Gå til innhold

Squirter du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ante ikke noe om dette konseptet før kjæresten min introduserte det for meg da vi ble sammen for to år siden.

Han tenner på det og hadde lyst til at jeg skulle få det til. I starten var jeg veldig anspent og klarte ikke å koble ut frykten for å tisse på meg. 
Nå slapper jeg helt av og kan squirte både av penetrering og fingring om vi går inn for det. Og jeg ELSKER det!! 

Det kommer også mer og mer. Andre som har erfart dette?

Og mannen er ellevill, noe som gjør at jeg også blir revet med.

Jeg er fremdeles nybegynner, så er nysgjerrig på andres erfaringer. Vil noen dele? 

Anonymkode: 15aaa...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kommer også mer og mer. Andre som har erfart dette?

Forskning viser at kjertlene som produserer denne væsken virker til å produsere etter forespørsel. Altså at de som stimulerer kjertlene ofte vil både ha flere og større kjertler enn de som ikke stimulerer. 

Jeg squirtet for første gang 13 år etter seksuell debut. For det første trengte jeg riktig stimuli og for det andre måtte jeg slå fra meg frykten for at jeg skulle tisse meg ut. 

Anonymkode: c6f11...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forskning viser at kjertlene som produserer denne væsken virker til å produsere etter forespørsel. Altså at de som stimulerer kjertlene ofte vil både ha flere og større kjertler enn de som ikke stimulerer. 

Jeg squirtet for første gang 13 år etter seksuell debut. For det første trengte jeg riktig stimuli og for det andre måtte jeg slå fra meg frykten for at jeg skulle tisse meg ut. 

Det forklarer at det mengden øker. Og det forunderlige er at jo mer væske jo mer primal blir mannen🤣♥️

Anonymkode: 15aaa...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg begynte også å squirte etter en partner som var opphengt i dette. 
Nå squirter jeg raskt uten jeg vil eller ikke…dessverre. 

For meg er det ingen nytelse involvert. Blir bare veldig vått. Jeg squirter enten rett før, under eller rett etter en orgasme.

Anonymkode: eaa0d...d10

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp. Squirter ofte rett før orgasme

Anonymkode: 7876a...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Beklager men squirting er 90% tiss.

Sitat

Conclusions: The present data based on ultrasonographic bladder monitoring and biochemical analyses indicate that squirting is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity, although a marginal contribution of prostatic secretions to the emitted fluid often exists.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25545022/

Anonymkode: 3df22...a81

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg begynte også å squirte etter en partner som var opphengt i dette. 
Nå squirter jeg raskt uten jeg vil eller ikke…dessverre. 

For meg er det ingen nytelse involvert. Blir bare veldig vått. Jeg squirter enten rett før, under eller rett etter en orgasme.

Er jo mest urin, så det kan bli urininkontinens ut av det. Kniper du? 

Forstår ikke hypen med det når madrasser blir ødelagt og en får fæl jobb med å tørke opp sølet.

Anonymkode: e9bad...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forstår ikke hypen med det når madrasser blir ødelagt og en får fæl jobb med å tørke opp sølet.

Hvis du er så fryktelig redd for å ødelegge madrassen så kjøper man laken tilpasset formålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Vi har tisselaken liggende fast under vårt vanlige laken. At jeg spenner pc-muskelen og stillinger der han presser mot g-punktet øker sjansen. Og har jeg først squirtet, øker sjansene for at jeg gjør det neste gang også. I perioder der vi har hatt lite sex, minker risikoen.

Og, det ligner ikke tiss på utseende, konsistens, farge eller smak. 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke inkontinent om det er det du lurer på. Jeg squirter når jeg blir stimulert på området mange kaller g-punkt, som jo er litt misvisende. Det er ikke et punkt, men et område.

Etter at tidligere partner på død og liv ville at jeg skulle squirte, så gjør jeg det nå raskt av innvendig stimulering. Ganske irriterende.

En ting er madrasser og søl. Det jeg virkelig ikke forstår, er «hypen» og hvor gira noen menn er på det, enda jeg er klinkende klar på at det ikke innbærer noe nytelse for min del å squirte. 
Om jeg kunne skru tiden tilbake med det jeg vet i dag,  hadde jeg aldri i verden blitt med på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har funnet en kjæreste som har fått meg til å gjøre det , men kun ved fingring . Han elsker det , jeg synes det blir litt for mye gris 🙈🙈 snart 40 år forresten . 

Anonymkode: bf50b...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...