AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Jeg er i starten av 40 årene og begge mine barn har flyttet ut for og studere/militære. Mine foreldre og søsken bor i en annen by langt unna. Jeg hadde nylig bursdag, og fikk uendelig mange bursdagshilsener, både på Facebook, Snapchat, story på Instagram, Messenger osv.. Men det var ikke en eneste person som ringte meg på dagen min.. Jeg kjedet meg egentlig litt den dagen, gikk en tur, puslet litt i hagen, spiste take away, så serie på kvelden. Hva har egentlig skjedd med oss og generasjonen? Hadde satt veldig pris på hvis noen ringte meg og gratulerte meg med dagen 🌸 Til og med mine foreldre som er i slutten av 60 årene sendte Snapchat-film?! Noen tanker om dette, og hva gjør dere når familie har bursdag? Ringer vedkommende eller Facebook? Anonymkode: 47b92...f60 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Ringer nære som Har bursdag. Anonymkode: 4343c...6c9
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Skrevet 24. mai 2024 Ringer ingen andre enn min mor, sender en sms eller lignende til alle andre, hvis jeg ikke treffer vedkommende på bursdagen. Anonymkode: 9a06c...a15
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 Ringer mine foreldre, og det gjør alle jeg kjenner. Handler nok om oppdragelse. Anonymkode: 7e45d...2a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå