AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Del Skrevet 24. mai Jobber på et bingolokale og har lagt merke til at omtrent alle kundene passer inn i en av tre bokser: gamle folk, utlendinger og NAVere. Mange av kundene er gamle folk / pensjonister som kommer hit og sitter å spiller bingo og strikker mellom bingospillene. En god del er utlendinger som kommer ofte med fryktelig mye kontanter på seg, sånn 5-6 tusen i kontanter. Også de som ikke er utlendinger eller pensjonist er NAVere, som regel mellom 30-50 år som løper ut i pausen mellom hvert spill for å røyke og sitter å prater sammen om når trygda kommer. Og jeg som jobber på bingo vet alltid når trygda kommer inn, fordi det er den verste dagen å jobbe. Fordi da er det STAPPFULLT av pensjonister og NAVere hele dagen. Det er bare noen få personer som kommer innom som ikke passer inn i en av de tre boksene. Vi har kanskje 4 stamkunder som jeg kommer på. Anonymkode: e3d81...995 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #2 Del Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jobber på et bingolokale og har lagt merke til at omtrent alle kundene passer inn i en av tre bokser: gamle folk, utlendinger og NAVere. Mange av kundene er gamle folk / pensjonister som kommer hit og sitter å spiller bingo og strikker mellom bingospillene. En god del er utlendinger som kommer ofte med fryktelig mye kontanter på seg, sånn 5-6 tusen i kontanter. Også de som ikke er utlendinger eller pensjonist er NAVere, som regel mellom 30-50 år som løper ut i pausen mellom hvert spill for å røyke og sitter å prater sammen om når trygda kommer. Og jeg som jobber på bingo vet alltid når trygda kommer inn, fordi det er den verste dagen å jobbe. Fordi da er det STAPPFULLT av pensjonister og NAVere hele dagen. Det er bare noen få personer som kommer innom som ikke passer inn i en av de tre boksene. Vi har kanskje 4 stamkunder som jeg kommer på. Anonymkode: e3d81...995 De andre spiller på nett. Du tror vel ikke at kunder på bingo representerer de fleste som spiller bort gård og grunn? Man trenger ikke internettkunnskap, personnummer eller noe annet enn litt cash for å spille på bingo. Det er jo derfor du ser de du ser. Anonymkode: adae6...595 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #3 Del Skrevet 24. mai Fordi de som er nederst ser ikke noen vei oppover. Selv om de aller fleste vet at sjansen for å vinne stort er svimlende lav, er det en mulighet. Pengespill er en esktraskatt for de fattige, de aller fleste er villig til å betale den for sjansen til å sikre seg og familien for resten av livet. Anonymkode: a3a82...9f3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #4 Del Skrevet 24. mai Det er vel disse gruppene som har tid til å holde på sånn? Anonymkode: 31940...b13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #5 Del Skrevet 24. mai Mange eldre og "NAVere" blir veldig ensomme og kan ha glede av å ha andre mennesker rundt seg i tillegg til håpet om gevinst. Vil anta det også gjelder en del som er kommet hit fra andre land. Anonymkode: 61719...fa9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 24. mai #6 Del Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jobber på et bingolokale og har lagt merke til at omtrent alle kundene passer inn i en av tre bokser: gamle folk, utlendinger og NAVere. Mange av kundene er gamle folk / pensjonister som kommer hit og sitter å spiller bingo og strikker mellom bingospillene. En god del er utlendinger som kommer ofte med fryktelig mye kontanter på seg, sånn 5-6 tusen i kontanter. Også de som ikke er utlendinger eller pensjonist er NAVere, som regel mellom 30-50 år som løper ut i pausen mellom hvert spill for å røyke og sitter å prater sammen om når trygda kommer. Og jeg som jobber på bingo vet alltid når trygda kommer inn, fordi det er den verste dagen å jobbe. Fordi da er det STAPPFULLT av pensjonister og NAVere hele dagen. Det er bare noen få personer som kommer innom som ikke passer inn i en av de tre boksene. Vi har kanskje 4 stamkunder som jeg kommer på. Anonymkode: e3d81...995 Kjedsomhet.. mang er ensomme jeg pleier å sette av tid å prate en del med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #7 Del Skrevet 24. mai For å komme seg ut en tur? Anonymkode: ec64c...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #8 Del Skrevet 24. mai At Navere er overepresentert når det gjelder gambling og rus er jo opplagt. Hvorfor tror du at de er utrygdet? Anonymkode: 13754...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #9 Del Skrevet 24. mai Uføre Anonymkode: 13754...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #10 Del Skrevet 24. mai Spiller de bort pengene? lenge siden jeg har vært på bingo, men pleide og gå et par ganger i uka med venner et par timer etter jobb, var bare en møteplass der vi bodde. Når jeg var “ naver» som i sykmeldt gikk jeg på bingo på dagtid alene. Det var bare for og ha noe og gjøre istedenfor og bare se på tv. Spilte ikke bort lønna. Mitt inntrykk er at de som spiller bort lønna oftere gjør det på telefon. Anonymkode: e7c1c...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #11 Del Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At Navere er overepresentert når det gjelder gambling og rus er jo opplagt. Hvorfor tror du at de er utrygdet? Anonymkode: 13754...d3d Det er vel heller et resultat av ufør/ sykdom. de jeg vet om som har et gamler og rus problem sitter jo inne og gambler. Anonymkode: e7c1c...6b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #12 Del Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Uføre Anonymkode: 13754...d3d Har alltid vært mye alderspensjonister på bingo da. Uten at jeg ser problemet. De møter ande, kjøper seg en kaffe og en kake og spiller litt bingo. Så sant de ikke satser mer enn de har råd til og tape er vel det bare hyggelig sosialisering. Anonymkode: e7c1c...6b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #13 Del Skrevet 24. mai Nå er det mange flere som spiller på nett. De vet du jo ikke noe om. Min ex mann, spilte bort alt vi eide og hadde, og satte oss i gjeld. Han spilte på nett, han har økonomi utdannelse, og en bra jobb. Anonymkode: aa7cc...a58 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #14 Del Skrevet 24. mai Du ser ned på dem som er med på å betale lønnen din? Anonymkode: d4e27...6b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 25. mai #15 Del Skrevet 25. mai Blir kvalm av slike fordomsfulle,nadlatende folk som TS. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå