AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Er dere evneveike? Håper purken tar dere i kontroll, slik som her Anonymkode: 2fdb0...13c 3
AnonymMisbruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Skrevet 24. mai 2024 4 minutter siden, Blåmonster said: Føler jeg er badboy derfor Du får sikkert alle damene 😎
HemmeligSpion Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 (endret) Jepp. Så enkelt er det faktisk. Det er nok også mange som har tenkt "det er ingen her, så derfor trenger jeg ikke blinke" og deretter har det sklidd ut. Fra forrige rundkjøringstråd her så var det også bekymringsverdig mange som trodde man bare trengte "å blinke inn i rundkjøringen". Det betyr på norsk når man skal til venstre eller ta tredje avkjøring (om rundkjøringen har fire veier). Vi skal i hvert fall bare se bort ifra turborundkjøringer og flere kjørefelt med det første. Endret 24. mai 2024 av HemmeligSpion la til essensielt ord i sammensatt ord
Gjest Blåmonster Skrevet 24. mai 2024 #5 Skrevet 24. mai 2024 AnonymMisbruker skrev (10 minutter siden): Du får sikkert alle damene 😎 Kun kona 😅
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #7 Skrevet 25. mai 2024 Er mest firma biler og taxi jeg ser og det er fordi de er stresset? Ødlegger kun for meg i rushen da man mister muligheten til å kjøre i rundkjøringen for man venter på noen man ikke trenger å vente på🥹 Anonymkode: 62ce6...a08
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #8 Skrevet 25. mai 2024 Og hva med de som ikke blinker overhode? Mange av dere der ute. Så og si hver dag står jeg i et kryss for å ta til venstre. Så kommer det biler i full fart fra samme side og ikke faen om de blinker eller overholder vikeplikten så da blir man jo stående der da…. Anonymkode: 3fbee...13e
kaarebjarne Skrevet 28. mai 2024 #9 Skrevet 28. mai 2024 Jeg har merket meg veldig mange i det siste som blinker til venstre når skal rett frem i en firearmet rundkjøring, og aldri blinker seg ut. Alltid sjåfør som er 50+. Er det noe den eldre garde har misforstått med blinklys i rundkjøring?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #10 Skrevet 28. mai 2024 Jeg skjønner at folk kan glemme det innimellom, men de som konsekvent ikke blinker skjønner jeg meg ikke på. Det er så irriterende å skulle inn i en rundkjøring og må vente ekstra lenge fordi en bil ikke blinket seg ut slik at enn selv kan kjøre inn. Anonymkode: a7fd5...f83 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #11 Skrevet 28. mai 2024 Mannen blinker ikke. Heller ikke ved feltskifte. Jeg er baksetesjåfør om jeg sier fra... Så her er det som regel jeg som kjører i by. Anonymkode: b274a...354
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå