofte osv. Jeg ønsker råd da jeg har begynt å date, å h*n vil møtes ofte typ hver dag. Og jeg har ikke datet på mange år så er ikke så god på det lengre🙈 Anonymkode: ee11d...0ee
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #11 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi jeg har erfaring fra voldelig forhold og det starter jo som sakt med lovebombing, å det innebærer også at vedkommende ønsker å møtes ofte, snakke sammen ofte osv. Jeg ønsker råd da jeg har begynt å date, å h*n vil møtes ofte typ hver dag. Og jeg har ikke datet på mange år så er ikke så god på det lengre🙈 Anonymkode: ee11d...0ee Da forstår jeg, og jeg har opplevd det samme. Mitt beste tips er å ta en prat med han, allerede nå. Fortell han at intensiteten hans skremmer deg fordi du har dårlige erfaringer. Hvordan han reagerer på det forteller mye om hvordan han er som person. Det er veldig fint å være ærlig om hva man føler og tenker helt fra første stund. Da kan man få en skikkelig fin relasjon som gjør en trygg. Spesielt hvis man har erfaringer som du og jeg har. Anonymkode: 811f7...664 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #12 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fordi jeg har erfaring fra voldelig forhold og det starter jo som sakt med lovebombing, å det innebærer også at vedkommende ønsker å møtes ofte, snakke sammen ofte osv. Jeg ønsker råd da jeg har begynt å date, å h*n vil møtes ofte typ hver dag. Og jeg har ikke datet på mange år så er ikke så god på det lengre🙈 Anonymkode: ee11d...0ee Har du bearbeidet det? Hvis ikke så er det dessverre sånn at det er større sjanse for at du møter enda en mann som ikke vil deg ditt beste. Anonymkode: 67a42...0a0 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #13 Skrevet 26. mai 2024 For min del da jeg datet, så var det maks 2 ganger i uken. Hver dag ville skremt meg bort. Anonymkode: b04bd...f41
Sparkling_Pink Skrevet 26. mai 2024 #14 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan blir man kjent med et menneske hvis man møtes en gang i måneden? Anonymkode: 67a42...0a0 Jeg skjønner ikke spørsmålet. Klart man blir kjent! For meg er det viktig med tid, da jeg bruker ukevis på plassere alle inntrykkene og fornemmelsene fra spesielt nye mennesker. Det er litt kjipt å ha begynt å ha sex med noen som jeg møter kun en gang i måneden, det blir krasj mellom to forskjellige behov, så det blir lett uetisk bruk og kast. Jeg sier ikke at hyppige møter eller rett på sak med sex ikke kan fungere, det er bare det at i min erfaring avslutter jeg eller karen det ofte i løpet av de første månedene, så jeg liker det best sakte og rolig i starten. Når det er gått 7- 8 måneder har ofte etternølerene som har jobbet med å skjule dårlige sider for meg, vist litt bedre hvem de er. Ett menneske jeg blir kjent med har jeg møtt to ganger på fem måneder, det er helt passe start på å omgås noen for meg.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #15 Skrevet 26. mai 2024 Hver dag er slitsomt mye ja. Jeg ville likt mye kontakt men hver dag blir drøyt, har andre ting å holde på med også. Men noen dager i uken feks 3 er fint, man skal jo utvikle følelser og bli kjent. Etterhvert kan man klare seg lengre tid uten å møtes når man har tryggheten og nærheten på plass. Anonymkode: 5a1b1...1f2
norw Skrevet 26. mai 2024 #16 Skrevet 26. mai 2024 Sparkling_Pink skrev (12 timer siden): Jeg greier stort sett ikke møte noen oftere enn en gang i uka i starten. Helst enda sjeldnere. Det kan godt gå en måned mellom det første halve året for min del. Det er også kontekstavhengig, et kurs på ei uke, hvor jeg henger med en av de andre hver dag funker det og. Men i hverdagslivet, med mindre du kan gjøre noe ilag med meg som jeg allerede gjør, møter jeg folk helst sjeldent. Én gang i måneden, da ville jeg tenkt fwb, om det ikke er avtalt at man dater mer seriøst. Helst minst en gang i uka. Hver dag blir litt for ofte i startfasen. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #17 Skrevet 27. mai 2024 norw skrev (7 timer siden): Én gang i måneden, da ville jeg tenkt fwb, om det ikke er avtalt at man dater mer seriøst. Helst minst en gang i uka. Hver dag blir litt for ofte i startfasen. Ville ønsket å møte en fwb oftere også jeg, etter en mnd må man jo nesten bli kjent på nytt. Anonymkode: 5a1b1...1f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå