AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Hei! Jeg har et stort problem. Jeg og min mann lever sammen i et tradisjonelt ekteskap. Jeg er hjemme og tar vare på hus og barn, mens han er ute og jobber og forsørger familien. Sexlivet vårt er helt katastrofalt, han er som å ligge med en svett potetsekk. Jeg har aldri i mitt liv hatt en eneste orgasme, og det er noe jeg har et stort ønske om å oppleve, men hver gang jeg tar det opp, så børster han det under teppet... I det siste har jeg fått god kontakt med en jeg møtte på butikken, la oss kalle han for Jens. Vi har hatt mange fine samtaler og han er utrolig kjekk. Han er aleneforsørger for barnet sitt og er hjemme i pappaperm. Han har invitert meg på date flere ganger, men jeg har takket nei hver gang, og jeg har ikke fortalt han at jeg er gift. Jeg tror ikke på skilsmisse og jeg har ingen utdanning, så jeg er økonomisk avhengig av mannen min. Jeg har ikke noen følelser for han lengre, og jeg er ganske sikker på at han heller ikke har følelser for meg. Mannen min skal på jobbreise til USA i 2 måneder og jeg har fersket han i å være utro to ganger. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på jens, og jeg klarer heller ikke å tilgi mannen min for å være utro. Jens er så utrolig sjarmerende og kjekk, og jeg ser på dette som min livs største mulighet. Hva gjør jeg? Anonymkode: 3e0b0...9f9
Gjest Blåmonster Skrevet 24. mai 2024 #3 Skrevet 24. mai 2024 (endret) Hva skal man si… mannen din har svakhet i rekken sine, han aller nærmeste er svak. Håper han finner lykken❤️ Endret 24. mai 2024 av Blåmonster
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 Nå tror jeg ikke på dette da, men la oss si at det er tilfellet? Hva tror du han vil si om han finner ut av det om du har en affære? Du blir i verste fall kasta på gata, og hva har du å stille opp med da? Har du i det hele tatt sparepenger? Ingen utdannelse.... da skal det bli vanskelig å finne seg en jobb også... Du har satt deg i en situasjon hvor du er avhengig av mannen. Det er skikkelig teit av deg. lykke til. Anonymkode: 02db9...7ec 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #5 Skrevet 24. mai 2024 Hvis han er utro er det jo "sånn dere gjør det" tydeligvis. Da er det selvfølgelig ingenting i veien for at du gjør det samme. Ville brukt kondom. Anonymkode: 8619c...b04 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #6 Skrevet 24. mai 2024 Blåmonster skrev (Akkurat nå): Hva skal mann si… mannen din har svakhet i rekken sine, han aller nærmeste er svak. Håper han finner lykken❤️ Hæ? Anonymkode: 8619c...b04
Gjest Blåmonster Skrevet 24. mai 2024 #7 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ? Anonymkode: 8619c...b04 En kone som skal hevne seg
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #8 Skrevet 24. mai 2024 Du forlater han og lar han finne noen bedre Anonymkode: 08074...178 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #9 Skrevet 24. mai 2024 Vel, hva kan jeg si. Det at mannen din har vært utro, gir deg selvfølgelig IKKE frikort til å være utro også. Det er barneoppførsel "Ja, men han gjorde det også!" Du sier at du verken har arbeid eller utdanning og derfor er avhengig av mannen din. Du elsker ham ikke, han elsker deg ikke og du har ikke tilgitt ham for å være utro. Og så vil du være utro og bli hos ham. Det høres egoistisk ut spør du meg. Hva med å ta utdanning, få jobb og gå fra mannen din? Eller finne jobb som du kan gjøre uten utdanning? Tror du virkelig at du på denne måten – uansett hva du gjør med Jens – blir med denne mannen til du dør? En dag går du eller mannen din går, så du må skaffe deg jobb uansett. Og hvorfor vil du utsette å forlate mannen din? Du vil bare ødelegge mannen din fordi han gjorde det samme mot deg? Men du kommer til KG for å spørre om tillatelse eller bekreftelse på om du kan være utro? Og når mannen din blir sint, sier du "Ja, men på KG sa de...." Stopp denne negative og destruktive oppførselen. Du gjør bare deg selv og mannen din ulykkelige på denne måten. Hvor gamle er dine barn? Tenker du på dem også? Prøv å skape et bedre liv for deg selv, dine barn og mannen din. Sammen eller alene. Anonymkode: f24e2...1eb 2
Eryn Skrevet 24. mai 2024 #10 Skrevet 24. mai 2024 Det som skjer er at du er på vei ut i en synkemyr. Du skaper ingen utvei ved å dra inn et nytt problem.
Fotgjenger Skrevet 25. mai 2024 #11 Skrevet 25. mai 2024 Tenker at du må begynne å "tro på skilsmisse".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå