Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann fint folk! Jeg ønsker litt tips og hjelp med forholdet.. Jeg lurer kanskje på om det kanskje går mot slutten eller er det bare jeg som har satt meg litt fast på det sporet? La meg fortelle. Er med ei fantastisk jente som er helt uvurdelig, herlig frøken som er god mot alle. De 3 årene vi har vært sammen så har det vært overraskede få "klinsjer". Lite krangling, og føler vi går meget godt overens. Vi har ikke begynt å krangle mer og det har ikke blitt noen klinsjer. Men i de siste 3-4 ukene har sexlysten fra min side har tilnærmet falt helt bort og følelsene har dabbet av. Gnisten som jeg en gang følte vi hadde og alle kommenterte på føler jeg også at er litt borte. Merker også at de hobbyene som jeg liker å holde på med og gjør at jeg må reise litt ikke treffer henne litt engang. Blir liksom bare en meg greie som hun ikke vil være med på. Dette er noe jeg kunne ønske hun ble med på. Vi trener jo sammen flere ganger i uka og er fornøyde med det. Men når hun eks drar bort så får jeg ikke det store savnet, men heller at det er deilig å kunne være alene. Tilnærmet vært i ett forhold siden jeg var 16år fram til nå (er 25) med 6mnd "pause". Og føler kanskje litt på meg at jeg (meget klisjé aktig) ikke har funnet ut helt hvem jeg er alene, kun funnet ut av hvem jeg er i ett forhold. 
Hun er en fantastisk frøken som jeg ikke ville vært foruten, men nå begynner jeg å tvile på om Jeg er sammen med hun fordi det er en trygghet for meg eller om følelsene rett og slett er borte og jeg kaster bort hennes tid på å være med en som kanskje ikke vil være med hun. 
Vil jo aller helst beholde henne. 

Takk for gode svar og råd!  

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så ja dere er unge. Å ikke ha lyst på 3-4 uker er ikke noe å gjøre det slutt for. Sånt kan svinge uten en kjæreste også. 
Spørsmålet er om du får lov og tid til egentid i dette forholdet? Det er usunt å være sammen og gjøre ting sammen hele tiden. Det ikke uvanlig at man ikke savner noen etter kort tid heller selv om det er den rette. 

Du kan tenke på to trær som vokser. Får dere begge vokse fritt ved siden av hverandre å utvikle dere selv samtidig som dere kan beundre hverandre fra sidelinjen? 

Anonymkode: 4a210...d63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke unormalt å kjenne det slik etter 3 år. Du kan gå eller jobbe for kjærligheten. Kanskje delta med henne på HENNES interesser?
Stor sannsynlighet for at du vil oppleve det samme i neste forhold. 
Men kjenner du at du har det bedre uten henne, og føler slik lenge, så er nok å gå det rette for begge

Anonymkode: 79dd5...9db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
rumpeldunk76 skrev (7 timer siden):

Heisann fint folk! Jeg ønsker litt tips og hjelp med forholdet.. Jeg lurer kanskje på om det kanskje går mot slutten eller er det bare jeg som har satt meg litt fast på det sporet? La meg fortelle. Er med ei fantastisk jente som er helt uvurdelig, herlig frøken som er god mot alle. De 3 årene vi har vært sammen så har det vært overraskede få "klinsjer". Lite krangling, og føler vi går meget godt overens. Vi har ikke begynt å krangle mer og det har ikke blitt noen klinsjer. Men i de siste 3-4 ukene har sexlysten fra min side har tilnærmet falt helt bort og følelsene har dabbet av. Gnisten som jeg en gang følte vi hadde og alle kommenterte på føler jeg også at er litt borte. Merker også at de hobbyene som jeg liker å holde på med og gjør at jeg må reise litt ikke treffer henne litt engang. Blir liksom bare en meg greie som hun ikke vil være med på. Dette er noe jeg kunne ønske hun ble med på. Vi trener jo sammen flere ganger i uka og er fornøyde med det. Men når hun eks drar bort så får jeg ikke det store savnet, men heller at det er deilig å kunne være alene. Tilnærmet vært i ett forhold siden jeg var 16år fram til nå (er 25) med 6mnd "pause". Og føler kanskje litt på meg at jeg (meget klisjé aktig) ikke har funnet ut helt hvem jeg er alene, kun funnet ut av hvem jeg er i ett forhold. 
Hun er en fantastisk frøken som jeg ikke ville vært foruten, men nå begynner jeg å tvile på om Jeg er sammen med hun fordi det er en trygghet for meg eller om følelsene rett og slett er borte og jeg kaster bort hennes tid på å være med en som kanskje ikke vil være med hun. 
Vil jo aller helst beholde henne. 

Takk for gode svar og råd!  

Ingen har vondt av å være singel og finne seg sjæl som voksen.

Men, selvfølgelig vilnyonf dabbe av, gå i bølger etc etc.

Det at dere ikke deler hobbyer, visste du jo i utgangspunktet. Dersom du ønsker en endring i det, må nesten du finne interesse i hennes hobbyer.

Men om man vurderer å gå, er det sjelden det holder.

Anonymkode: 02d50...136

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...